• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    - Nvm

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Wayne /AKA/ Zero

    Als ik merk dat Aedan zijn ogen sluit weet ik genoeg, ik sluit de mijne zelf ook en laat mezelf gaan in ons gezoen.
    Mijn hand gaat langs zijn gezicht en door zijn haar terwijl ik geniet.

    Hannah Victoria Emberson.

    "Geen probleem, ik krijg toch korting" Zegt hij met een glimlach.
    "Gasten, ik trakteer straks op starbucks!" Roept hij dan naar de rest.
    "Bedankt Hannah!" Roept Alex naar me. "Thanks Pace, of moet ik zeggen, thanks Hannah?" Lacht Don onder het dansen door.
    "Tja, ik had ook gewoon kunnen zeggen dat hij alleen moest trakteren aan mij, maar dat vond ik een beetje lullig" Zeg ik en glimlach even bescheiden, terwijl ik een hand door mijn blonde stijle haren haal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    "Bye, Don!" schreeuwde ik. Ik begon te breaken. Mijn grondwerk was best goed en ik genoot van de beweging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex

    'Dankjewel Don' Zeg ik grijnzend terwijl ik hem een korte knuffel geef en hem na kijk als hij wegloopt. Ik was blij met mijn overwinning ik zakte even neer om mijn speakers en iPod op te rapen, en stopte de speakers in mijn zak en stopte een paar oordopjes in mijn iPod, oordopjes waarvan nog maar één kant het deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mensen, als je gaat eten of gaat slapen in real, hoef je je personage niet naar huis te laten gaan hé? Een dag in real hoeft niet persé een dag in de RPG te zijn. Ik dacht ik zeg het maar even, omdat het me opvalt ^^. Het is gewoon iets wat me opvalt, dus voel je neit aangesproken ov aangevallen :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    Ik zette ook mijn muziek aan, zocht het liedje man down van rihanna op. En begon te dansen op mijn lyrical hiphip choreo die ik zelf bedacht had.

    Pace Saade
    'Weet je wat,' begon ik tegen Hannah, 'ik zal er jou wel twee betalen, dan blijft het nog wat eerlijk aangezien het jouw beloning was.' ging ik glimlachend verder.
    'Laat het me weten als we kunnen vertrekken eh!' schreeuwde ik opnieuw naar de rest.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Mijn handen trilden, terwijl ik ze op zijn wang legde. Na een tijd trok ik me terug.
    Ik keek hem met grote ogen aan. "Wauw." zuchtte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik voelde hoe zijn handen trillen terwijl ze op mijn wang liggen, wanneer die zich terug trekt hou ik zelf ook op. Ik wil hem niet pushen, ik lach even naar hem en leg mijn arm om zijn schouders 'Dus... Nog steeds uhhh... Verward?' vraag ik dan voorzichtig aan hem terwijl ik hem in zijn ogen kijk.

    Amy Price
    Ik liep meteen naar Pace toe.
    "Ik ben klaar." zei ik enthousiast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    Ik begon mee te zingen met de muziek:I didn't mean to end his life,I know it wasn't right,I can't even sleep at night,Can't get it off my mind,I need to get out of sight,Before I end up behind.' heey schreeuw ik naar de rest waar zijn aedan en zero eigenlijk?'

    Aedan Price
    "Het is me wel duidelijk nu... maar het aanvaarden zal wel wat anders zijn." zei ik naar waarheid. Ik zuchtte.
    "Kom, dan gaan we naar de rest. Ik heb even nodig." ik stond recht en stak mijn hand naar hem uit om hem ook recht te helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    "Weet je wat, ik zal er jou wel twee betalen, dan blijft het nog wat eerlijk aangezien het jouw beloning was" Glimlacht hij.
    "Dat hoeft niet hoor, maar als jij dat wilt" Zeg ik en haal even mijn schouders op.
    "Laat het me weten als we kunnen vertrekken eh!" Schreeuwt hij naar de rest, waardoor ik even grinnik.
    "Pace, je bent lang" Zeg ik nogal droog, maar om eerlijk te zijn is het me nog nooit echt op gevallen. Van mezelf weet ik dat ik niet een van de grootste voor mijn leeftijd ben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    'Ik ben ook klaar' zeg ik tegen Pace waarna ik naar hannah kijk 'Hannah, waar heb je je oordopjes gekocht? want die van mij zijn half dood' Zeg ik tegen haar.


    Don't be like the rest of them, darling