• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    Pace loopt naar me toe en slaat zijn arm vervolgens om mijn nek. "En wat wil je nu als beloning?" Vraagt hij dan glimlachend. Aan mijn gezicht kun je zien dat ik aan het nadenken ben.
    "Wat wil je nu als beloning dat je eerder was dan mij?" Herhaalt hij zijn vraag weer.
    "Hm, een rondje voor de crew bij de Starbucks" Zeg ik met een speelse grijns en prik even in zijn zij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    Ik knik, ik snap wat amy bedoeld. 'Maar Amy ik neem je wel serieus hoor, ik vind je een harstikke aardige meid, en tenslotte kun je ook heel goed dansen. Je leeftijd maakt toch helemaal niks uit?'

    {Ja mijn computer flipte even, ik reageer zo ^^}

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aedan Price
    "Euh... Ik weet niet." bekende ik. "Ik snapte het niet. Nog steeds niet! Ik weet alleen dat ik het niet zo erg vond als ik het zou moeten vinden."
    Ik keek hem aan, de verwarring duidelijk in mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Alex

    Als ik zijn enigsins teleurgestelde gezicht zie bij het horen van de muziek merk ik dat hij er niet blij mee is, maar wat hij niet weet en ik wel dat ik de muziek aangepast heb, wat inhoud dat er als het liedje afgelopen is ik er een remix aantoe gevoegt heb, 'Mischien helpt dat' Zeg ik grijnzend als het andere deel van het liedjebegind.


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    'Geen probleem, ik krijg toch korting.' zei ik tegen haar met een glimlach.
    'Gasten, ik trakteer straks op starbucks!' riep ik naar al de rest.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kan mijn ogen niet van die van Aedan houden, zou het echt? 'Ver... Verward zijn... Is ook irritant' zeg ik half stotterend, zou die het erg vinden als ik het weer deed?.
    De vraag bleef in mijn hoofd hangen, de vraag of ik het wel of niet zou doen.
    Ik overwin mijzelf en duw mijn lippen tegen die van hem.

    Alex

    'Gasten, ik trakteer straks op starbucks!' Hoor ik Pace roepen, aangezien ik zo mijn twijfels heb dat hij dat alleen bedacht heeft kijk ik even naar Hannah 'Bedankt Hannah!' Roep ik


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    "Bedankt." zuchtte ik. Ik ging rechtstaan.
    "Ik ga wel wat dansen." glimlachte ik. "Nog eens bedankt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Misschien helpt dat.' Grijnst Alex. Ik hoor hoe het liedje veranderd, ik kan er nu veel meer mee. Ik blijf een robot, maar dit keer met wat soepelere, mooiere bewegingen. Ik kijk naar Alex, hopend dat ze het op geeft.

    jasmine eberson

    Ik hoor dat pace roept, dat hij zo trakteerd op starbucks, nou beter denk ik bij mezelf ik heb het nogal koud. ' Beter roep ik naar Pace, ben namelijk blut dus ik mag wel getrakteerd worden, en ik knipoog naar hem'

    Don Smith
    'Thanks Pace, of moet ik zeggen thanks Hannah?' Lach ik onder mijn dansen door. 'Moet je vaker doen!'

    jasmine eberson

    Ik sta ook op en loop achter amy aan, en dans samen met haar mee.

    Aedan Price
    Ik sperde mijn ogen open, maar sloot ze na een tijd. Mijn hart begon harder te kloppen en ik schoof onbewust een stukje dichter naar hem toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ yo guys, ik ga eten.. ]

    Don Smith
    Ik geef het op, Alex heeft van me gewonnen. Ik spreid mijn armen om haar een overwinningsknuffel te geven. 'You won!' Roep ik. 'Maar mensen, ik moest vroeg thuis zijn, dus ik ga maar weer... see ya!' Zeg ik voordat ik zwaaiend weg ren.