• Ik heb mijn oude eindrapporten, de laatste rapporten van een schooljaar, bekeken en toen schaamde ik me toch wel een beetje want alleen bij mijn eerste eindrapport had ik geen tekorten/minpunten.:$

    En kunnen jullie nog iets herinneren van jullie andere eindrapporten of niet?

    p.s Ik heb vandaag een topic bui dus jullie zijn gewaarschuwd


    Physics is awesome

    Ik had op elk rapport één tekort. Eerste jaar voor wiskunde, tweede jaar voor wiskunde, derde jaar voor geschiedenis en vierde jaar voor maatschappijleer (: ik krijg dit jaar geen rapport, volgend jaar pas weer.

    Voor de rest zessen en zevens, en voor Engels en Nederlands (en godsdienst :x) achten (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:10 ]


    Destroy what destroys you.

    Bluejay schreef:
    Ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapport gestaan :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Bluejay schreef:
    Ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapport gestaan :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De eerste drie jaar had ik best veel moeite met sommige dingen en ben ik denk ik twee keer net aan overgegaan, maar vanaf de bovenbouw ben ik juist een van de weinigen die het beter doet dan eerst (:

    dus ik heb niks te klagen, al zou ik wel willen dat drie cijfers, en dan met name die voor ak, hoger waren


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb nog nooit een onvoldoende gestaan op mijn rapport.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb in mijn hele schoolleven welgeteld één periode een tekort gestaan; dat was in de derde, toen ik een 5,3 had gehaald voor een proefwerk natuurkunde. :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapporten gestaan, en mijn laagste cijfer is ieder jaar weer gym. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eindrapport van de eerste klas was echt vlekkenloos. Allemaal negens en achten. Eén zeven.


    The odds are néver in our favor.

    In de 1e had ik niets lager dan een 7 en echt iets van 6 9's. In de tweede had ik 1 6 en de de rest hoger dan een 7, en iets van 3 9's en die van dit jaar heb ik niet binnen, maar dat zal ook maar 1 6 zijn (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hobbiton schreef:
    Ik heb in mijn hele schoolleven welgeteld één periode een tekort gestaan; dat was in de derde, toen ik een 5,3 had gehaald voor een proefwerk natuurkunde. :Y)

    Is 5,3 een onvoldoende?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Is 5,3 een onvoldoende?


    Bij mij op school is alles onder een 5,5 een onvoldoende dus dat zal bij Hobbiton haar school ook wel zo zijn


    Physics is awesome

    Neelie schreef:
    (...)
    Is 5,3 een onvoldoende?


    In Nederland geloof ik alles onder de 5.5 in verband met de zesjes cultuur.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    In de eerste had ook helemaal geen onvoldoendes. Daarna stond ik altijd standaard een onvoldoende voor Frans, want daar was ik gewoon slecht in en ik had een slechte lerares. Voor geschiedenis stond ik ook een jaartje een onvoldoende omdat ik lui was en er niet voor leerde (deed ik ook niet voor de rest van de vakken). Vanaf de vierde moest ik serieus gaan leren (hoewel minder dan sommige anderen) en haalde altijd wel zevens.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik stond in de eerste onvoldoende voor techniek, in de tweede voor natuurkunde en volgensmij wiskunde.. en nu scheikunde met een 5.6
    Maar ik ben heel tevreden met m'n rapport hoor. c:


    Me so good.

    Boutella schreef:
    (...)

    In Nederland geloof ik alles onder de 5.5 in verband met de zesjes cultuur.


    Zesjes cultuur? Wat bedoel je daarmee?


    Physics is awesome