• Ik heb dus een héél oud mobieltje (zo'n uitschuifbaar ding uit 2009) die het tot voor kort nog gewoon deed. Nu is ie een soort van kapot (wat op zich niet heel raar is want ik heb m al heel lang) en geeft ie als ik m aan zet alleen nog maar een wit scherm. Nou wilde ik m dus alsnog proberen aan de praat te krijgen enzo dus ik strartte m zonet op en het scherm bleef weer wit dus ik probeer op wat knopjes te drukken weetjewel soms reageert ie dan. Begint mijn mobiel opeens muziek af te spelen. Ik heb geen idee wat het was, het schermpje bleef gewoon wit en er staat ook geen muziek op mijn mobiel. Echt super raar. Hebben jullie ooit ook zoiets gehad? (en heeft iemand nog tips voor mijn mobiel of kan ik het beter opgeven? xd)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Oei, ik heb geen idee wat je kan doen. Ik heb ooit ook een mobiel gehad waarvan het scherm wit en zwart bleef, ben toen maar voor een nieuwe gegaan.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat het dan tijd wordt voor een nieuwe xD
    Mijn mobiel gaat wel eens vanzelf uit (:

    Volgens mij is hij gewoon kapot :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Zeker van dat het niet zo'n opstartdeuntje van Samsung/Nokia was of zo? Of was het echt muziek met zang? Hehe. :')

    Mijn oude mobieltje (uit 2007, ook zo'n uitklapscherm-ding) had tijdens zijn laatste weken ook van die kuren. Hij ging soms midden in de nacht plotseling uit en aan, vroeg dan mijn pin, voerde zelf een random code in, zei dat die onjuist was en ging dan weer uit. Best wel freaky.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 17:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Don't get too close, it's white inside, it's where its demons hide, it's where its demons hide...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly