• Haha, 6 jaar geleden was het precies dezelfde datum. Ja, dat viel me net op. Wat is jou vandaag nog opgevallen?

    Bedoel je dat het toen 06/06/06 was? Nee, dat was me nog niet opgevallen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    dat was het vorig jaar toch ook, of ben ik nou gek?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nee, was het zes jaar geleden óók 6 juni? Dat had ik nou nooit verwacht!

    Wat mij opvalt is dat mijn studiestof behoorlijk dom is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    maar volgend jaar is het ook weer deze datum wow! O.o


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Wat mij opviel? That this topic is weird.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat er vandaag niet veel zinnige topics zijn ;D
    Nouja, buiten dat, niet veel.
    Dat mijn oude klasgenoten sletten zijn geworden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    mij is vandaag opgevallen dat mijn klasgenoten dom zijn


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dat is het ieder jaar toch? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je bedoelt dat het 6 jaar geleden de 6e dag was van de 6e maand van het jaar 2006? :3
    Da's wel epic.

    Alucard schreef:
    Je bedoelt dat het 6 jaar geleden de 6e dag was van de 6e maand van het jaar 2006? :3
    Da's wel epic.

    Toen was dat epic.
    Ik herinner me dat nog. ;p
    En dat was toen dat vele mensen vreesden dat de duivel op aarde ging komen ofzo (tenzij ik weer teveel fantasie had).
    666 is nl. het getal van de duivel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Alucard schreef:
    Je bedoelt dat het 6 jaar geleden de 6e dag was van de 6e maand van het jaar 2006? :3
    Da's wel epic.


    Ja, dit bedoel ik dus.

    Ik had vandaag echt zo'n rare gewaarwording, hè. Het klinkt heel vaag, maar ik besefte vandaag op de fiets ineens dat ik een mens was, net als die mensen die ik om me heen zie en zo, en... Heel lastig uit te leggen, maar het was echt vaag. ;o


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh ja, jammer dat ik niet ouder was toen. Ik denk dat dat een perfecte trouwdag was geweest. :3


    Let the Night embrace you

    Ten schreef:
    Wat mij opviel? That this topic is weird.


    Inspiration can hit you any time

    Hobbiton schreef:
    Ik had vandaag echt zo'n rare gewaarwording, hè. Het klinkt heel vaag, maar ik besefte vandaag op de fiets ineens dat ik een mens was, net als die mensen die ik om me heen zie en zo, en... Heel lastig uit te leggen, maar het was echt vaag. ;o

    Dat heb ik ook wel eens, en dan ga je bedenken wat je nou eigenlijk voorstelt in deze wereld. Maar daar moet je niet vaak over nadenken want dan ga je echt denken dat het leven nutteloos is :Y)


    Alis volat propriis.