• Dus, zoals de titel al zegt: ik heb rollen nodig voor een onbekende personen story. De story staat nog niet op quizlet, omdat ik er nog aan moet beginnnen. Ik heb al wel een aantal ideeën, maar nu heb ik nog personen nodig. De hoofdpersoon heb ik al wel.

    Ik vraag jullie om personen te bedenken, omdat mijn inspiratie voor leuke karakters etc. een beetje op raakt. Anders gaan de personen misschien heel erg lijken op de personen van mijn andere verhalen.

    Deze personen heb ik nodig
    - Goede vriendin van hoofdpersoon (15/16 jaar oud)
    - Een jongen (belangrijke rol) (16/17 jaar oud)
    - Vrienden/vriendinnen van die jongen (15 tot 18 jaar oud)
    - Broer van hoofdpersoon (17 jaar oud)
    - Zusje van hoofdpersoon (tussen de 4 en 10 jaar oud)
    - Als je zelf nog een andere rol weet, mag dat ook

    Deze informatie over de persoon heb ik nodig:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam/bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (als het kan ook foto):
    Familie:
    Verleden:
    Grootste droom:
    Liefdesleven:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:09 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rol: Zusje van hoofdpersoon
    Volledige naam: Tabitha Zora Mathika Gwennalynn Yorker.
    Roepnaam/bijnaam: Tabitha
    Leeftijd: 6
    Karakter: Tabitha is heel eigenwijs en begrijpt niet echt veel. Ook is ze superschattig en lief. Ze is heel speels maar maakt met iedereen vrienden. Of het nou een jongen van 17 is of een meisje van 4.
    Uiterlijk (als het kan ook foto):


    Familie: (Naam van hoofdpersoon) is haar zus/broer. Ze heeft heel beschermende ouders en nog een oudere broer. Ook heeft ze een hele speciale band met haar broer. Ze is dus bijna altijd bij haar broer aan het spelen.
    Verleden: Ze heeft niet echt een verleden. Ze is geadopteerd en zo kreeg ze een goede band met haar broer.
    Grootste droom: Om een prinses te worden.
    Extra: Ze heeft een extreem zacht huidje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol:Goede vriendin van hoofdpersoon (15/16 jaar oud)
    Volledige naam:Ekaterina ‘Het klinkt als –yehkahteeREEnah’ Volynski. Maar iedereen noemt haar Ina.
    Roepnaam/bijnaam: Ina
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ina is een heel erg trots persoon. Ze komt heel erg onvriendelijk over tegenover vreemden maar als je haar leert kennen is ze een heel aardig persoon. ze glimlacht ook nooit naar vreemden. Als je eenmaal goede vrienden met haar bent kun je haar ook vertrouwen. Ze is opgevoedt met russishe cultuur. En haar ouders leerde haar vooral Russishe moralen. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar , ze helpt haar vrienden an haar vrienden helpen haar. Ook heeft ze een beetje een rare humor, een beetje een zwarte humor, enigzins sadistishe. Ook heeft ze nogal een kort lontje , ze is vaker naar een psychologe gemoeten maar het heeft niet geholpen. Ze heeft nogal woede problemen! Verder is ze een vrij stil typetje , ze praat alleen als het moet en vindt het goed zo. En ze scheld ook nogal veel , ze kan geen gesprek hebben zonder te schelden. Ook zegt ze altijd de waarheid , ze is opgevoedt om altijd de waarheid te zeggen en ze zal het ook doen. Hoe lelijk en gemeen die waarheid ook is. Ook is ze verder extreem lui en ongemotiveert. Er zijn extreem veel dingen die haar niet intereseren. en ze schenkt er ook geen aandacht aan. Ook is ze vrij eigenwijs en gelooft alleen in haar eigen woorden, een discussie met haar aangaan is zinloos en ook wil ze altijd het laatste woord hebben. En ze houdt extreem veel van geld. Ze zou alles doen voor geld en heeft af en toe extreem gierige trekjes.
    Uiterlijk (als het kan ook foto):


    Ze ziet er ouders uit dan ze is. En heeft de typishe blonde haren en blauwe ogen van haar vader.
    Familie: Ze woont met haar moeder vader en groote broer. Haar moeder is professor op de universiteit en geeft Natuurkunde , en haar vader zit bij de marine. Haar grote boer ( 19) woont ook nog thuis en is precies het tegenovergestelde van Ina. Hij is een beetje een bad boy , hij rookt veel wiet , doet domme dinge met zijn vrienden en is nogal een klootzak. Maar als et erop aankomt helpt en beschermt hij zijn zusje wel.
    Verleden: Ze woonde tot haar 9e in Rusland en haar ouders zijn toen verhuisd naar ( stadt/land waar verhaal afspeelt) . Ze heeft veel moeite gehad met zich aanpassen en de taal vloeiend spreken ( iets wat nog steeds niet goed lukt) , maar het is wel allemaal goedgekomen.
    Grootste droom: Slapend rijk worden. -Maar we weten allemaal dat het toch neit lukt-
    Liefdesleven: Ze heeft wel af en toe een vriendje gehad maar werd er al snel gek van en maakte het weer uit. Ze is nog steeds op zoek naar de juiste jonge.
    Extra: Ze rookt erg veel. Zodra ze de kans heeft om een sigaret op te steken doet ze het ook. Ze rookt altijd marlboro. Ook heeft ze standaart rode chanel lippenstift op , het is ies waar je haar aan kunt herkennen. En ze houdt heel erg van Horror. Horrorfilms en boeken. Ook is ze net als haar moeder vrij slim , ze is extreem goed in wiskunde.

    Goed genoeg? (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    @Broekiezz Dat lijkt me een heel leuk persoontje! =)

    @xRebel Wauw, je hebt haar heel goed beschreven. Ze lijkt me echt een geweldig personage!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    @Broekiezz Dat lijkt me een heel leuk persoontje! =)

    @xRebel Wauw, je hebt haar heel goed beschreven. Ze lijkt me echt een geweldig personage!


    Laat me weten als je aan het verhaal begint (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    (...)

    Laat me weten als je aan het verhaal begint (:


    Zal ik doen. =)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rol: Vriendin van de jongen
    Volledige naam: Meredith Irene Greenswoods
    Roepnaam/bijnaam: Meredith
    Leeftijd: 17
    Karakter: Meredith is een heel open en zelfverzekerd meisje. Ze heeft niet snel vooroordelen over mensen en geeft iedereen een eerlijke kans. Als ze deze echter verprutsen, moet je erg je best doen wil je bij dit meisje nog in een goed blaadje terechtkomen. Ook is ze goudeerlijk - vraag je tijdens het shoppen aan haar wat ze van dat jurkje vindt, moet je niet achteruitdeinzen als ze 'het staat spuuglelijk' zegt. Vaak gaat ze onbedoeld daarmee de grenzen over en doet ze mensen onbedoeld pijn. Daarna probeert ze het meestal (een beetje onhandig) goed te praten, maar wanneer dat niet werkt laat ze het ook heel makkelijk achter zich. Ze deed tenslotte niets fout, ze vertelde alleen de waarheid. En ja, de waarheid is soms hard.
    Uiterlijk (als het kan ook foto):


    Meredith heeft de gewoonte om allerlei rare dingen met haar haar te doen. Toen haar broertje te horen kreeg dat hij al zijn haar zou verliezen door kanker, had ze nog geen dag later ook haar eigen haar afgeschoren. Ook verft ze haar haren regelmatig in allerlei verschillende kleuren, maar haar natuurlijke haarkleur is ergens tussen donkerbruin en zwart in. Ze heeft donkere ogen en een erg lang postuur; met haar 1.85 m. is ze groter dan vrijwel al haar vriendinnen en ook een groot deel van haar mannelijke vrienden.
    Familie: Zoals al eerder is gezegd, heeft ze een broertje, Sam. Sam is vijf jaar jonger en eigenlijk niet haar volle broer, maar halfbroertje. Dit is omdat haar ouders gescheiden zijn en haar moeder een nieuwe vriend gevonden heeft, waar ze al ontzettend lang mee samenwoont en dus ook een kind mee heeft gekregen. Ondanks dat spreekt ze haar vader nog regelmatig. er zijn bij haar geen problemen in de familie, dus.
    Verleden: Het verleden van Meredith is iets minder leuk. Toen zij vier jaar oud was gingen haar ouders scheiden en moest ze naar de andere kant van het land verhuizen. Ondanks haar jonge leeftijd had ze al wel al haar vriendjes en vriendinnetjes achter moeten laten, en weer een nieuwe start moeten maken terwijl ze net aan de basisschool gewend was. In het begin lukte dit niet erg goed; Meredith is erg slecht in zichzelf aanpassen aan de buitenwereld. Ze wilt veel liever dat iedereen zich aan háár aanpast, in plaats van andersom Dit leverde aardig wat botsingen en ruzies op met haar klasgenoten, waardoor ze soms nogsteeds een kort lontje heeft wanneer iemand haar zegt om "normaal" te doen.
    Grootste droom: Met haar vriendin een cruisetocht rond de wereld maken.
    Liefdesleven: Na een paar keer een "vriendje" gehad te hebben (deze relaties hielden niet langer stand dan een maand), en ze de leeftijd had bereikt om ook nieuwsgierig te worden naar nieuwe dingen, ontmoette Meredith Fianne op vakantie in Frankrijk. Omdat ze beiden Nederlands (of in welke taal jouw verhaal zich afspeelt) waren, klikte het bijna direct tussen de twee. Ervan uitgaande dat ze elkaar na die vakantie toch niet meer zouden zien, experimenteerden ze een beetje met het hele idee van liefde tussen twee meisjes. Toen ze elkaar twee maanden later per toeval weer tegenkwamen in de ijssalon, toen precies hetzelfde ijs bestelden en lachend herinneringen ophaalden van die vakantie, maakten ze het officieel. Sindsdien zijn Meredith en Fianne nogsteeds een 'ding'. Geen van hen is overigens echt 'gay'; Fianne is biseksueel en Meredith weet het niet. Zij zou waarschijnlijk zeggen dat ze "op mensen in het algemeen" valt.
    Extra: /

    Okay... ik ben een beetje doorgeslagen, denk ik. Als je het idee opzich bevalt maar sommige aspecten juist weer helemaal niet (denk aan; het hele Meredith/Fianne ding, haar karakter, anything at all) voel je vrij om haar aan te passen zoals jij dat wilt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @Wiarda Me likes Meredith! Als ik het goed begrijp, zijn zij en Fianne samen?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    @Wiarda Me likes Meredith! Als ik het goed begrijp, zijn zij en Fianne samen?

    Jup (: Fijn dat je d'r leuk vindt :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Iemand nog ?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ik ga invullen. x


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: Klasgenoot/Vriendin van jongen.
    Volledige naam: Phoebe Alyssia Hellen Smiths.
    Roepnaam/bijnaam: Phoebe, Ali.
    Leeftijd: 18.
    Karakter: Phoebe is een erg koppig meisje, en heeft altijd het laatste woord. Ze zegt wat ze denkt, en daar doet ze totaal niet moeilijk over. Het kan haar niet schelen wat mensen van haar vinden, maar als iemand tegen haar liegt of valse beschuldigingen over haar rondverspreidt, dan zal ze hoe dan ook achter de waarheid komen. Wat ook eigenlijk een van haar slechte kanten is. Net zoals dat ze soms te achterdochtig en sarcastisch is. Heel vaak hebben mensen haar erop aangesproken, maar ze wilt dit niet veranderen. Ze houden maar van haar om wie ze is, vindt ze. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Ook is Phoebe erg nieuwsgierig en zoekt ze het gevaar op. Ze moet hiervan dan ook de consequenties doorgaan, maar daar heeft ze dit alles voor over. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Phoebe heeft een erg goed geheugen; ze weet alles van haar verleden nog, ze weet waar ze haar (verloren) spullen heeft gelaten of wat iemand haar heeft geflikt, etc. Het enigste wat ze niet goed kan onthouden zijn namen, en gezichten. Vooral als ze iemand voor het eerst ziet, want dan kan ze zo langs je heen lopen.
    Phoebe is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Ze vind dat ze dingen moet afmaken. Ze gaat het liefst met jongens om in plaats van met meiden; want jongens zeggen vaker waar het op staat en meiden blijven maar bitchen en roddelen. Dat wil niet zeggen dat Phoebe geen vriendinnen heeft.
    Uiterlijk (als het kan ook foto):


    Phoebe is een heel mooi meisje, met lange lichtblonde krullen, die ze nooit zou kunnen afknippen, en helderblauwe ogen. Ze ziet er ouder uit dan dat ze is. Haar schoenmaat is 38, haar lengte is 1.71 en haar cupmaat is C. Haar kledingstijl is een mix van hippie en nerdy, en vintage & retro.
    Familie: ls Phoebe aan vroeger denkt is ze niet gelukkig, ze had helemaal niet gekozen voor zo'n verleden. Elke keer als ze een gelukkige familie ziet, denkt ze aan vroeger, en moet ze even tijd voor zichzelf hebben. Vroeger is namelijk haar [url=(http://tinypic.com?ref=2i6hov9)] moeder [/url], Grace, overleden, en nu leeft ze dus met haar vader, George, en haar 2 zusjes, van 15, die een tweeling zijn: Nora en Faith.
    Verleden: Phoebe was bijna 6 toen haar moeder, Grace, in een auto-ongeluk overleed. Zij moest toen voor moeder spelen voor haar 2 jongere zusjes: Nora en Faith. Phoebe's vader, George, raakte verslaafd aan alcohol, en later na aan drugs. Phoebe, Nora en Faith werden in een pleeggezin geplaatst, met vader James en moeder Emmy. Nora liep weg toen ze 13 jaar was. Hierop werden Phoebe, Nora en Faith uit elkaar gehaald. Nora werd in een ander pleeggezin geplaatst. Totdat George een half jaar geleden op kwam dagen. Hij was clean en had in een afkickkliniek gezeten. Hij nam zijn dochters mee om naar de andere kant het land te gaan wonen. Ze zijn gelukkig nu.
    Grootste droom: Phoebe heeft maar een paar dromen: dat haar 2 zusjes gelukkig zijn, dat haar vader voor altijd clean blijft en dat haar moeder weer terugkomt. Ze heeft gehoord dat haar vader een vrouw uit de stad datet, en daar is ze niet blij mee. Ze is een klas blijven zitten, en zit dus bij de dochter van die vrouw in de klas: Julia.
    Liefdesleven: Phoebe heeft een vriendje, die haar bij alles helpt. Hij heet Ilias en hij is 19 jaar oud. Zijn moeder heet Marina en zijn vader heet John. Hij heeft een broertje en een zusje: Zac en Rosana.
    Extra:
    Phoebe zit in de klas bij -hoofdpersoon- , -vriendinnen hoofdpersoon- , ze is zelf ook een vriendin van -hoofdpersoon- en Julia.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:38 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    @Zaynies Thanks! I like her. And I like your signature.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.