• Haha, 6 jaar geleden was het precies dezelfde datum. Ja, dat viel me net op. Wat is jou vandaag nog opgevallen?

    Tempesta schreef:
    Bedoel je dat het toen 06/06/06 was? Nee, dat was me nog niet opgevallen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ten schreef:
    Wat mij opviel? That this topic is weird.

    Bij wiskunde hadden we het daar nog over:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waar ik ineens aan moet denken dat dit de laatste keer is dat het een 12-12-12 kan zijn. Volgend jaar kan het geen 13-13-2013 worden, want er is geen 13e maand o;
    Er zullen vast een hoop bruiloften zijn op die dag haha


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Yoda schreef:
    Nee, was het zes jaar geleden óók 6 juni? Dat had ik nou nooit verwacht!

    Wat mij opvalt is dat mijn studiestof behoorlijk dom is.


    Goh, de mijne is ook redelijk dom ._.

    Ik ben erachter gekomen dat dit het laatste jaar is dat dat gebeurt -12/12/12- :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    lolz
    bij mij valt op dat alle goede lieve docenten van 27 jaar weggaan naar dit schooljaar en de stomme oudere niet.
    owja en dat ik dom bezig ben vandaag door dingen te vergeten en lekker hyper en melig ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pusheen schreef:
    Oh ja, jammer dat ik niet ouder was toen. Ik denk dat dat een perfecte trouwdag was geweest. :3

    Dat zou ik nu zeker niet willen: 06/06/06 -> 666 getal van de duivel.
    Zo bijgelovig ben ik nu niet, maar toch, even een andere dag nemen, hoor.

    Hobbiton schreef:
    Ik had vandaag echt zo'n rare gewaarwording, hè. Het klinkt heel vaag, maar ik besefte vandaag op de fiets ineens dat ik een mens was, net als die mensen die ik om me heen zie en zo, en... Heel lastig uit te leggen, maar het was echt vaag. ;o

    Oh ja, ik ken dat. Dat iedereen een mens is. Iedereen heeft zijn eigen gedachtes, zoals jij je gedachtes hebt. Het is niet gewoon iemand die je eens ziet, het is echt iemand met gedachtes die net zoals jij ergens op weg is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Alucard schreef:
    Je bedoelt dat het 6 jaar geleden de 6e dag was van de 6e maand van het jaar 2006? :3
    Da's wel epic.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Dat mensen tegen zichzelf liegen, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beavis schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook wel eens, en dan ga je bedenken wat je nou eigenlijk voorstelt in deze wereld. Maar daar moet je niet vaak over nadenken want dan ga je echt denken dat het leven nutteloos is :Y)

    ^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tempesta schreef:
    Bedoel je dat het toen 06/06/06 was? Nee, dat was me nog niet opgevallen.

    Wat me dus is opgevallen dat mijn vader nu zes jaar ouder is, dan zes jaar geleden.. =P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Negligible schreef:
    Dat is het ieder jaar toch? :'D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Neelie schreef:
    (...)
    Oh ja, ik ken dat. Dat iedereen een mens is. Iedereen heeft zijn eigen gedachtes, zoals jij je gedachtes hebt. Het is niet gewoon iemand die je eens ziet, het is echt iemand met gedachtes die net zoals jij ergens op weg is.

    Gelukkig, ik ben niet de enige ^^ meestal als ik dat zeg word ik heel raar aangekeken c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Neeh dat was me nog niet opgevallen, wat me wel was opgevallen was: 6/6/12, 6+6=12 =D Maar jaah zo dom ben ik wel. Mijn vriendinnen hebben ook serieus 10 min liggen lachen terwijl ik zo zat van: Het is toch zo?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    My thoughts: