• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Ongemakkelijk wiebelde ik op mijn stoel en zuchtte.
    "Hij heeft wel een lekker lichaam," Grijnsde ik terwijl ik subtiel mijn blik door het lokaal liet glijden. "Maar ik weet niet of ik wel klaar ben voor iemand."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grinnik "het is makkelijker om zelf te doen" ik glimlach en hang wat naar achteren. ik draai me om en kus hem op zijn mond.
    [zjin quinn en jessy ook in glee lokaal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'dat snap ik best, maar dat lichaam, daar ben ik het denk ik niet helemaal mee eens,' Ik lach. 'Quinn and Sebastian sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G' zing ik vrolijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Beschaamd gaf ik haar een speelse duw en voelde dat ik rood aanliep.
    "Jesy, hou er mee op." Lachte ik en begroef mijn gezicht in mijn handen zodat niemand iets zou merken. "Niet iedereen hoeft het te weten."
    Ik had het gevoel dat ik wel door de grond kon zakken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik geef haar de stokjes weer terug en zoen haar nogmaals hartstochtelijk op haar mond. Ik streel haar wang even en druk een kus op haar voorhoofd. 'Ik hou van je.' zeg ik. Ik kan het niet te veel tegen haar zeggen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    "Ik van jou" mompel ik terug en trek me tegen hem aan.
    Met mijn tong glijd ik naar zijn lippen toe.

    [lolz gaan ze straks hHET doen in het lokaal waar andere bij zijn]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'sorry, maar ik heb wel gelijk,' zeg ik met een onschuldig lachje.'en aangezien mijn liefdesleven dood is, moet ik het met die van jouw doen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    We stappen samen uit de auto en lopen hand in hand naar het Glee lokaal. Ik had een dolgelukkige grijns op mijn gezicht, die niet weg is te slaan. Ik was benieuwd naar de reactie's van iedereen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Of je kan leven in dat van je eigen blazen?" Stelde ik lachend voor. "Maar doe niet mee aan datingsites, dat is meestal gevaarlijk en onbetrouwbaar."
    Ik was blij dat ik haar ongeveer van onderwerp kon laten veranderen, voordat de verkeerde mensen hier te horen van zouden krijgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Blaine en ik lopen het Glee lokaal hand in hand en ik kijk even rond. 'Hallooo!' roep ik vrolijk door het lokaal heen, mijn dag kan echt niet meer stuk. 'Hebben we nog wat gemist?' ik kijk even iedereen rond.

    Finn

    Ik glimlach tijdens het zoenen met Rachel, en beeïndig onze zoen als ik iemand 'Hallooo' hoor roepen en kijk dan van Blaine naar Kurt en van Kurt naar Blaine. 'Wanneer is dat gebeurt?' vraag ik verbaasd aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hellaas beïndigt hij onze zoen door Kurt. "Gister middag, maar ik vond dat hij het je moest vertellen als stiefbroer" ik k us hem op zijn wang. Het liefste wou ik naar huis met hem en de hele dag en nacht samen hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik grinnik even om Kurt terwijl hij hard 'hallo' roept door de klas. Maar glimlach wel verlegen en ben benieuwd hoe ze reageren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik laat mijn blik door de zaal gaan en dan blijft mijn blik hangen bij Sebastian. Ik stoot Blaine even zachtjes aan en kijk even niet-begrijpend. Sebastian is gisteren neergeschoten, hoe kan hij hier nu alweer zitten? Ik trek Blaine uiteindelijk maar mee en neem plaats en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten als we zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz het is dood] wil je ook met finn reageren, ik ga zo dus ik kan nog wel ff]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hahahah, ja idd xD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.