• Ik vroeg me eigenlijk af wie van jullie dezelfde dingen leuk vind als dat van zijn of haar vrienden. Lijken jij en vrienden op elkaar of zijn jullie juist het tegenovergestelde in interesses, gedrag, karakter...et cetera?

    RainbowShine schreef:
    Licht eraan hoe je het bekijkt. We hebben zowel verschillende als zelfde interesses.

    ^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Met de meesten heb ik een paar overeenkomsten, maar niet heel erg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn beste vriendin en ik lijken wel een beetje op elkaar. We hebben veel gemeenschappelijke dingen maar ook veel verschillende dingen. Zo zijn er kleren van haar die ik ook wil hebben, maar ook kleren die ik nooit zou aandoen. Maar het leukste is wel dat we altijd weten wat we bedoelen en dat als iemand ons een vraag stelt we op hetzelfde moment hetzelfde antwoord geven..
    KEWBVFEAL
    *O*

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:32 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nee, wij verschillen echt totaal van elkaar. Het is net een bij elkaar gegooid zooitje, voor een realityshow ofzo. Er zijn altijd en immer maar discussies. Maar dat maakt het op de een of andere manier juist leuk haha.


    Tell me about it, stud.

    Het enige wat we gemeen hebben is gevoel voor humor, we vinden dezelfde dingen grappig. Voor de rest verschillen we in alles, totaal andere stijl, interesses, muzieksmaak en meer.

    ik en mijn beste vriendin hebben niets maar dan ook echt niets gemeen :)

    Het verschilt.


    Food.

    Mijn beste vriendin is qua uiterlijk héél anders, maar qua innerlijk zijn we eng hetzelfde, we zeggen dingen zelfs zo vaak tegelijk dat het gewoon lijkt alsof we hetzelfde denken.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nee, al mijn vrienden zijn wel anders.
    Mijn beste vrienden lijken wel op mij, zelfde interesse, zelfde humor, maar gewone vrienden verschillen wel van mij en van elkaar :P
    Naja ook leuk, zo blijft het een beetje gemixed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Interesses: meeste van mijn vrienden tegenovergesteld.
    Karakter en gedrag: meeste van mijn vrienden min of meer hetzelfde als mij.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij 2 vriendinnen van mij heb ik redelijk hetzelfde karakter maar ik heb één vriendin die het tegenovergestelde van mij is.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat ligt er maar net aan welke vrienden :3 Met iedereen deel ik wel weer iets anders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben echt totaal verschillend xdd, ik ben de pessimist die omgaat met optimisten.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Conferido schreef:
    Ik ben echt totaal verschillend xdd, ik ben de pessimist die omgaat met optimisten.

    Dude, ik ben niet optimistisch xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SteveTerada schreef:
    (...)
    Dude, ik ben niet optimistisch xD


    Wel vergeleken met mij xdd


    “All those fairytales are full of shit.”