• Ik vroeg me eigenlijk af wie van jullie dezelfde dingen leuk vind als dat van zijn of haar vrienden. Lijken jij en vrienden op elkaar of zijn jullie juist het tegenovergestelde in interesses, gedrag, karakter...et cetera?

    Mijn vriendinnen zijn eigenlijk net klonen van mij, zo veel dezelfde dingen vinden we leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, eigenlijk helemaal niet. XD
    We hebben wel een paar dingen met elkaar gemeen, maar verder zijn we echt héél erg verschillend. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn vriendengroep is heel afwisselend.
    De één houdt van J-Pop, de ander van pop en de ander van rock. Hetzelfde met interesses en kledingstijlen. We komen heus wel overeen, alleen niet iedereen heeft hetzelfde. Is ook veel leuker.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, een beetje. We hebben dezelfde humor en denken een beetje hetzelfde, maar we zijn wel allemaal verschillend. En doordat we die verschillen hebben passen we perfect bij elkaar.


    The odds are néver in our favor.

    Een beetje van alles. Er zijn overlappende dingen, maar voor de rest ben ik eigenlijk vaak compleet het tegenovergestelde ='D Een goede vriendschap bestaat uit balans :Y) De één moet de ander aanvullen en natuurlijk moeten er ook dezelfde interesses zijn, maar over het algemeen beïnvloed je elkaar met je gedrag x'D Is bij mij in ieder geval zo. Geen van mijn vrienden lijkt ook op elkaar qua karakter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hmm, er zijn wel verschillen. Onze humor komt op hetzelfde neer. Maar mijn vriendinnen zijn meer van de sarcasme en ik totaal niet. Ik ben een droogkloot volgens mensen? Niet te merken :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    mwah we hebben elk onze eigen stijl enzo maar er zijn altijd dingen die anders zijn. Qua uiterlijk valt het nu wel weer mee. Gehe meestal dachten ze dat ze m'n zusje of nichtje was xD


    Life is hard, just break it with your head <3

    Barnabas schreef:
    Nee, eigenlijk helemaal niet. XD
    We hebben wel een paar dingen met elkaar gemeen, maar verder zijn we echt héél erg verschillend. :'D


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    We verschillen op vlak van karakter wel veel. We zijn allemaal wel verschillend. Maar op vlak van humor, dingen leuk vinden, kledingstijl enzo zijn we wel redelijk hetzelfde. Ik en mijn beste vriendin lijken nog meer op elkaar. Qua principes en hetzelfde denken. Ik vind het wel goed zo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm, eigenlijk ben ik op sommige punten heel verschillend met een aantal, en met andere juist meer op één lijn. Maar het boeit mij niet, hoewel ik wel een bepaald soort karakter vind stinken, om het zo maar 's te zeggen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik ben een mengeling van mijn 2 beste vriendinnen, lol.
    Maar qua karakter ben ik echt hélemaal anders, best lastig soms.

    Licht eraan hoe je het bekijkt. We hebben zowel verschillende als zelfde interesses.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Barnabas schreef:
    Nee, eigenlijk helemaal niet. XD
    We hebben wel een paar dingen met elkaar gemeen, maar verder zijn we echt héél erg verschillend. :'D


    Dit. Al zou ik best willen dat er iemand was die wat meer op mij leek, zou makkelijker zijn :c.


    i put the fun in funeral

    Ik en mijn beste vriendin zijn elkaars tegenpolen, maar met twee andere vriendinnen heb ik juist héél veel gemeen. Het ligt er een beetje aan, maar de meeste vriendinnen zijn mijn tegenpolen, met wat dezelfde interesses (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mmm. Niet echt, nee :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'