• Ik vroeg me eigenlijk af wie van jullie dezelfde dingen leuk vind als dat van zijn of haar vrienden. Lijken jij en vrienden op elkaar of zijn jullie juist het tegenovergestelde in interesses, gedrag, karakter...et cetera?

    Mijn vrienden zijn compleet anders dan mij. Alleen sommige interesses, maar qua gedrag lijken we totaal niet op elkaar of zo.


    26 - 02 - '16

    Conferido schreef:
    (...)

    Wel vergeleken met mij xdd

    Ja oke dat wel, maar ik ben niet overdreven optimistisch zoals Delighted en Niffler, want dat is gewoon erg xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SteveTerada schreef:
    (...)
    Ja oke dat wel, maar ik ben niet overdreven optimistisch zoals Delighted en Niffler, want dat is gewoon erg xD


    Ja indeed, dat is niet gezond meer xdd.
    Maar we hebben wel een ding gemeen, het feit dat we van Quest crew en shit enzo houden en dat we alles onder spammen.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Hmm, ja voor een deel.
    Er zijn zeker dingen die mijn vriendinnen en ik gemeen hebben, dat zullen zat dingen zijn, maar er zijn ook dingen waarin we verschillen.
    Maar ook dat ik met de ene vriendin het een gemeen heb (bijvoorbeeld dansen) en met een andere vriendin heb ik iest anders gemeen (bijvoorbeeld anime en manga leuk vinden).
    Maar ik vind het wel goed zo, ik hoef niet álles gemeen te hebben met mijn vriendinnen (:


    Inspiration can hit you any time

    Met twee vriendinnen hebben we echt alles hetzelfde. Dezelfde hobby, dezelfde muziekstijl, we vallen op dezelfde jongens, en we denken altijd alles hetzelfde op hetzelfde moment. Jep. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Alles verschillend. :"D
    Ik en nog iemand houden van anime, weer wat meiden zijn gek van paarden, ik dus niet. En ik en nog een paar houden weer van tekenen.

    Amused schreef:
    Mijn beste vriendin en ik lijken wel een beetje op elkaar. We hebben veel gemeenschappelijke dingen maar ook veel verschillende dingen. Zo zijn er kleren van haar die ik ook wil hebben, maar ook kleren die ik nooit zou aandoen. Maar het leukste is wel dat we altijd weten wat we bedoelen en dat als iemand ons een vraag stelt we op hetzelfde moment hetzelfde antwoord geven..
    KEWBVFEAL
    *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mmm wel over het algemeen.. We zijn wel een beetje van de zelfde stijl maarja we hebben ieder een eigen mening. :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.