• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    De RPG begint in te Arena als elke tribuut op zijn ijzerenplaat staat te wachten op de gong.


    Hallo allemaal,

    Ik heb nog even een paar dingen besloten. Dit betreft:

    De wapens: Ik heb besloten dat iedereen 3 wapens mag hebben. Dus voor de personen die meer hebben moet even uitzoeken wat ze willen.

    De Hoorn des Overvloeds: Iedereen mag bij de hoorn des Overvloeds 4 dingen uitzoeken. Dus wie meer heeft moeten even uitzoeken wat ze echt willen hebben. Deze dingen zullen dan in een rugzak zitten.

    Groetjes Naomi






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:16 ]


    ~

    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    District:11
    Naam:Elena Drift
    Leeftijd:18 jaar
    Uiterlijk:


    Elena is een meisje met lang licht bruin haar. Ze heeft helder blauwe ogen met een verleidelijke gloed. Elena is 1.75m met een slank lichaam. Ze heeft lange benen waardoor ze goed kan hardlopen. Elena is erg lenig door haar slanke lichaam.
    Karakter:Elena is best wel een slim meisje. Ze heeft een aardig gezicht, maar daaronder kan ze best een kreng zijn. Als mensen haar of haar familie iets doet verandert ze van een lief meisje in iemand die je niet graag tegen komt.
    Wapens:licht zwaard, werpsterren, kleine bijl.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:setje vuurstenen, waterfles, slaapzak, doorzichtig draad.
    Goede & slechte eigenschappen:Elena pikt snel dingen op, maar is wel iemand die de kat uit de boom kijkt. Elena maakt absoluut niet snel vrienden. Dit kan in de Arena in haar voordeel werken, maar ook in haar nadeel.
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:11 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Wnr beginnen we? Ik heb er zin in xd


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    Wnr beginnen we? Ik heb er zin in xd

    We zijn al begonnen lol xd
    Klik


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Whaha :$


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.