• Hii Dudes ^^ <3
    Kheb er weer een nieuwe serie bij namelijk, Perfection <3 Isn't Just A Crime.Het gaat erover dat 2 meisjes, proberen hun ware liefde te vinden &nd Stuff like that, you know ? Er komen ook helemaal geen bekenden in voor, dus iedereen kan hem maken ^^
    Hier heb je een stukje uit het verhaal ^^;
    Ik antwoordde terug met het woord ‘niks’. Maar ik wist dat zij wist, dat het niet waar was. Dus antwoordde ik maar met de waarheid.

    Het is gewoon raar, iedereen die ik hier zie, heeft wel een boyfriend. En wij niet, waarom ? Het is toch niet Fair, Right ?
    Ik dacht wel dat het daardoor was. Maar inderdaad, het is niet fair, ik zelf wil ook iemand die van me houd, die met me kan praten in moeilijke tijden, maar die me dan ook helemaal begrijpt. Iemand die sweet is, en ook mijn grappen volledig begrijpt. Iemand die me vastpakt, wanneer ik hem zoveel heb gemist en als teken dat hij me echt graag ziet. Een jongen waarmee ik voor de rest van men leven kan bij zijn, een jongen die ik nooit meer zal verliezen, iemand waarvan ik met men hele hart zal van houden! Inderdaad. Waneer zullen we hem vinden, en wanneer zullen we met hem kunnen blijven voor altijd? Ik kan niet steeds blijven wachten toch?
    Hier heb je dan de link ^^;
    http://www.quizlet.nl/serie/11674/perfection-lt3-isnt-just-a-crime/
    Hopelijk maken jullie hem, en laten jullie iets weten?
    <3xCookieLve

    ik maak hem, maar dat wist je al n___n ;D
    &peops, jullie moeten m ook makeeeen !
    xxcx <3!

    ik maak hem, maar dat wist je al n___n ;D
    &peops, jullie moeten m ook makeeeen !
    xxcx <3!

    Thaha x] Ik gaa dan zo snel als ik kan een vervolg maken ^^ ! En juah x] ik wist al dat jij em ging maken, want Ö Jij komt er in voor ! x] Whuaha ! ^^
    <2+1