• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    De RPG begint in te Arena als elke tribuut op zijn ijzerenplaat staat te wachten op de gong.


    Hallo allemaal,

    Ik heb nog even een paar dingen besloten. Dit betreft:

    De wapens: Ik heb besloten dat iedereen 3 wapens mag hebben. Dus voor de personen die meer hebben moet even uitzoeken wat ze willen.

    De Hoorn des Overvloeds: Iedereen mag bij de hoorn des Overvloeds 4 dingen uitzoeken. Dus wie meer heeft moeten even uitzoeken wat ze echt willen hebben. Deze dingen zullen dan in een rugzak zitten.

    Groetjes Naomi






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:16 ]


    ~

    Hee ik had de vrouwelijke tribuut van district 7 gereserveerd,

    Rol: Vrouwlijke tribuut
    District: District 7
    Naam: Cindelyne Anna Bell
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:

    Karakter:
    Cindelyne is altijd boos op alles en iedereen. Ze praat niet, ze snauwt de woorden naar je toe. Ze vind niemand aardig en is niet van plan om ook maar iemand te vertrouwen. Bondgenoten vind ze goed, maar je moet wegwezen als je het niet eens bent met haar, en ze naar een bijl grijpt.
    Ze is niet van plan de gevoelens van mensen te sparen, ze zegt precies wat ze denkt.
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Kleine bijlen, niet te groot want die kan ze niet tillen. Ook kan ze heel snel rennen, zodat niemand haar te pakken krijgt.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Een klein bijltje, een leeg flesje en een zwarte muts tegen de kou.
    Goede & slechte eigenschappen:
    Ze vertrouwd niemand, dat kan als een goede en slechte eigenschap worden gezien. Ze is atletisch gebouwd dus kan goed rennen en goed zwemmen.
    Slechte eigenschappen is dat ze weinig kracht heb, dus als het aankomt op kracht zal ze snel verliezen. Ook is ze iemand die snel opgeeft, niet tegen haar verlies kan en altijd het glas halfleeg ziet.
    District aandenken:

    Foto's komen eraan. x


    If we burn, you burn with us. <3

    Dit hoort bij het RPG-subforum (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Morituri schreef:
    Dit hoort bij het RPG-subforum (:

    MELD HET DAN ROSEMENS. 8D
    OT: ik ga nu aan m'n rol beginnen c:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:13 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Mannelijke tribuut district 9
    District: 9
    Naam: Harvey Rae Linwood
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto): -volgt-
    Karakter: Harvey is een vrolijke jongen, die, in welke situatie dan ook, een geschikt moment kan vinden om een grap te maken. Hij blijft altijd lachen, en laat zijn angsten of gevoelens eigenlijk nooit écht merken. Hij verschuilt alles achter een masker van vrolijkheid, alhoewel hij meestal echt vrolijk is. Hij kan soms zo zijn woedebuien hebben, maar zelfs dan zal je hem nooit echt kwaad zien worden. Hij vindt altijd wel een oplossing, soms met de raarste middelen die je maar kan bedenken. Toch is hij een enigszins makkelijke prooi voor de Beroeps. Hij zoekt het avontuur namelijk juist op, in plaats van te vluchten als je er maar beter vandoor kunt gaan. Hij zal zich tot op het laatste moment verdedigen en nooit opgeven.
    Wapens(niet iedereen hetzelfde): Hij kan goed omgaan met een sikkel en zeis, vanwege het feit dat hij vaak op het land werkt in zijn district 9. Hij weet deze gereedschappen makkelijk te gebruiken als 'wapens', voor zover je het als wapens kunt beschouwen, dan.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Hij grist een paar dingen die ver van de Hoorn liggen mee, waaronder een klein rugzakje en voor de rest allemaal dingen die op het eerste gezicht niet zo handig of relevant voor overleven lijken, maar waar hij toch altijd wel iets van kan maken. Hij neemt geen voedsel mee; hij weet genoeg van eetbare planten om zelf in zijn voedselvoorraad te voorzien. Ook lukt het hem niet om een wapen te bemachtigen.
    Goede & slechte eigenschappen: Zoals al eerder vermeld: Harvey weet altijd wel een geniale opmerking te maken, op welk moment dan ook. Of dit nu een goede of slechte eigenschap is... tja, daar zijn de meningen over verdeeld. Hoe dan ook, hij is hierdoor snel populair en maakt dan ook makkelijk vrienden. Ook weet hij erg veel van planten, omdat hij uit district 9 komt, en hierdoor ook veel met eetbare gewassen, voornamelijk granen, werkt. Maar ook hij heeft zo z'n slechte eigenschappen. Hij is avontuurlijk en dapper, maar raakt juist hierdoor altijd in de problemen. Hij is niet laf, wat op het eerste gezicht misschien een goede eigenschap lijkt, maar dit zeker niet is, waardoor hij hoe dan ook altijd blijft om het gevecht aan te gaan en uitdagingen te overwinnen. Hij vindt dit leuk, en het is héél moeilijk om hem van deze tactiek af te krijgen.
    Districtsaandenken: Geen, hij vindt het onzin om iets mee te nemen. Het zou hem hooguit heimwee bezorgen. Daarbij komt dat hij er toch niets aan heeft, hij heeft niks dat echt speciaal voor hem is en hij vindt het alleen maar lastig om iets mee te nemen. Hij zeult het liefst zo min mogelijk ballast mee.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:22 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mag ik de jongen uit drie reserveren?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rol: Vrouwelijke tribuut
    District: Vijf
    Naam: Revenna Asia Ephemeral - Soms noemen mensen haar The Raven, omdat ze heel opmerkzaam is: In de Scandinavische en Germaanse mythologie heeft de god Odin of Wodan twee raven op zijn schouder; de ene is Hugin (= denker) en de ander Munin (= gedachtenis): zij komen alles wat ze gezien hebben vertellen, vandaar.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Revenna heeft donkerbruin haar en donkere ogen, haar gezicht is bedekt met een paar sproeten. Ze is slank en atletisch gebouwd, het soort van lichaam dat zichzelf stil en snel kan bewegen.
    Karakter: Revenna is heel erg doortrapt. Ze kan goed schijn op houden en is goed in mensen observeren. Ze is ongelooflijk slim en zal eerder woorden en verstand gebruiken dan wapens. Maar laat je niet misleiden, ze kan gemakkelijk in een gevaarlijk kind veranderen. Ze is erg opvliegend en de vorm van haar humor is sarcasme. Ze houdt er van om mensen te misleiden, om ze dan te vertellen dat het allemaal een grap was. Ze houdt van kattenkwaad en heeft een passie voor kunst, cultuur, muziek en verschillende technieken. Daarvan ziet ze niet zoveel, thuis, maar de weinige dingen die ze heeft gezien, daar is ze weg van. Ze is eigenwijs en heel erg koppig, kan er niet tegen als mensen niet naar haar willen luisteren.
    Wapens: Haar verstand, werpmessen en woorden.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Een rugzak met een paar overlevingsspullen in?
    Goede & slechte eigenschappen: Revenna is soms heel erg naïef, ze is weliswaar slim, maar soms kan ze haar instinct niet bedwingen en gaat ze over tot de volle aanval.
    District aandenken:


    [De ketting, niet de ring]
    Het is een halsketting die haar vader had gemaakt voor haar moeder. Maar toen ze stierf, vond ze dat Revenna hem moest hebben. Sindsdien draagt ze hem altijd bij haar. [STEAMPUNK]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 18:42 ]


    help

    Clint schreef:
    Mag ik de mannelijke tribuut van district 9 reserveren? -zoveelste thg-rpg waar ik aan meedoe lol-
    Dan vul ik morgen in ^^


    Ja is prima hoor:)


    ~

    Deejay schreef:
    Mag ik de jongen uit drie reserveren?


    Sorry al gereserveerd. Maar er zijn nog wel anderen vrij:) Die andere had namelijk al eerder gevraagd of die nog vrij was. Alleen flipt mijn quizlet steeds waardoor ik die te laat zag:$ Dus mijn excuus.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:34 ]


    ~

    Paddo schreef:
    Ik zou graag mannelijk plek van District 3 reserveren :)


    Ja is gedaan:)


    ~

    Charybdis schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut
    District: Vijf
    Naam: Revenna Asia Ephemeral
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Revenna heeft donkerbruin haar en donkere ogen, haar gezicht is bedekt met een paar sproeten.
    Karakter: Revenna is heel erg doortrapt. Ze kan goed schijn op houden en is goed in mensen observeren. Ze is ongelooflijk slim en zal eerder woorden en verstand gebruiken dan wapens. Maar laat je niet misleiden, ze kan gemakkelijk in een gevaarlijk kind veranderen. Ze is erg opvliegend en de vorm van haar humor is sarcasme.
    Wapens: Haar verstand, werpmessen en woorden.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Een rugzak met een paar overlevingsspullen in?
    Goede & slechte eigenschappen: Revenna is soms heel erg naïef, ze is weliswaar slim, maar soms kan ze haar instinct niet bedwingen.
    District aandenken:


    Het is een halsketting die haar vader had gemaakt voor haar moeder. Maar toen ze stierf, vond ze dat Revenna hem moest hebben. Sindsdien draagt ze hem altijd bij haar. [STEAMPUNK]


    help

    Doe dan maar 1 ^^
    Eerste keer zonder drie xd


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    Doe dan maar 1 ^^
    Eerste keer zonder drie xd


    Sorry:$


    ~

    Ik zou wel nog een jongen willen maken... Welk District zou je voorstellen? :]


    help

    Charybdis schreef:
    Ik zou wel nog een jongen willen maken... Welk District zou je voorstellen? :]


    Uhm de jongens van 6,8,10,11,12 zijn nog vrij:)


    ~

    Willen de mensen die hebben gereserveerd hun rol voor morgenavond half 9 hebben ingevuld. Dan kunnen we morgenavond beginnen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:34 ]


    ~