• Nougoed,

    Mijn broertje heeft sinds gisteren een "vriendinnetje" ik zet het maar even tussen haakjes, omdat het een meisje is waar hij heel goed bevriend mee is. (Mijn familie vind dat ze op me lijk o.- Dat wil je niet bepaald horen dat je op het vriendinnetje van je broertje lijkt) Maargoed, ik vind het best leuk en goed dat hij een "vriendinnetje" heeft,Dat meisje had al een vriendje maar toen het uit was was ze ineens heel afstandig tegen mijn broertje dus tja, Sinds gister hebben ze iets, maar hij is nu alsnog NOG irritanter. Echt, hij maakt me om fucking 8 uur s'ochtends wakker als ik nog lig te slapen. (Mijn broertje weet dat als je me aanraakt in mn slaap of wat ik ga gillen en slaan) Dus hij trekt de dekens weg en ik schiet als een gek omhoog en begin te gillen en slaan om me heen. Dus hij loopt weg bied NIET zn excuuses aan. Lig ik weer te slapen rent ie om de 2 minuten naar boven en beneden en gaat ie ff lekker met de deur lopen rammen!
    BAM weg mn slaap!

    Thank god ik ben tweeling en heb ik een forever alone broer van 18 :'D


    Shoganai i ne~

    JeffSterling schreef:
    (...) Yay! Gezellig! :3
    Mew, soms heb ik echt de neiging om gewoon zin om hem bij de buurman en zn hond te droppen, (Hij heeft een honden angst)


    Koop posters van honden en hang die in zijn hele kamer en waar hij vaak komt.
    En neem geluid van honden op en verstop het geluid in zijn kamer, zet hem zo hard dat hij niet kan zoeken waar het vandaan komt :P
    En als hij sorry zegt of verbetering laat zien... dan pas mag het weg :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Square schreef:
    Ik ben blij dat ik een zusje heb. Sterkte ermee. (krul)


    Tell me about it, stud.

    Ik ben blij dat mijn broertje niet zo vervelend is :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Enigst kind. :Y)
    Neem wraak, hehe. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bevries mentos in water en maak er ijsklontjes van en geef hem cola met 'ijsklontjes' :3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:11 ]


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Enigst kind. :Y)
    Neem wraak, hehe. :3
    Jaloeerssss

    DarkSavior schreef:
    Wat een fijn broertje heb je toch :W


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DarkSavior schreef:
    Wat een fijn broertje heb je toch :W


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wat heeft zijn gedrag met dat vriendinnetje te maken?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Wat heeft zijn gedrag met dat vriendinnetje te maken?
    Sinds hij met dr heeft doet hij zo.

    JeffSterling schreef:
    (...)Sinds hij met dr heeft doet hij zo.

    Maar hij heeft toch pas sinds gister met haar? Dan heb je niet echt veel vergelijkingsmatriaal :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Maar hij heeft toch pas sinds gister met haar? Dan heb je niet echt veel vergelijkingsmatriaal :W
    Daarvoor deed hij hetzelfde

    JeffSterling schreef:
    (...) Daarvoor deed hij hetzelfde

    Dan ligt dat toch helemaal niet aan dat vriendinnetje of heb ik dat nou.
    Achja, /care. Hij is vervelend, laten we het daarop houden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wat ik dan altijd doe?
    SLAAN!

    en wegrennen voordat hij terug kan slaan :x


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!