• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Mercedes

    Jesy was al de tweede die het vroeg, en alweer moest ik hetzelfde antwoord geven.
    "Ik heb geen idee," Gaf ik toe en keek haar aan terwijl ik op mijn onderlip beet. "Ik hoop van wel, maar kan het niet met zekerheid zeggen...Hij is wakker, dus dat is een goed teken, toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@Fudge is goed :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'Dat hoop ik wel,' zeg ik zacht. Ik kan haast niet geloven dat ik vanochtend nog tegen hem stond te bitchen, en dat hij nu misschien niet eens blijft leven.

    [Jesy kan wel even naar Rachel]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 11:46 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    'Ik voel me best schuldig,' fluistert Kurt tegen mij. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Kurt, het is jouw schuld niet dat Sebastian is neergeschoten' zeg ik bezorgd en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn
    Ik schrik op uit een nachtmerrie. Ik droomde dat Sebastian was neergeschoten, even hoop ik dat het echt een droom is maar als ik overeind kom is die hoop al snel vervlogen. Ik was in slaap gevallen in de kantine van het ziekenhuis. Ook zie ik dat Santana weg is, waarschijnlijk naar Sebastians kamer. Ik sta op en loop met een snelle pas naar zijn kamer waar ik Quinn ook tref. 'Quinn, is er nieuws?' vraag ik terwijl ik haar afwachtend aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    De tranen belven stromen. Ik kon het even allemaal niet meer aan, het werd teveel voor me. Ik pakte mijn mobiel en met trillende vingers belde ik naar Finn. ik moest zijn stem horen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    'Nee, maar het voelt alsof ik jou tegen gehouden heb om hem te helpen.' zeg ik.
    Ik kijk hem even aan en zucht zachtjes .


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Vermoeid opende ik mijn ogen weer en keek Finn een tijdje zwijgzaam aan, tot ik besefte dat hij me iets vroeg.
    "Hij heeft een harttransplantatie ondergaan nadat zijn hart stil stond en te zwak was," Zei ik en kon nog net een geeuw onderdrukken. "En zoals je ziet is hij weer wakker, het is nu alleen nog wachten tot zijn herstel."



    Mercedes

    "Wil je een duet met me doen?" Vroeg ik abrupt en keek Jesy aan. "Het helpt me...om te kalmeren en niet te panikeren."
    Ik haalde een lok uit mijn gezicht en keek haar aan met iets wat op een kleine smeekbede leek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Nee, maar het voelt alsof ik jou tegen gehouden heb om hem te helpen.' zegt hij. Hij kijkt mij even aan en zucht zachtjes. 'Kurt, ik kon ook niet zoveel doen. Ik wou bij jou zijn, omdat ik dan bang was dat je helemaal in paniek zou zijn' zeg ik lief tegen hem, maar kijk toch bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy brown
    Ik kijk haar aan en zie de pijn in haar ogen. 'welk nummer wil je doen?' vraag ik. Ik kan geen nee zeggen tegen Mercedes, zij is zeker weten de aardigste niet cheerio die ik ken, en als dit haar helpt te verwerken, dan zal ik helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn
    Ik meek hoe moe Quinn eruit zie en doe mijn Baseball jack uit. 'Hier, je hebt het vast koud.' zeg ik terwijl ik haar mijn jack geef zodat ze die als deken kan gebruiken. Als ik haar mijn jack gegeven heb gaat mijn mobiel af en loop ik snel de gang af voordat de trillingen van mijn mobiel straks de monitoren op hol laat slaan. 'Met Finn.' antwoord ik moeizaam zonder te kijken wie het is.

    Kurt
    'Je bent echt te lief voor me.' zeg ik terwijl ik weer voel hoe mijn wangen weer roze kleuren. Ik voel me wel een stuk beter dankzij hem. Ik kijk hem dankbaar aan en glimlach zwakjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "hoi Finn met mij" snik ik en staarde weer even naar het bloed.
    "H-hoe gaat het?" ik veeg nog wat tranen weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Met mij wel goed.' lieg ik. Het gaat niet goed, ik heb Sebastian in elkaar zien zakken, hij keek nog naar me. Maar het gaat nu niet om mij, maar om Sebastian. 'Heb je al gehoord over Sebastians operatie?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Je bent echt te lief voor me.' zegt hij en ik zie dat zijn wangen weer roze kleuren. Hij kijk mij dan vervolgens dankbaar aan en glimlach zwakjes. Ik glimlach terug en voel dat ik ook een beetje rood wordt. 'Ach, dat doet een geweldige vriend, toch?' zeg ik en wordt nog roder en kijk weg. Kurt is echt een goede vriend voor mij, maar waarom wordt ik dan zo rood, als hij lieve dingen zegt. Volgens mij begin ik wat voor hem te voelen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "J-ja dat heb ik gehoord" stamel ik. Ik was opgelucht om zijn stem te horen.
    "hoe gaat het met hem?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan