• Ik heb 'm al, lol. Ik wou graag een foto-agenda, alleen die zijn best duur, je bent zo twintig euro kwijt, wat ik vrij veel vind. Dus ik dacht: die agenda's van de Hema met insteekhoesjes zijn altijd snel weg, dus ik koop 'm alvast. Daar ben ik best blij mee, ik heb een heel leuke, met een leuke achtergrond, genoeg ruimte en ik heb 'm al wat ''eigen'' gemaakt.
    Op de voorkant een plaatje met de tekst: ''HAPPINES CAN BE FOUND, EVEN IN THE DARKEST OF TIMES. OF ONE ONLY REMEMBERS TOT TURN ON THE LIGHT.''
    En dan de andere kant van de insteekhoes van de voorkant een plaatje met HP cupcakes, 1D en een fotoshoot met de Twilight cast en zo'n plaatje waar Taylor de lucht in springt met een gekke bek, lol. [:
    En er staat ook een plaatje ingeplakt met Darth Father die een HP boek leest, lol. [:

    Zo, welke agenda willen jullie kopen of laten maken? Of hebben jullie er al een en wat voor een dan? :3

    Edit: ik heb geen plaatje van de agenda, jammer genoeg. Voor degene die recent een Hema filiaal hebben bezocht: hij is met rozen en een roze ringband, en een wit met licht roze achtergrond van binnen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Lol, ik maak 'm nu dus al eigen, dat vind ik leuk. [: ik snap alleen niet hoe je zonder agenda kan, ik zou dan exht ontzettend veel problemen hebben. o.o

    Nja, ik had maar 9 toetsen in het jaar :'D En praktische opdrachten hier en daar kon ik ook nog wel onthouden. Ligt eraan hoeveel je moet opschrijven denk ik ook.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BIEBERCREW schreef:
    Bij ons gaat alles via internet, een agenda is dus niet meer nodig.


    Ik vind agenda's juist leuk, de enige aankoop die leuk is om te doen aan schoolspullen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nimh schreef:
    (...)
    Nja, ik had maar 9 toetsen in het jaar :'D En praktische opdrachten hier en daar kon ik ook nog wel onthouden. Ligt eraan hoeveel je moet opschrijven denk ik ook.


    Ja, oke, dan is het minder nsoig, lol. [: Maar als 2e-klasser is het we nodig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet niet, in iedereen geval niet die van de Hitkrant; dit jaar is hij helemaal uit elkaar gevallen; het ligt aan de agenda niet aan mij :O


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    ik had dit jaar een van action een hele leuke en vorig jaar van de v&d. ik heb al wat leuke gezien maar ik wacht nog ff wie weet kom ik een leukere tegen. Meestal rond de 3 euro iemand die ik ken heeft een barbie van 25 eureo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga hem nu nog niet kopen, maar ik denk dat ik voor een simpele ga en die dan persoonlijk maak.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb ook zo één van de Hema! De mijne was met roze en zo, maar dat kan je er uit halen en ook eigen maken. Dat ga ik ook doen. Wanneer de printer eindelijk weer werkt. Haha (:
    - volgens mij hebben we dezelfde, haha!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:37 ]


    Believe in yourself.

    SwaggerLove schreef:
    Ik weet niet, in iedereen geval niet die van de Hitkrant; dit jaar is hij helemaal uit elkaar gevallen; het ligt aan de agenda niet aan mij :O


    Die van mij was al binnen 4 maanden dood.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    klunicorn schreef:
    Ik ga hem nu nog niet kopen, maar ik denk dat ik voor een simpele ga en die dan persoonlijk maak.


    Die van mij maak ik ook persoonlijk, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wij moeten er één van't school nemen...jeej ;(


    -You don't know you're beautiful-

    Directioner5 schreef:
    Wij moeten er één van't school nemen...jeej ;(


    Pour u.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife