• Ik heb 'm al, lol. Ik wou graag een foto-agenda, alleen die zijn best duur, je bent zo twintig euro kwijt, wat ik vrij veel vind. Dus ik dacht: die agenda's van de Hema met insteekhoesjes zijn altijd snel weg, dus ik koop 'm alvast. Daar ben ik best blij mee, ik heb een heel leuke, met een leuke achtergrond, genoeg ruimte en ik heb 'm al wat ''eigen'' gemaakt.
    Op de voorkant een plaatje met de tekst: ''HAPPINES CAN BE FOUND, EVEN IN THE DARKEST OF TIMES. OF ONE ONLY REMEMBERS TOT TURN ON THE LIGHT.''
    En dan de andere kant van de insteekhoes van de voorkant een plaatje met HP cupcakes, 1D en een fotoshoot met de Twilight cast en zo'n plaatje waar Taylor de lucht in springt met een gekke bek, lol. [:
    En er staat ook een plaatje ingeplakt met Darth Father die een HP boek leest, lol. [:

    Zo, welke agenda willen jullie kopen of laten maken? Of hebben jullie er al een en wat voor een dan? :3

    Edit: ik heb geen plaatje van de agenda, jammer genoeg. Voor degene die recent een Hema filiaal hebben bezocht: hij is met rozen en een roze ringband, en een wit met licht roze achtergrond van binnen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Clone schreef:
    Ik koop voor volgend jaar geen agenda meer, Teveel geld voor iets wat ik alleen in de eerste week van het jaar gebruik en dan vergeet. Ik overleef wel zonder. (:


    Ik kan niet zonder, ik heb al te vaak niet huiswerk lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik kan niet zonder, ik heb al te vaak niet huiswerk lol.


    Meh, bij ons gaat alles toch via het internet, al wordt ik wel hebberig van leuke agenda's. Ik had dit jaar ook een hele leuke maar ik heb er echt bijna niet in geschreven, wel zonde van de 17 euro dan. Ik had ook een jaar eentje met allerlei foto's gemaakt.


    The truth is out there.

    Mijn school schaft een agenda vanaf volgend jaar af, HOERA.
    Eindelijk niet meer elk lesuur opschrijven wat het lesonderwerp is, enkel je huiswerk.. Hallelujah!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik koop voor volgend schooljaar die agenda van Pip Studio, denk ik. Ik heb het idee dat er behoorlijk veel mensen zijn die het belachelijk vinden om wat geld uit te geven aan een agenda, maar ik vind het gewoon leuk om zo'n boekje met allemaal frutsels en tierelantijntjes in mijn bezit te hebben. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dit is mijn agenda:


    No growth of the heart is ever a waste

    Hemaaaaaaaaaa! Oké sorry haha, daar werk ik. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Austen schreef:
    Wij krijgen er eentje op school, dus koop ik er geen. [:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clone schreef:
    (...)

    Meh, bij ons gaat alles toch via het internet, al wordt ik wel hebberig van leuke agenda's. Ik had dit jaar ook een hele leuke maar ik heb er echt bijna niet in geschreven, wel zonde van de 17 euro dan. Ik had ook een jaar eentje met allerlei foto's gemaakt.


    Wow, dan is het idd nogal zonde. Mijn ouders betalen mijn schoolspullen, maar ja, ze weten dat ik het wel gebruik zeg maar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er eentje van 1,95 van de HEMA. Met wit-blauwe strepen en een roze binnenkant.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Ik heb er eentje van 1,95 van de HEMA. Met wit-blauwe strepen en een roze binnenkant.



    Awh, die is cute! Volgens mij zag ik die ook, ze werken prima, lijkt me. Je kunt ze altijd zelf versieren, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap niet waarom mensen dat ding zo vroeg van tevoren kopen, je hebt er toch nog niks aan? :')

    Anyway, ik koop vast wel weer gewoon zo'n goedkoop 3 euro ding die ik vervolgens nooit mee neem en dus de belangrijkste dingen maar gewoon in mijn telefoon moet opslaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Ik snap niet waarom mensen dat ding zo vroeg van tevoren kopen, je hebt er toch nog niks aan? :')

    Anyway, ik koop vast wel weer gewoon zo'n goedkoop 3 euro ding die ik vervolgens nooit mee neem en dus de belangrijkste dingen maar gewoon in mijn telefoon moet opslaan.


    Lol, ik maak 'm nu dus al eigen, dat vind ik leuk. [: ik snap alleen niet hoe je zonder agenda kan, ik zou dan exht ontzettend veel problemen hebben. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn agenda heeft vier blaadjes, valt uitelkaar en ik heb een soort raam uit de achterkant geknipt :3

    Timor schreef:
    Mijn agenda heeft vier blaadjes, valt uitelkaar en ik heb een soort raam uit de achterkant geknipt :3


    Dat klinkt... ongewoon. Foto? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij ons gaat alles via internet, een agenda is dus niet meer nodig.


    The universal language of art.