• Ik heb 'm al, lol. Ik wou graag een foto-agenda, alleen die zijn best duur, je bent zo twintig euro kwijt, wat ik vrij veel vind. Dus ik dacht: die agenda's van de Hema met insteekhoesjes zijn altijd snel weg, dus ik koop 'm alvast. Daar ben ik best blij mee, ik heb een heel leuke, met een leuke achtergrond, genoeg ruimte en ik heb 'm al wat ''eigen'' gemaakt.
    Op de voorkant een plaatje met de tekst: ''HAPPINES CAN BE FOUND, EVEN IN THE DARKEST OF TIMES. OF ONE ONLY REMEMBERS TOT TURN ON THE LIGHT.''
    En dan de andere kant van de insteekhoes van de voorkant een plaatje met HP cupcakes, 1D en een fotoshoot met de Twilight cast en zo'n plaatje waar Taylor de lucht in springt met een gekke bek, lol. [:
    En er staat ook een plaatje ingeplakt met Darth Father die een HP boek leest, lol. [:

    Zo, welke agenda willen jullie kopen of laten maken? Of hebben jullie er al een en wat voor een dan? :3

    Edit: ik heb geen plaatje van de agenda, jammer genoeg. Voor degene die recent een Hema filiaal hebben bezocht: hij is met rozen en een roze ringband, en een wit met licht roze achtergrond van binnen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht dat je schooluren bedoelde. Volgend jaar hebben we in de ochtend 5 uur ipv 4
    Nee, ik heb geen agenda buiten deze dat we krijgen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    xFreedom schreef:
    Ik ga er eentje via Hema maken (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Neelie schreef:
    Ik dacht dat je schooluren bedoelde. Volgend jaar hebben we in de ochtend 5 uur ipv 4
    Nee, ik heb geen agenda buiten deze dat we krijgen.


    Chill. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had een agenda van 13 euro zoveel gekocht, maar bleek dat de school waarop ik zat niet de opleiding had en dat ik me dus verkeerd had aangemeld:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Waarschijnlijk een simpele Hema agenda. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Symphonia schreef:
    (...)

    Chill. o.o

    Verbouwingswerken aan het gebouw waar onze school (en een andere school) warm eten. Er zal te weinig plaats zijn: dus wij zullen een half jaar (waarschijnlijk trekken ze het door over het volledige jaar) 5 uur in de voormiddag krijgen en 2 of 3 in de namiddag.

    OT: volgend jaar hebben we geen schoolagenda nodig. Geen schoolagenda waar we de onderwerpen van de lessen moeten inschrijven (dat is via smartschool, een schoolsite), maar wel nog een schoolagenda voor taken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarschijnlijk koop ik de mijne weer ergens een dag voor school weer begint. Vergeet dat ragding toch altijd of raak hem kwijt x'D.


    i put the fun in funeral

    Austen schreef:
    Wij krijgen er eentje op school, dus koop ik er geen. [:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wij krijgen er een van school, maar die klad ik altijd helemaal onder met (song)teksten en foto's :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben een trouwen BLOND-agenda fan ;)


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Symphonia schreef:
    (...)

    Lol, die prop ik in mn tas haha.


    Nee, in mijn tas zitten andere troepjes zoals drie Arizona flessen, twee portomonnee's, een etui, en nog een, en nog een en natuurlijk een levensvoorraad aan eten en nagellak, je moet toch iets doen. Hahaha, nee orderen is niet mijn beste ding. Relaxt aan die agenda vind ik wel dat je de blaadjes eruit kan scheuren dus het jaar letterlijk kleiner ziet worden, heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hmmm schreef:
    Ik had een agenda van 13 euro zoveel gekocht, maar bleek dat de school waarop ik zat niet de opleiding had en dat ik me dus verkeerd had aangemeld:S


    Wat heeft dat te maken met je agenda? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo eentje wil ik ook hebben (:


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Zo eentje wil ik ook hebben (:


    De van mij was 6,95 euro, maar ze waren er ook voor minder, though. Dat is niet veel voor een goede agenda die je eigen kunt maken, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik koop voor volgend jaar geen agenda meer, Teveel geld voor iets wat ik alleen in de eerste week van het jaar gebruik en dan vergeet. Ik overleef wel zonder. (:


    The truth is out there.