• Mijn broertje is een week geleden gestoken door een wesp in zijn hoofd. Nog steeds een raadsel hoe dat is gebeurt, maar hij kreeg daarna een zwelling in zijn hoofd. logisch, ik dacht toen dat het wel vanzelf wegging, omdat hij al een keer eerder is gestoken door een wesp en toen ging het gewoon weg. En een paar dagen later kreeg hij 2 bulten in zijn hals. Mijn moeder ging helemaal over de rooie heen toen ze die bulten zag, dus ik wou vragen. Is het normaal als je na een wespensteek 2 bulten krijgt? Hij is niet allergisch voor wespen. Hij gaat wel gelukkig naar de dokter, maar toch wil ik het snel weten wat er aan de hand is. sorry als ik zeurderig over kom, maar ik maak me zorgen.


    Heart in an amor.

    Ik weet het niet, google het zou ik zeggen... Ik snap best dat je bezorgd ben, ik zou ook helemaal flippen als zoiets bij mijn zusje was ^^ Ik hoop dat het niets ernstigs is!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Als hij niet allergisch is en zich niet ziek is gaan voelen na de steek, denk ik niet dat het nu enorm veel kwaad kan. Moet je niet bij een wespensteek 't altijd uitzuigen ofzo, is dat wel gebeurd? Ik zou in elk geval maar gewoon met hem naar de dokter gaan, die kan het beste uitvinden wat er is, hoop dat 't gauw goed komt!


    “Love is a contradiction.”

    Flair schreef:
    Als hij niet allergisch is en zich niet ziek is gaan voelen na de steek, denk ik niet dat het nu enorm veel kwaad kan. Moet je niet bij een wespensteek 't altijd uitzuigen ofzo, is dat wel gebeurd? Ik zou in elk geval maar gewoon met hem naar de dokter gaan, die kan het beste uitvinden wat er is, hoop dat 't gauw goed komt!


    Bad decisions make good stories.

    Flair schreef:
    Als hij niet allergisch is en zich niet ziek is gaan voelen na de steek, denk ik niet dat het nu enorm veel kwaad kan. Moet je niet bij een wespensteek 't altijd uitzuigen ofzo, is dat wel gebeurd? Ik zou in elk geval maar gewoon met hem naar de dokter gaan, die kan het beste uitvinden wat er is, hoop dat 't gauw goed komt!


    nee het is er niet uitgezogen....


    Heart in an amor.

    ik zou het niet weten, ik ben ook eens door een wesp gestoken, maar ik had maar 1 bult
    misschien is je broertje allergisch
    maar ik lees dat het er niet is uitgezogen, misschien is dat wel de reden

    Dat kan geen kwaad... Het kan zijn dat je broertje zich afweert tegen de steek en dat die bulten daardoor komen. Het zijn een soort ''ziekteremmers'' die kun je ook krijgen bij griep enzo en zijn binnenkort weer weg!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Ik weet wel dat als je 't niet uitzuigt je een gigantische bult kunt krijgen. Misschien dan ook wel twee, geen idee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    TwilightGrl schreef:
    (...)

    nee het is er niet uitgezogen....


    Volgens mij kan dat de oorzaak zijn. Bij een wespensteek moet je het gif er altijd uitzuigen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right