• Ik weet van mezelf dat als ik wakker word ik niet helder ben, maar daarnet was het toch heel erg. Ik wou dus mijn lenzen inwisselen voor mijn bril, en doe dus mijn lenzen uit, heel rustig, vloeistof erin, dop erop. Maar toen ik opkeek had ik dus ipv lenzenvloeistof, mouthwash gebruikt. Zeer slimme actie nummer 1. De volgende is dat ik net voor de spiegel stond, en ik dacht lippenstift op te doen, bleek het eyeliner te zijn. Lekker met zwarte liner over je lippen gaan, altijd leuk.

    Wie is er in de ochtend ook altijd zo ongelofelijk helder?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    *steekt hand op*

    Ik stootte me een keer aan een tafel en viel op de grond. =.=

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 7:56 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Gelukkig ben ik altijd klaarwakker als ik wakker ben. Ik heb dus niet van dat soort acties :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben altijd stil als ik net wakker ben.

    Ik heb last van ochtendhumeur.

    Teehee, ik zat met mn zus aan de keukentafel te ontbijten en me zus wordt pas wakker na 2 koppen koffie, dus ze liet echt vanaaaalles vallen. Heel erg in ons huis dit, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben volgens mij de hele dag niet erbij?
    want een keer liep ik met school naar het zwembad en toen was ik aan het praten en liep ik tegen een paal op.

    een keer kwam ik mijn kamer uit en daaraan grenst de badkamer gelijk om de hoek en de deur stond half open dus ik liep keihard tegen de deur op.

    en ik laat altijd alles vallen xD


    Ivar Oosterloo.

    *steekt hand op*
    Als ik wakker word en ik ga staan dan val ik om:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben normaal hartstikke helder :D

    Behalve die ene keer dat ik mijn lenzen in wou doen door mijn bril heen, dat was neit zo slim xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben meestal helder in de ochtend not.
    Ik kan echt super wazig zijn x'D Maar daar heb ik niet altijd last van (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij mij is er nóg niets gebeurd, misschien omdat ik in de middag wakker werd. (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    valt mee ik heb meer dat ik te snel opsta >.<


    Shoganai i ne~

    Dat valt mee, ik heb dat eerder 's avonds..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Celestial schreef:
    Ik heb last van ochtendhumeur.

    Ik ook, en als iemand me wakker probeert te maken, gooi ik het dichtstbijzijnde spul naar diegene, omdat ik nog rustig in mijn bed wil liggen. Iedereen zegt altijd tegen mij, 'Heb je een humeurtje?' Waarna ze beginnen te lachen.... /zucht


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben altijd niet helder, mijn hersens werken voor mijn gevoel nog maar half. Ik vergeet alles, laat dingen vallen, heel handig allemaal.

    En in de ochtend ben ik dood, dus heel stil en nog half slapend.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”