• Bijv.: ik leg altijd mijn mnms op kleur als ik ze eet en ik hang altijd de toiletrol met het papier naar binnen ofz.

    Wat zijn jou rare tikjes? laat het ff weten....

    Lijstje met tikken van anderen:
    -Ook M&M's ordenen op kleur
    -De fietsversnelling pas mogen aanpassen bij een lantaarnpaal
    -Altijd aan bijde kanten moeten kauwen, nooit aan 1 kant
    -Als 1 hand nat is, altijd de andere ook nat maken
    -Niet kunnen slapen zonder muziek
    -Het volume van de tv moet op een even getal staan.
    -Werkelijk alles moet even zijn, ik heb een hekel aan oneven getallen. Als een topic bv 3 keer beken is, klik ik erop zodat het 4 is. Soms lees ik het niet eens, het gaat me om de vieuws.
    Ook bijt ik bijn 24/7 op mijn lip en aan de binnenkant van mijn mond en wangen, mijn mond is echt helemaal kapot van binnen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:01 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Ook dat van de m&m's. Ik mag van mijzelf alleen maar mijn versnelling van mijn fiets veranderen als ik langs een lantaarpaal passeer. Ik heb er nog een heleboel, maar die weet ik even niet meer (:


    Never run out of reasons to smile...

    Als ik aan één kant kauw ... móet dat ook aan de andere kant. Net als natte handen hebben bijvoorbeeld, bij maar één wordt ik 'gek' ... en nog meer vreemde kleine dingetjes. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan niet slapen zonder muziek. :Y)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik ga een lijstje bijhouden (A)

    Nog 1: Als ik eenmaal aan het zappen ben op tv moet ik echt iedere zender even langsgaan, of er moet echt iets superleuks op zijn... en Sadistic, moet jij niet gewoon aan Sold schrijven (A)? Nehoor, zolang er morgen ofseauw maar weer een hoofdstukje opstaat...

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 21:55 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Het geluid van de radio/tv moet altijd op een even getal staan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Werkelijk alles moet even zijn, ik heb een hekel aan oneven getallen. Als een topic bv 3 keer beken is, klik ik erop zodat het 4 is. Soms lees ik het niet eens, het gaat me om de vieuws.
    Ook bijt ik bijn 24/7 op mijn lip en aan de binnenkant van mijn mond en wangen, mijn mond is echt helemaal kapot van binnen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 21:59 ]


    everything, in time

    ImTheWolf schreef:
    Ik ga een lijstje bijhouden (A)

    Nog 1: Als ik eenmaal aan het zappen ben op tv moet ik echt iedere zender even langsgaan, of er moet echt iets superleuks op zijn... en Sadistic, moet jij niet gewoon aan Sold schrijven (A)? Nehoor, zolang er morgen ofseauw maar weer een hoofdstukje opstaat...


    Nee, ik schrijf nu aan een verhaal dat niet op Q staat/komt wss. :'D
    Vannacht weer, waarschijnlijk. Of morgen, ja. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee, ik schrijf nu aan een verhaal dat niet op Q staat/komt wss. :'D
    Vannacht weer, waarschijnlijk. Of morgen, ja. ;D


    yeeey

    Zeg het me wanneer hij erop staat! (A)
    alle story's van jou heersen!_O_


    alle andere tikjes hierboven staan erbij... :)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:02 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Ik heb iets met spullen en ademhaling. Ik zal even uitleggen wat ik bedoel. Als ik bijvoorbeeld iets op pak - vaak voor het slapen, of een kamer verlaat - til ik het voorwerp op en zet ik het weer neer en zo een paar keer. En ik ga steeds meer lucht in ademen op het laatste doe ik het lang in ademen en zet ik het weer neer en kan dan gaan.

    'S avonds als ik in bed lig moet ik eerst al mijn knuffels een kusje geven en een hele spreuk zeggen voordat ik mag slapen van mezelf.

    Ik heb een tijd aan dwangneurose geleden dus ik heb nogal rare verschijnselen.


    <3

    Ik check altijd mijn gsm om te zien of ik een bericht heb. Ookal wéét ik gewoon dat ik er geen heb gekregen of als ik een paar seconden geleden nog maar 1 heb gestuurd.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    - Altijd muziek luisteren voordat ik slaap
    - Me neus rare beweginkjes maken zoals een konijn dat doe
    - M&M / Gummibeertjes. op kleur leggen ;P
    - vaak op me lip bijten[kan nu niet meer :( piercing in de weg]
    - aan me oorbellen friemelen

    moet ik doorgaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet altijd mijn blikje in dezelfde prullenbak op school gooien, anders raak ik geïrriteerd. Ik moet de trap bij mijn vader altijd oprennen en daarbij telkens 1 tree overslaan, en ik moet altijd op de rechter beugel van de treindeuren zitten, als daar iemand anders zit is mijn humeur gelijk verneukt.

    Ik ben raar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik bijt altijd aan de binnenkant van mijn rechterwang. Ik heb altijd twee hoofdkussens, anders lig ik te laag en kan ik niet slapen. Ik kijk altijd, als ik nog maar net een bericht heb gestuurd, of ik al een nieuw bericht heb. En zo heb ik nog wel een paar dingen. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Springfield schreef:
    Ik check altijd mijn gsm om te zien of ik een bericht heb. Ookal wéét ik gewoon dat ik er geen heb gekregen of als ik een paar seconden geleden nog maar 1 heb gestuurd.


    Heb ik ook enik zit steeds met mijn hand door mijn haartjestegaan ;p vage zin.. x']

    Als ik op de fiets zit, ga ik met me ogen over de lantaarnpalen heen, alsof ik in een soort videospelletje zit, en de lantaarnpalen moet ontwijken met me ogen, heel raar. En als ik 'verlies' fiets ik terug en doe het opnieuw xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.