• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

The universal language of art.

Jacky
    Ik herkende het liedje en speelde mee. Soms neuriede [oke, fail, ikweet niet hoe je dat spelt] ik ook mee. We speelden samen het nummer uit, en ik liet een klein lachje horen. Ik zag dat het buiten al nacht werd. Ik vond het mooi, ik hield van sterren kijken. Ik zag één ster, heel helder aan de nacht. Hoi mam, ik zie je staan daar aan de hemel, ik hou van je zei ik in gedachten tegen haar. Maar dit keer werd ik niet verdrietig.. Ik werd blij. Ik werd blij van het idee dat mama toe keek, hoe ik lol had, een jongen leuk vond die mij ook leuk vond, en een geweldige zomer zou krijgen. Tenminste, ik hoop dat ik een geweldige zomer krijg.
    'Oke, dat was leuk, maar ken je ook dit liedje? 'En ik zette het nummer in. Het intro duurde even, en daarna begon ik te zingen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

(Awesome, glee fan hierzo.)

Lars:

Stiekem pakte ik mijn viool uit mijn tas en begon mee te spelen en te zingen. Ik vond dit el een leuk liedje. Jasper en ik zongen luid mee.

Jasper:

Vrolijk speelde en zong ik mee. Mijn vakantie kon nu al niet meer stuk. Vrolijk speelde ik door. Zelfs Lars speelde mee, hij zong zelfs.

(Ik ga ff douche)

We've lived in the shadows for far too long.

[ik zie nu een flashmob voor me. Grote fantasie. :Y) ]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[Ik zou zo graag een keer meedoen aan een flashmob :3 dat is echt awesome. WOESHJ GLEEEEE!! Ik vind vooral dat nummer, smooth criminal geweldig :3]

Jacky
    Zelfs Lars ging meespelen, en we zongen met zijn drieën, en speelde ook samen. Het was echt geweldig. Toen het nummer afgelopen was, pakte ik de gitaar uit Jasper zijn armen, en legde die samen met de mijne weg. En ging op zijn schoot zitten, ik werd er moe van. En het was immers al nacht.
    'Ik ben echt moe,' zeg ik geeuwend. 'Maar ik wil nog niet slapen, ik wil mijn ogen open houden totdat we er zijn, dat wil ik altijd.'

Austin

"Nog eventjes" zuchtte ik. Ik keek naar buiten en zag de straatlantaars aan me voorbijgaan. De sterren stonden hoog aan de hemel en de lucht was donker. Het was met andere woorden al laat. Ik nam mijn iPhone uit mijn zak en drukte op het icoontje voor een nieuw bericht.
    Hi Mam,
    Nog steeds in een bus, leuke mensen ontmoet, bel je als we er EINDELIJK zijn !

x

Ik drukte op verzenden en stak mijn mobiel weer weg. Ik liet mijn hoofd tegen het raam steunen zodat ik ook wat beter lag en keek naar Felicia die steeds probeerde om haar gapen te onderdrukken. "Je mag best slapen hoor, hoe hard je ook probeert niet te geeuwen, je blijft moe".

Ayame
    Op een gegeven moment begonnen ze te zingen. Ik begon spontaan mee te zingen maar ik had even geen zin mijn gitaar te pakken. Het was dan net toevallig dat ik het liedje kende.

Felicia

Ik schoof de armleuning tussen de twee stoelen omhoog en legde me comfortabel neer met mijn hoofd op Austin's schoot. 'Zo, ik lig goed, weltrusten.' zuchtte ik gapend en ik sloot mijn ogen. Ik voelde me fijn bij Austin, en dat kwam echt niet vaak voor..

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Austin

Ik lachte zachtjes en beet terug zachtjes op mijn lip om het lachen te stoppen. Fijn dat je goed lag Felicia. "Slaap zacht" zei ik, "Alhoewel, ik weet niet of mijn schoot zacht is, maargoed, slaap maar gewoon". Ik legde mezelf ook wat comfortabeler tegen de ruit aan en sluit mijn ogen. Nog een nachtje op de bus slapen, joepie.

Jasper:

"Ja, ik ben ook erg moe." Zei ik. Ik ging onderuit liggen en dacjt even na. "Lars leg je benen over de armleuning." Hoe raar hij me ook aankeek, hij deed wel wat ik zei. "Wat ga je doen." Ik sloeg een arm om beidde heen. "Zo, nu ben je net mijn broertje." Lachde ik. Lars schudde zijn hoofd, maar bleef el liggen. "Je neemt het wel voor me op hé. als ze raar reageren op dat ik gay ben?" Ik klopte even op ze schouder. "Natuurlijk." en haalde mijn hand door Jacky's haar. "Ga slapen ik maak je waker als we er zijn."

Felicia

Mijn ogen werden zwaar en ik hoorde Austin's woorden nog maar net. Ja, ik lag heerlijk op zijn schoot. Ik droomde weg met de gedachte dat ik nu eindelijk weleens uit de bus wilde. De bus was zo benauwd en ik wilde er echt uit..

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Jacky
    Jasper sloeg een arm om ons beide heen. En hij zei tegen mij, nadat hij een hand door mijn haar haalde:
    'Ga slapen, ik maak je wakker als we er zijn.'
    'Ik vermoord je als je me niet wakker maakt, wacht. Kan je me wakker maken als we nog op een uurtje rijden zitten ofzo? Dan kan ik goed wakker worden.' zeg ik tegen Jasper. Ik geef hem een klein kusje en doe daarna mijn ogen dicht. Ik wil gaan slapen, maar ik merk dat het me niet lukt, en stiekem gluur ik door mijn oogwimpers naar Jasper.

Austin

Ik opende mijn ogen eventjes en zag dat Felicia al lag te slapen. Ohw, nu nog een duimpje in haar mond en ze was helemaal te schattig. Ik liet mijn ogen naar het raam afdwalen. De straatlichten flitsten zo aan mij voorbij. Het maakte me moe. Uiteindelijk vielen mijn ogen dicht en begon ik aan een droom die ik me niet zou herinneren als ik wakker werd.

[Ayame, zit die nog steeds naast Lars?]

Ayame
    Iedereen ging slapen en ik was denk ik zo'n beetje de enige die niet moe was. Ik zuchtte en pakte mijn iPod er dan maar bij. Ik kon toch niet slapen.

(Kunnen we eindelijk er zijn???????????//)

(En nee, Lars is naast Vincent gaan zitten^^ Hij ka nwel terug naast jou zitten.....)