• TOPIC 1

Regels:

x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

Dagroutine:

- Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

[ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]

how dare you speak of grace

David

Ik loop richting de bieb en kijk rond, daar zie ik Alex aan de tafel zitten lezen.
    Ik loop zachtjes naar hem toe en kijk over zijn schouder mee.
    "Ey lekkerding wat doe je?" Vraag ik grijnzend en leg mijn kin op zijn schouder.
    Biologie?

Ich liebe dich 27.12.23

Emily
    Ik stijg af van Mason en ruil snel zijn hoofdstel voor zijn halster en geef hem een kusje op zijn neus "goed gedaan vandaag jongen" ik hang zijn hoofdstel snel even op aan de rand van de paal waar ik daarnet Mason ook had opgezadelt en haal zijn zadel van zijn rug. Als ik het bit heb afgespoeld neem ik zijn zadel en hoofdstel mee en ruim ze op. "Zal ik je lekker naar de wei brengen" vraag ik hem en leid hem mee naar buiten waar niemand meer staat. Ik open het hek van de wei en neem Masons halster weg en hij rend meteen op naar het groene gras, ik lach hem na en hang zijn halster op aan het hek. Ik klop wat stof van trainings broek af en loop dan naar binnen om snel wat anders aan te doen.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[Wel, Apollo en Merlin staan in de wei. xd]

Ich liebe dich 27.12.23

*Er kunnen toch meerdere weien zijn c:*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Valérie
    'Kamer 18? Dat is toevallig, ik slaap daar zo'n beetje naast, ik heb namelijk nummer 16.' Ik glimlach naar haar. Kom maar mee, dan lopen we er heen. Ik draai me om en loop in de richting van de slaapkamers. Dan draai ik me om om te zien of ze achter me aan komt.
    {Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, ik mocht amper achter de computer :c}

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

[Ohja xd]

Ich liebe dich 27.12.23

*haha c:*

Ik loop naar boven waar ik Valérie zie en ik kan aan haar zien dat ze op iemand wacht, ik loop langzaam naar haartoe "Heey zullen we misschien iets gaan doen straks ofzo" vraag ik om een poging te doen om meerdere vrienden te maken.

Emerence
    'Gezellig,' zeg ik glimlachend.
    Ik loop achter haar aan en hoor een paar paarden hinniken. IK grinnik als ik Duchessa hoor. Ik herken haar gehinnik overal. Waarschijnlijk omdat ik de eerste week dat ze bij ons was niets anders hoorde dan dat.

Remember to be ridiculous.

(Zurry, ben er al weer. Waar ben ik? en hooe laat is het?)

We've lived in the shadows for far too long.

*Jeee eindelijk !! ik ben maar weer terug naar het internaat gegaan want het was al middag*

Alex
    Ik ben eindelijk een beetje in het boek verdiept. En ik was in de buurt.
    "Ey lekkerding wat doe je?" hoor ik en hij legt zijn kin op mijn schouder.
    ik verstijf en krijg overal rare tintelingen, daarna dringt het pas tot me door. David! "Niks hoor!" gil ik angstig en klap het boek hard dicht en ga erop zitten

"Find peace in who and what you are." — Saphira

David

"Niks hoor!" Gilt Alex en klapt het boek dicht waarna hij erop gaat zitten.
    "Biologie?" Vraag ik en ga naast hem zitten.
    Ik kijk hem aan en leg expres mijn hand op zijn bovenbeen.
    "Waarom las jij Biologie?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Alex

Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen, de rare tintelingen worden erger en de haren in mijn nek gaan overeind staan. "Waarom las jij Biologie?" vraagt hij. "G-gewoon" stotter ik.

David

"G-gewoon." Stottert Alex op mijn vraag.
    "G-gewoon." Doe ik hem na en lach even.
    "Je leest niet zomaar een Biologie boek, Alex." Zeg ik en kijk hem schijnheilig aan.
    "Waarom las je het?" Vraag ik met een klein grijnsje.

Ich liebe dich 27.12.23

Alex

"Het gaat over Paarden okay? Apollo doet raar!" zeg ik nep geïrriteerd
    stomme smoes natuurlijk, maar ach ik kon niks verzinnen.