• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    LaCerise schreef:
    Valérie
    'Koekje!' roep ik uit, 'Omnom, ik houd van koekjes.' Een glimlachje speelt om mijn lippen.
    'Kom, dan gaan we.' Ik loop voor haar uit naar John's kantoortje, daar klop ik aan.
    'John, het nieuwe meisje is er,' zeg ik zodra hij de deur open doet. Hij kijkt over me heen en kijkt naar Emerence.
    'Aangenaam, ik ben John.' Hij steekt zijn hand uit.

    {Ik weet niet zeker of ik John mag spelen, ik heb het hier maar even gedaan, is dat oké??}


    Natuurijk wel, iedereen mag John claimen xd


    how dare you speak of grace

    KaulitzGurl schreef:
    (...)

    Natuurijk wel, iedereen mag John claimen xd

    {Awesome ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emerence
    'Nee niet nodig, dit is goed voor mijn spieren,' zeg ik. 'En ik vlucht niet voor mijn ouders. Ik vlucht voor mijn strenggelovige stiefvader van wie ik niet eens met een jongen huiswerk mag maken op mijn kamer omdat hij bang is dat ik dan met hem naar bed ga. Alsof hij iets over me te zeggen heeft.'


    Remember to be ridiculous.

    Valérie
    Geschokt kijk ik haar aan, zo'n strenge stiefvader. Dat klinkt nog erger dan mijn eigen ouders, die bemoeien zich alleen met mijn cijfers en met het geval dat ik wel eens een glaasje te veel drink.
    'Nou, hier heb je in ieder geval voldoende vrijheid,' zeg ik om haar op te beuren, 'John vind bijna alles goed, dat is echt super relaxed.' Ik glimlach vriendelijk naar haar.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Emerence
    'Zolang niemand gaat stressen als ik met een jongen praat, iets drink of verwacht dat ik elke zondag verdomde vroeg mijn bed uit kom omdat we perse naar de kerk moeten is het een ontzettende vooruitgang.'
    Ik kijk even naar het nummer van mijn kamer. 'Ik moet naar kamer 18, enig idee waar dat is?'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:29 ]


    Remember to be ridiculous.

    *Kamer 14 is al va Liv haha c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [veranderd]


    Remember to be ridiculous.

    Alex
    "nou door uit de boom te vallen" mompel ik half. Ik kijk naar de gebouwen in de verte, " we zijn er al weer bijna" zucht ik. Ik ga achterover hangen in het zadel, zodat ik een soort van lig op Apollo, zolang ik mijn voeten maar niet uit de stijgbeugels haal gebeurt me niks. Apollo is altijd rustiger als ik geen cap op heb, zoals nu


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Zo, lenig." Glimlach ik naar Alex en ik laat mijn ogen over zijn lichaam gaan.
    "Zullen we zo de paarden in de wei zetten?" Vraag ik en pak Merlins teugels weer vast.
    "Dan kan ik zijn stal uimesten en jij iets voor jezelf doen."
    Zeg ik en stijg af als we bij de wei zijn. Ik kijk naar Alex eb wacht tot hij ook aftijgt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar kan ik me inschrijven?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@xDesire

    hier is link (;]


    how dare you speak of grace

    Alex
    "ja, dat is goed" ik was blij dat ik niet meer stoterde of een rood hoofd had.Ik stijg van Apollo of en haal het zadel van hem af, ik klik de leidsels van zijn teugels los, altijd handig zo'n halster hoofdstel. " ik denk dat ik naar de bibliotheek ga" misschien stond er in zo'n bio boek waar ik nou last van heb.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David
    Ik knikte en zette Merlin ook in dre weide. "Dan zie ik je straks wel." Glimlach ik en ik loop richting de stallen. Ik had gister ook al uitgemest, maar ik houd niet zo van troep.
    Ik pak alle nodige dingen en begin met Merlins box.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KaulitzGurl schreef:
    [@xDesire

    hier is link (;]



    [Thankyou! ;D]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Anna
    Onzeker stap ik uit de truck en kijk om me heen. Ik adem de muffe droge lucht in en loop vervolgens naar de andere kant van de truck om mijn koffer te pakken. Mijn vader pakt Autumn uit de trailer terwijl ik de zware koffer meehijs. Ik hoor Autumn snuiven en loop vlug naar hem toe, om te voorkomen dat hij een scené gaat schoppen in het onbekende.
    'Autumn, lieverd, rustig,' sus ik terwijl ik hem over zijn neus aai. Woest kijk ik mijn vader aan omdat hij niet wachtte totdat ik erbij was.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."