• Ik wil een tattoo op mijn pols, gewoon een kleintje, zoals deze, deze, of een tekst zoals deze

    Maar nu ben ik bang dat als ik een tattoo op mijn pols neem, dat ik later misschien moeilijker aan werk zal komen. Is dat nog steeds zo of zijn ze daar de laatste jaren soepeler in geworden?

    ~ ow en nog een vraag; welke is het leukste (als ik besluit en tattoo op mijn pols te nemen)? Ik wil dus een ster, een vogel, een woord of misschien een chinees teken (zoals deze)

    Overigens, zeg niet dat het niet mooi is of dat het zonde is als ik er een zal nemen, it's my own choice and i like it. ^.^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:32 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zou voor de vogeltjes gaan, maar het is jouw keuze..
    Zelf zou ik ook wel een tatoo willen.. Maar weet niet of het heeel erg pijnlijk is.. Ik denk dat ik dan zoizo op mijn pols laat zetten of anders op mijn voet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ze mogen je niet weigeren vanwege een tattoo, maar ze kunnen je wel vragen of je hem idd zou willen verbergen.
    Ikzelf heb ook een tattoo op mijn pols, eerder over mijn complete onderarm (binnenkant ) en mij is gevraagd ( of eerder vriendelijk verzocht ) om hem te bedekken met lange mouwen.
    En de vogeltjes zijn idd de leukste!!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:17 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vogeltjeees!


    Bad decisions make good stories.

    ik wil ook een tatto, dan zo'n vogeltje, ik vind die gewoon heel mooi
    dus ik be voor de vogels, en ik denk niet dat zze daar problemen mee hebben, en anders zijn het gewoon zeurkousen...


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Ik heb Carpe diem op mijn onder arm en mn bazen vinden het niet erg dus geen problemen mee :)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:54 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Die vogeltjes en Breathe zijn mooi:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind die vogeltjes zo mooi.

    die vogels zijn wel leuk


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hahahaha, ik hoor het al. Vogels dus. (:
    Ik ga nog rondvragen op die opleiding als het kwaad kan als ik op mijn pols een tattoo neem. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Hahahaha, ik hoor het al. Vogels dus. (:
    Ik ga nog rondvragen op die opleiding als het kwaad kan als ik op mijn pols een tattoo neem. (:

    Nu ben ik nieuwsgierig... welke opleiding?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DE TWEEDE! of de derde! ik denk dat het geen probleem is, ik vind het juist leuk


    even a white rose has a black shadowx

    de vogeltjes (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    ik zou geen tekst doen, of een chinees teken, ik zou meer een figuurtje doen zoals de vogeltjes. klein, maar mooi!

    Andante schreef:
    (...)
    Nu ben ik nieuwsgierig... welke opleiding?


    SPH (sociaal pedagogisch hulpverlenen). Je hebt wel een voorbeeldfunctie.
    Maar ja, als je met jongeren gaat werken die met verslavingen of zo zitten, kan een tattoo geen kwaad, lijkt me.
    Maar ik ga toch even rondvragen. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    SPH (sociaal pedagogisch hulpverlenen). Je hebt wel een voorbeeldfunctie.
    Maar ja, als je met jongeren gaat werken die met verslavingen of zo zitten, kan een tattoo geen kwaad, lijkt me.
    Maar ik ga toch even rondvragen. ^.^

    Ik doe de opleiding SAW maar ik heb er nooit naar gevraagd, heb het gewoon gedaan. Heb wel op mijn stage gevraagd of ze het daar erg vonden maar mijn stagebegeleidster had zelf een grote op haar onderarm dusja :Y) Kijk zolang je geen doodskop doet of iets wat in die categorie valt is het niet erg lijkt me.


    -