• Ik wil een tattoo op mijn pols, gewoon een kleintje, zoals deze, deze, of een tekst zoals deze

    Maar nu ben ik bang dat als ik een tattoo op mijn pols neem, dat ik later misschien moeilijker aan werk zal komen. Is dat nog steeds zo of zijn ze daar de laatste jaren soepeler in geworden?

    ~ ow en nog een vraag; welke is het leukste (als ik besluit en tattoo op mijn pols te nemen)? Ik wil dus een ster, een vogel, een woord of misschien een chinees teken (zoals deze)

    Overigens, zeg niet dat het niet mooi is of dat het zonde is als ik er een zal nemen, it's my own choice and i like it. ^.^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:32 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik denk persoonlijk dat je toekomstige baas er geen probleem mee zal hebben, toch zeker niet met zo'n kleine tattoo


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nee, daar heb krijg je geen problemen mee. En vaak zijn ze al tevreden als je ze afdekt met lange mouwen of pleisters, maar vaak hoeft dat helemaal al niet.


    Your make-up is terrible

    Ik vind de vogeltjes het mooiste!
    sommige mensen zitten helemaal onder en die hebben er ook geen problemen mee


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Ik denk dat het op je pols wel mee zal vallen. Als je het gewoon kunt bedekken met lange mouwen of armbanden, lijkt het me niet echt een probleem. Ik vind zelf op polsen tattoo's ook het mooist (:


    Destroy what destroys you.

    Die vogeltjes zijn echt prachtig. ALS ik ooit een tattoo neem, zal het zoiets worden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb zelf een klein katje op mijn linkerpols, en ik denk persoonlijk niet dat ze problemen zullen maken als het maar een kleintje is. Vriendin van me heeft die 3 vogels op haar voet en ik vind hem heel mooi. Ik zou die vogels doen :Y)


    -

    Frodo schreef:
    Die vogeltjes zijn echt prachtig. ALS ik ooit een tattoo neem, zal het zoiets worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Genius schreef:
    Ik heb zelf een klein katje op mijn linkerpols, en ik denk persoonlijk niet dat ze problemen zullen maken als het maar een kleintje is. Vriendin van me heeft die 3 vogels op haar voet en ik vind hem heel mooi. Ik zou die vogels doen :Y)


    Wil je foto maken? ^.^
    ~dat katje klinkt wel schattig, namelijk. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Wil je foto maken? ^.^
    ~dat katje klinkt wel schattig, namelijk. (:

    *remembers le topic*
    Wacht even, me is looking for topic 8D
    GEVONDEN!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    *remembers le topic*
    Wacht even, me is looking for topic 8D
    GEVONDEN!


    OMG die is zo nice! ;o


    | Reality is for people that lack imagination |

    Die vogeltjes zijn heel mooi!
    En ik vind mensen die zeggen dat je er lelijk uitziet met een tattoo later (wat toch niet is bij zo'n kleintje overigens) altijd zo'n zeur. Dan zie je er later toch lekker badass uit met je tattoo?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil er ook een
    Iets met vogels het liefst
    Maar ik denk niet dat ze er moeilijk over zullen doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou, mijn zus moet op school haar tattoeage verbergen. Maar dat komt omdat ze een opleiding volgt waarbij ze anderen moet representeren (leisure/hospitality host) en dus moet ze er verzorgd uitzien. Maar ze moet er nu dus de hele tijd een armband of horloge overheen dragen, ook al is die maaar zo klein.

    Ik denk dat je het beste even op onderzoek uit kunt gaan (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil ook heel graag zo'n tattoo maar dan een klein hartje op m'n linkerpols (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik vind de vogeltjes heel erg mooi, als ik ooit een tattoo zou willen zou ik zoiets doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself