• Ik wil een tattoo op mijn pols, gewoon een kleintje, zoals deze, deze, of een tekst zoals deze

    Maar nu ben ik bang dat als ik een tattoo op mijn pols neem, dat ik later misschien moeilijker aan werk zal komen. Is dat nog steeds zo of zijn ze daar de laatste jaren soepeler in geworden?

    ~ ow en nog een vraag; welke is het leukste (als ik besluit en tattoo op mijn pols te nemen)? Ik wil dus een ster, een vogel, een woord of misschien een chinees teken (zoals deze)

    Overigens, zeg niet dat het niet mooi is of dat het zonde is als ik er een zal nemen, it's my own choice and i like it. ^.^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:32 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    als er een woord is die je mooi vind, zou ik dat doen,
    maar ik vind die vogeltjes ook heel vet. ^^

    Frodo schreef:
    Die vogeltjes zijn echt prachtig. ALS ik ooit een tattoo neem, zal het zoiets worden.


    The universal language of art.

    Ik vind net als de rest dat die volgels het mooist zijn!! Ik wil later zelf ook een tatoo met volgels als het mag:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Neem de vogeltjes! Die zijn werkelijk prachtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:26 ]


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Ik denk niet dat werkgevers er nu nog moeilijk over doen, want in sommige winkels bij ons werken zelf meisjes met meerdere piercings en stretches. Oh, en die vogels zijn echt super mooi. (:


    Save me from myself.

    Die vogels, die zijn echt héel erg mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik zou denk ik iets tijdloos doen, zoals die vogels of ster, maar geen woorden.

    Ook ben ik zelf niet zown fan van chinese tekens.
    Je bent immers geen chinees.

    Denk ik.


    The night is dark and full of terrors.

    Allereerst: Ik denk niet dat ze er veel problemen mee zullen hebben als hij zo klein is, en zelfs als:
    - Lange mouwen
    - Gewoon niet te veel je polsen laten zien
    - Armbanden
    Vooral als hij klein is. Wel erg leuk trouwens!

    Punt twee: Ik zou voor die vogeltjes gaan, maar dat is mijn mening :)


    Tijd voor koffie.

    Ik zou de vogels doen (: ! Die vind ik persoonlijk het mooiste. Ik heb ook een tattoo op mijn pols en mijn werkgever heeft hier geen problemen mee, als hij afgedekt is. Ik werk in een restaurant, dus het is wel logisch dat je er representatief uit moet zien en hij vind dat een tattoo niet zichtbaar mag zijn. Nou prima, want er moet toch een bandje overheen, zodat ik in de kassa kan en daardoor zie je hem sowieso niet. Persoonlijk vind ik dat het bij sommige banen helemaal niet erg is, wanneer mensen je tattoo zien. Maar bij mijn bijbaantje, snap ik heel goed dat mijn baas liever niet heeft dat mensen hem zien.
    Als hij nog zichtbaar zou zijn, ondanks dat bandje, zou ik er een pleister overheen moeten doen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik vind dat je toekomstige baan je niet mag weerhouden van een tattoo. Mocht die het er niet mee eens zijn dek je hem gewoon af.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Nachtschot schreef:
    ik zou denk ik iets tijdloos doen, zoals die vogels of ster, maar geen woorden.

    Ook ben ik zelf niet zown fan van chinese tekens.
    Je bent immers geen chinees.

    Denk ik.


    lol. Je hoeft toch niet per sé Chinees te zijn omdat te laten zetten?
    En ik zou voor de vogels gaan. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vindt op je pols wel leuk & als je gaat solliciteren of zo kun je een horloge opdoen of een armband? Ik vind trouwens die van die vogel leuk; ik heb zo'n tekening van een vogelkooi die open staat en dan twee vogels die eruit ontsnappen.


    The odds are néver in our favor.

    De vogeltjes zijn mooi~
    Als ik zelf een tattoo zou nemen, zou ik voor een Chinees karakter, het teken van oneindigheid (niet eens geïnspireerd door INFINITE (cat)) of yeah, dat soort vogeltjes gaan :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Yayde schreef:
    (...)

    OMG die is zo nice! ;o

    Hihi dankje :3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:11 ]


    -