• Net maakte een meisje een topic over dat ze een presentatie ging doen over Quizlet, voor heel haar klas.
    En wat me direct opviel was dat iedereen in de verdediging schoot (ik ook :X ) omdat Q voor ons allemaal een site is die voor ons heel veel betekend.

    Maar wat ik me nu afvraag: hebben jullie echt nog nooit over Q verteld tegen anderen? Als ik erover vertel is het altijd 'die schrijverssite waar ik op zit', maar heel uitgebreid heb ik er nooit iets over gezegd. Waarschijnlijk omdat ik niet wil dat mijn vriendinnen zien wat ik hier allemaal doe en hoeveel ik erop zit.
    Hoe zit dat bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een vriend en vriendin van me hebben hier een account maar ze doen er nooit wat mee.
    Verder zeg ik altijd tegen mijn ouders 'die ene site' en tegen anderen zeg ik niks.

    Zelfde als bij jou. Als mensen me erover vragen, ga ik het niet voor ze verzwijgen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik heb mijn beste vriendin het verteld die er eigenlijk nooit echt opzit. mijn vriendin in engeland weet het wel ook dat ik schrijf. voor de rest weten alleen mijn ouders en broer het. zelfs toen ik voor presentatie een gedicht geschreven had zijden we schrijver onbekend want ik had liever dniet dat ze dat wisten.

    Ik vind deze site fijn omdat je jezelf kunt en mag zijn en je kunt in je verhalen gewoon alles kwijt en er zijn hier onwijs veel lieve mensen die je altijd mag pbén mocht er iets zij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zelf heb ik de site leren kennen door dreuzel die ik in real ken, maar zou niet snel mijn eingen vriendinnen erover vertellen, waarschijnlijk vinden ze het toch niet leuk XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zeg ook altijd 'die schrijfsite waar ik op zit'. En een vriendin en mijn vriend hebben hier eens een account gemaakt om te zien wie ik was en wat ik schreef, omdat ik nooit wat laat lezen. Ik hou dat liever allemaal voor mezelf..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee, maar mensen vragen er bij mij ook niet naar. Alleen mijn vader weet dat het een verhalen en forum site is, meer niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik snap niet waarom mensen er zo geheimzinnig om doen. Ik bedoel, ik heb ook liever niet dat vrienden m'n hele forum history of whatever doorpluizen, maar er staan eigenlijk nauwelijks dingen op Q die zij niet weten. Daarbij lezen vriendinnen en sommige familieleden m'n verhalen. Ik heb geloof ik een stuk of zes vrienden op Q die ik in real life dagelijks spreek.


    i put the fun in funeral

    Alucard schreef:
    Een vriend en vriendin van me hebben hier een account maar ze doen er nooit wat mee.
    Verder zeg ik altijd tegen mijn ouders 'die ene site' en tegen anderen zeg ik niks.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, het is eerder een site die we (ik toch) liever voor degenen die er passen houden. Ik zou nooit vertellen aan de meeste vrienden wat ik hier doe, ik wil hen hier niet omdat zij heel erg zijn, maar in het algemeen ook niet.
    Een beetje beschermend...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Audacity schreef:
    Ik snap niet waarom mensen er zo geheimzinnig om doen. Ik bedoel, ik heb ook liever niet dat vrienden m'n hele forum history of whatever doorpluizen, maar er staan eigenlijk nauwelijks dingen op Q die zij niet weten. Daarbij lezen vriendinnen en sommige familieleden m'n verhalen. Ik heb geloof ik een stuk of zes vrienden op Q die ik in real life dagelijks spreek.


    Nu ja, bij mij is het zo dat mijn vriendinnen weten dat ik schrijf maar ik heel gevoelig ben om ze te laten lezen. Aan die teksten heb je uren zitten werken, ze zijn van jou en jou alleen. Op één of andere manier voelt dat 'intiem'.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik praat best vaak over Q, maar mijn vrienden vinden er niks aan omdat ze totáál niet van schrijven/lezen houden..
    Soms snap ik niet waarom ik met hun omga:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Andante schreef:
    Zelfde als bij jou. Als mensen me erover vragen, ga ik het niet voor ze verzwijgen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vertel er eigenlijk nooit over.
    Ik ben sowieso nogal beschermend over mijn internet privacy want ik ben bang dat bepaalde mensen mij gaan opzoeken. Dus ik zet eigenlijk nooit mijn volledig naam ergens op. Ik heb zelfs op facebook niet mijn volledige naam staan zodat mensen mij minder snel zullen vinden.
    Daarom hou ik er ook niet van om mensen over Q te vertellen. Toevallig heb ik wel 2 vriendinnen die zeer actief zijn op Q en ik maak wel quizzen met hun. Maar omdat wij nogal rare pubermeiden humor hebben wil ik niet dat klasgenoten of familieleden het lezen.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    NOp, daar praat ik niet over.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn beste vriendin zit hier ook op. Maar dat is anders. Ik praat er niet echt over omdat dit tot mijn privé hoort. Maar het maakt me niet uit dat iemand er over gaat vertellen in de klas. Ik ken die mensen niet en zij kennen ons ook niet, dus ach ja, ze doet maar. Voor haar is het vast leuk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson