• Net maakte een meisje een topic over dat ze een presentatie ging doen over Quizlet, voor heel haar klas.
    En wat me direct opviel was dat iedereen in de verdediging schoot (ik ook :X ) omdat Q voor ons allemaal een site is die voor ons heel veel betekend.

    Maar wat ik me nu afvraag: hebben jullie echt nog nooit over Q verteld tegen anderen? Als ik erover vertel is het altijd 'die schrijverssite waar ik op zit', maar heel uitgebreid heb ik er nooit iets over gezegd. Waarschijnlijk omdat ik niet wil dat mijn vriendinnen zien wat ik hier allemaal doe en hoeveel ik erop zit.
    Hoe zit dat bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aan mijn zusje die heet Sst op Q maar ze is er al sinds vorig jaar niet meer op
    ze wilde alleen 1 keer WvW spelen
    ik had het ook aan mijn vriendin Jakhals verteld die is een paar maanden na mij ook hierop begonnen
    maar hoe meer mensen Q kennen hoe meer geld Rutger krijgt om deze site draaiende te houden
    toch?
    een beetje publiciteit kan toch welxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een paar klasgenoten hebben ook een account hier maar voor de rest.
    Ow,ik heb het aan mijn zus verteld en aan een paar vriendinnen,maar uitgebreid vertel ik er nooit over. Enkel dat je kunt lezen,schrijven en praten met andere mensen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik begin er eigenlijk niet over tegen anderen. Er zit ook maar 1 echt vriendin van mij hier. JIJ!
    Maar ik praat er eigenlijk ook niet over . Het is die ene site, en k heb ook niet echt gezegd tegen iemand : ga daar zeker op , en Q dit en Q dat.
    Nu je het zegt valt het me ook op.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~