• Net maakte een meisje een topic over dat ze een presentatie ging doen over Quizlet, voor heel haar klas.
    En wat me direct opviel was dat iedereen in de verdediging schoot (ik ook :X ) omdat Q voor ons allemaal een site is die voor ons heel veel betekend.

    Maar wat ik me nu afvraag: hebben jullie echt nog nooit over Q verteld tegen anderen? Als ik erover vertel is het altijd 'die schrijverssite waar ik op zit', maar heel uitgebreid heb ik er nooit iets over gezegd. Waarschijnlijk omdat ik niet wil dat mijn vriendinnen zien wat ik hier allemaal doe en hoeveel ik erop zit.
    Hoe zit dat bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het alleen aan één vriendin verteld, omdat zij het interessant vond en zelf ook een account gaat maken (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mmm ja ik praat er ook niet echt veel over maar als mensen vragen huh wie is dat of iets over quizlet vertel ik het wel gewoon omdat mijn vriendinnen hier toch geen account op gaan maken en ze mij nooit kunnen vinden :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb het mijn vrienden wel verteld, ja. Maar volgens mij zijn ze het allang weer vergeten. ;x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Weet heel je klas dat?
    Nou, de mijne weet dat ook, maar ze hebben Quizlet zelf ontdekt. Ze zitten er niet actief op, ik denk dat ze de site al vergeten zijn, maar ooit hebben ze wel van mijn bestaan geweten op de site.
    Een drietal klasgenoten weten het wel goéd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daar ben ik niet stil over nee, maar dat is meer omdat ik niet veel te verbergen heb van hier eigenlijk :P


    Life is hard and then we die

    Flemish schreef:
    Weet heel je klas dat?
    Nou, de mijne weet dat ook, maar ze hebben Quizlet zelf ontdekt. Ze zitten er niet actief op, ik denk dat ze de site al vergeten zijn, maar ooit hebben ze wel van mijn bestaan geweten op de site.
    Een drietal klasgenoten weten het wel goéd.


    Bij mij weten ze dat ik schrijf, maar niet specifiek op welke site. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn vriend weet dat ik moderator ben op een forum, alleen niet welk. En nu is hij opzoek op het internet. Ik wens hem succes xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik vertel het heel veel mensen en het boeit me geen ene fuck. Dit is niet iets wat ik privé wil houden en blabla. Niemand gaat er toch op kijken en laat staan een profiel aanmaken. Ze snappen toch niet wat er zo leuk hier aan is, ik snap het zelf niet eens.


    -

    Ik vertel niemand iets over quizlet, ik weet sowieso dat als ooit iemand die ik persoonlijk ken moet weten dat ik verhalen schrijf over HP en yaoi ik voor de rest van mijn leven wordt uitgelachen.
    Hier kan ik al mijn negatieve gevoelens kwijt die ik bij andere mensen niet kwijt kan, en dat wil ik liefst zo houden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hmm, een aantal heb ik meer verteld maar dat zijn ook mensen die actief bezig zijn op vergelijkbare sites. Ze doen het vooralsnog niet [Quizlet], en eerlijk gezegd ben ik daarom regelmatig in een juich-stemming als ik dat dan weer overdenk; immers, Q is toch een plek waar ik mij kan uiten zonder hun toeziend oog - mezelf kan zijn op een bepaalde manier. Op de ''vergelijkbare'' sites zaten klasgenoten, jaargenoten, schoolgenoten, bekenden et cetera en dan zit er ergens een limiet aan wat je je wel en niet kunt veroorloven, pak 'm beet, qua uitspraken. Ik ben alleen veel te enthousiast over Quizlet om ook daadwerkelijk een beknopte beschrijving te verschaffen aan de desbetreffende personen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik praat er nooit over omdat het mijn omgeving niet zo veel interesseert. Als ze er wel open voor zouden staan, zou ik het best met ze willen delen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:05 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik probeer het onderwerp altijd te vermeiden als het om mijn ouders gaat :'] En tegen mijn vrienden zeg ik niks of noem ik het 'een site waar ik weleens op zit', maar dan zeg ik geen naam.


    Caution first, always.

    Mijn ouders weten het wel, maar niet zo heel veel. En mijn vrienden ook wel, maar die kennen me toch wel. Maar ik zou het niet tegen de hele wereld vertellen, omdat Q toch wel een veilig iets is.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    m'n ene vriendin weet het en heeft hier een account, maar zit dr niet veel op de andere weet het ook maar is niet geïnteresseerd hier over. Ik heb het af en toe er wel es over dat ik weer n nieuwe abbo heb, maar niet meer. De rest weet het niet, zijn er ook niet zo in geïnteresseerd denk ik :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Hiddleston schreef:
    Ik probeer het onderwerp altijd te vermeiden als het om mijn ouders gaat :'] En tegen mijn vrienden zeg ik niks of noem ik het 'een site waar ik weleens op zit', maar dan zeg ik geen naam.


    Mijn ouders heb ik juist heel uitgebreid verteld over Q, we zijn daar thuis heel open over. Vooral dat verhalen schrijven vind mijn vader interessant en soms leest hij wat ik schrijf, hoewel ik mij dan dood schaam. Maar ik vind het stiekem wel leuk om te horen dat mijn minzame schrijfkunst volgens hem ''leuk'' zijn. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife