• Net maakte een meisje een topic over dat ze een presentatie ging doen over Quizlet, voor heel haar klas.
    En wat me direct opviel was dat iedereen in de verdediging schoot (ik ook :X ) omdat Q voor ons allemaal een site is die voor ons heel veel betekend.

    Maar wat ik me nu afvraag: hebben jullie echt nog nooit over Q verteld tegen anderen? Als ik erover vertel is het altijd 'die schrijverssite waar ik op zit', maar heel uitgebreid heb ik er nooit iets over gezegd. Waarschijnlijk omdat ik niet wil dat mijn vriendinnen zien wat ik hier allemaal doe en hoeveel ik erop zit.
    Hoe zit dat bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niemand weet in mijn omgeving van Q, en dat houd ik graag zo. Ik schrijf zelfs -voor mijn eigen veiligheid- onder een pseudoniem..


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Niemand weet in mijn omgeving van Q, en dat houd ik graag zo. Ik schrijf zelfs -voor mijn eigen veiligheid- onder een pseudoniem..


    Wat is zozeer de reden ervan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    4 vrienden van mij zitten op Q, waarvan 1 het eigenlijk nooit gebruikt...
    mijn ouders weten dat ik erop zit, my boyfriend also en de rest boeit niet XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    4 vrienden van mij zitten op Q, waarvan 1 het eigenlijk nooit gebruikt...
    mijn ouders weten dat ik erop zit, my boyfriend also en de rest boeit niet XD


    Bijvoorbeeld met mijn adres voor die posters heb ik dus mijn ouders uitgebreid ingelicht. Maar ook toen ik in de spotlight wou, heb ik toestemming gevraagd of ik mocht credits kopen. Het vertrouwen van mijn ouders wat ik op Q doe is groot, en dat houd ik graag zo, vandaar dat ze het dus weten, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zeg ook alijd zo iets, maar mij boeit het niet echt als mensen die ik ken er achter komen. Zo lang het maar geen mensen zijn die ik niet mag natuurlijk.
    En bijna niemand naast mij vindt het de moeite waard, dus dan heb je al helemaal niet de neiging om het te verzwijgen.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Audacity schreef:
    Ik snap niet waarom mensen er zo geheimzinnig om doen. Ik bedoel, ik heb ook liever niet dat vrienden m'n hele forum history of whatever doorpluizen, maar er staan eigenlijk nauwelijks dingen op Q die zij niet weten. Daarbij lezen vriendinnen en sommige familieleden m'n verhalen. Ik heb geloof ik een stuk of zes vrienden op Q die ik in real life dagelijks spreek.

    Ze weten het, een aantal hebben daadwerkelijk Q, maar die heb ik hierdoor ook beter leren kennen. ^^ En verderrest weten ze gewoon dat ik er veel opzit, maar verder... Niet echt dat ze er zelf ook opzitten... Eentje vind FB, Tumblr en WeHeartIt beter, maar daar ben ik het niet mee eens. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb de site aan 1 vriendin gegeven omdat we beiden van lezen houdt. Maar mijn account weet ze lekker niet.
    en als ik mijn moeder iets hierover wilt vertellen zeg ik altijd: die ene site. geluukig vroeg ze ook nooit naar de naam.


    -

    What happens on Quizlet, stays on Quizlet.
    Grapje, maar ik houd mijn "internetleven" en echte leven liever apart, dus heb het er niet over met de mensen uit mn omgeving. Alleen mn zus weet het lol


    As travars

    Mijn beste vrienden zitten ook op deze site, en mijn zus zit er ook op, en mijn moeder weet het wel, maar mijn vader niet.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bij mij weet iedereen het, maar who cares?
    Mijn ouders weten dat ik schrijf en dat ik verhalen heb op Q, ze willen het graag lezen maar ze hebben mijn toestemming lekker niet. (cat)
    Voor de rest... een paar vriendinnen hebben een account op Q zodat ze mijn verhalen kunnen lezen, maar verder doen ze er niets mee.
    En op Q kan ik zeggen wat ik wil; ik heb momenteel geen geheimen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vertel sommige klasgenoten er over en dat zijn dezelfde aangezien ze na twee weken mijn uitleg over deze site zijn vergeten, mijn mentor weet het en dankzij hem, mijn lerares Nederlands. Mijn ouders weten het ook wel, mijn moeder heeft mijn profielpagina gezien maar mijn ouders mogen echt niet mijn verhalen lezen!


    Physics is awesome

    madeupyou schreef:
    NOp, daar praat ik niet over.

    veel mensen bij mij weten ervan, en ik vertel dan wel wat, maar ik denk niet dat ze echt weten wat het is

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 14:40 ]

    Ja een paar vriendinnen weten er over, maar ze kenden dit al en we hebben vanaf hier ontmoet. (Ze bleken op mijn school te zitten) Maar verder vertel ik er echt nooit over, als ik over mijn verhaal wil vertellen is het van "Mijn verhaal op internet" No details. Undercover.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yayde schreef:
    Bij mij weet iedereen het, maar who cares?
    Mijn ouders weten dat ik schrijf en dat ik verhalen heb op Q, ze willen het graag lezen maar ze hebben mijn toestemming lekker niet. (cat)
    Voor de rest... een paar vriendinnen hebben een account op Q zodat ze mijn verhalen kunnen lezen, maar verder doen ze er niets mee.
    En op Q kan ik zeggen wat ik wil; ik heb momenteel geen geheimen. (:


    Shoganai i ne~