• Net maakte een meisje een topic over dat ze een presentatie ging doen over Quizlet, voor heel haar klas.
    En wat me direct opviel was dat iedereen in de verdediging schoot (ik ook :X ) omdat Q voor ons allemaal een site is die voor ons heel veel betekend.

    Maar wat ik me nu afvraag: hebben jullie echt nog nooit over Q verteld tegen anderen? Als ik erover vertel is het altijd 'die schrijverssite waar ik op zit', maar heel uitgebreid heb ik er nooit iets over gezegd. Waarschijnlijk omdat ik niet wil dat mijn vriendinnen zien wat ik hier allemaal doe en hoeveel ik erop zit.
    Hoe zit dat bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik praat er alleen tegen een paar vriendinnen over die er ook op zitten. Voor de rest weet niemand ervan denk ik. Tegen m'n ouders zeg ik er helemaal niets over.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tja, mijn vrienden mogen best weten dat ik op quizlet zit. Ik zeg ook wel eens dat ik naar een quizlet meeting ga. Niet iedereen uit mijn klas hoeft het te weten (irritante jongens enzo ahum), maar als het onderwerp naar voren komt als ik met wat meisjes aan het praten ben vind ik het heus niet erg. Mijn ouders weten het ook.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een vriendin en klasgenoot van me heeft me Quizlet laten zien. En ik denk dat er niets mis is met vertellen over Quizlet. Maar er zijn natuurlijk wel grenzen. Ikzelf ga ook niet tegen iedereen vertellen wat Quizlet is, maar als ze geïnteresseerd zijn, why not? (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mijn moeder weet dat ik op Quizlet verhalen lees, maar ze denkt ook dat ik alleen dat doe. Dus niet dat ik zelf ook schrijf al heeft ze waarschijnlijk wel vermoedens. :W

    Mijn vriendinnen... Tja, ik heb hen eens gezegd dat ik op Quizlet zit en dat het een leuke site is, maar ze hebben er nooit iets meegedaan. Het is dan ook al 2-3 jaar geleden. (joehoe)

    Maar ik ben blij dat ze er nooit iets mee hebben gedaan. Ik ben hier mezelf. Ik kan hier mezelf zijn. Hier staan ook wel wat dingen die zij niet weten en dat hou ik ook graag zo. Tegen 1 vriendin ben ik heel open en ik ken haar ook alleen via Quizlet. (bloos)

    HAH! Lol. Nee.

    Als ik aan iemand ga vertellen dat ik op een site een verhaal zit te schrijven van ondertussen 60,000 woorden gaan mensen zeuren dat t een boek moet wroden fso. Wil ik niet. Plus, dit is mijn veilige plaats :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn twee BFF's zitten hier op, één doet er amper iets mee, de ander is best actief. Verder praat ik er met niemand over eigenlijk... Ik ben idd ook een beetje beschermend ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mijn ouders hebben een account -wat ze nooit gebruiken- en Alwin heeft hier een account gemaakt om mijn verhalen te kunnen lezen in het begin. Daarnaast weten twee vriendinnen op de universiteit er van maar boeit het ze niet veel :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik las altijd mijn verhalen aan mijn zusje voor, maar toen ik dat zat was zei ik dat ze ze zelf maar moest lezen. Daarom heb ik haar toen op deze site gewezen, aangezien ze daar allemaal staan, waarna zij meteen aan mijn ouders vertelde dat ik hier een account had en het in een verslag voor haar Nederlands docente zette over haar leesgeschiedenis. Die Nederlands docente was drie jaar lang mijn mentrix. Ik weet niet helemaal zeker of ze ooit op mijn profiel heeft gekeken, maar ze heeft er gelukkig nooit een opmerking over gemaakt. Hoe dan ook, dat was dus niet echt vrijwillig. (krul)

    En ik ben hier gekomen via een vriendin, dus die weet ook dat ik hier zit. Verder blijkt na een tijdje heel vaak dat mensen die ik in het echt ken via school oid gewoon al een account hier hebben, en soms vragen ze dan ook om mijn username. Het is heel raar als ze dan zeggen dat ze mijn naam hier ook wel kennen. x'D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nope en dat hou ik ook graag zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nope en dat hou ik ook graag zo.


    The odds are néver in our favor.

    Nee, eigenlijk niet. Klinkt vreemd, maar denk dat ik op deze site het meest ben zoals ik echt ben en de dingen die ik leuk vind zonder problemen kan uiten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope, haven't spoken a word about it. And I will never do. :Y)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dit is een verborgen thuis waar je helemaal jou kan zijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ah, tegenover mijn familie en vrienden ben ik nogal gesloten over Q, er zijn er wel een paar die hier verhalen op lezen maar die zitten niet op het forum of lezen niets van mij dus daar heb ik geen last van. Ik heb ook eens in dat topic gekeken en eigenlijk snap ik jullie reacties niet zo goed, het is haar klas, haar vrienden en daar hebben jullie toch absoluut niets mee te maken?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zerefu schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Klinkt vreemd, maar denk dat ik op deze site het meest ben zoals ik echt ben en de dingen die ik leuk vind zonder problemen kan uiten.

    Daarom dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.