• Status: tijdelijk gesloten.

    Het zoveelste coverstore topic, 'k ben zelf niet origineel genoeg om een andere naam te bedenken ><, maar ik verveel me vaak erg, dus kom maar op met de covers! :]

    Als je graag een cover wil, vermeld dan o.a. de:

    Titel:
    Afbeelding(en)
    (graag zelf zoeken):
    Beschrijving en/of sfeer:
    Eventuele andere voorkeuren:

    Je mag ook lettertypes geven, het liefst eentje die makkelijk te downloaden is, zoals op dafont en dat soort sites. Als afbeelding het liefste geen edits/graphics! Maar het mag natuurlijk wel, alleen kan het zijn dat de kwaliteit minder wordt omdat ze al bewerkt zijn en misschien al eens uitgeknipt en alles ^^;
    Ik kan er eventueel ook een gif van maken. Ook al bewegen boekcovers normaalgesproken niet, dit is het internet (krul)
    Als je wil, kan ik ook een achtergrond voor je computer, een banner e.d. maken~
    Als je een achtergrond wil, geef dan ook even je schermresolutie (hoe groot je scherm is in pixels). Dan past de achtergrond precies bij jouw scherm. Ook voor banners de grootte in pixels even doorgeven.

    Oh ja, ik hou altijd de project bestanden nog even, dus ik kan dingen heel makkelijk aanpassen. Dus zeg het gerust als je iets een beetje anders wil!

    Een paar voorbeelden:








    - Het kan natuurlijk even duren totdat een cover klaar is, maar ik probeer hem zo snel mogelijk te maken~ -edit: op dit moment duurt het wat langer, sorry daarvoor.
    - Graag even melden als je in de tussentijd al een andere cover hebt gekozen~
    - Ik werk op zich best wel met een eigen stijl (bijv. zo min mogelijk half doorzichtige stukken), dus gewoon zeggen als je iets op een bepaalde manier wil hebben!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:19 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hij is perfect! Dankjewel. (:

    Titel: Ich werde dich für immer lieben
    Afbeelding(en): Bastian Schweinsteiger - Doutzen Kroes - Eventuele achtergrond
    Beschrijving en/of sfeer: Dit is het verhaal - En de sfeer: Liefde, avontuur, warm.
    Eventuele andere voorkeuren: Geen usernames erop en ik vraag hem ook nog bij andere topics aan (: En zou dit lettertype mogelijk kunnen zijn? Gewoon in het wit met zo'n zwarte rand, zoals bij dat lettertype voorbeeld ook staat.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:42 ]

    Titel: ?
    Afbeelding(en) (graag zelf zoeken):


    iemand anders heeft deze gemaakt, maar ze heeft er twee omgedraaid. De middelste in de linker rij hoort eigenlijk vanonder in de rechter rij. Ik weet niet of jij dat kan herstellen. Als het niet lukt, mag je een nieuwe maken. Hier zijn dan de foto's alvast
    Slytherin:
    Zara Lauren Alis
    Cedric Edward Asker
    Sorrow Ephyra Black

    Ravenclaw:
    Vriendin
    Scorpius Malfoy
    Meisje

    en de schilden erbij dan
    Beschrijving en/of sfeer: Romantiek, Jaloezie, Verdriet, Oorlog.
    Eventuele andere voorkeuren:
    Lettertype: Sierlijk of elegant


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Myrnaaaaa schreef:
    Hier ben ik weer (A):
    Titel: Broken Promises
    Afbeeldingen:
    - deze of deze
    - deze of deze
    - achtergrond mag je zelf uitkiezen, daar ben ik namelijk echt slecht in..
    Eventuele sfeer: rustig/ dromerig, misschien heel klein beetje droevig
    Eventuele voorkeur lettertype: niet te stijfjes en niet te speels
    Ik hoop dat je er iets mee kunt (:

    Ik vond de achtergrond van de foto van Niall zelf wel een leuke achtergrond :]
    As usual, gewoon zeggen als je iets veranderd wil :Y) Hope you like it~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zou je voor mij ook een cover willen maken?

    Afbeeldingen:





    Als het kan een beetje een donkerdere sfeer om de dame met de roze mutsdinges en om de vrouw die rent een wat lichter iets. Het plaatje van het kind zou ik graag als ondergrond willen, want daar draait het verhaal grotendeels om. Verder mag je alles zelf weten (:

    Titel: Dream Chronicles
    Lettertype: Een beetje krullerig en sprookjesachtig

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:41 ]


    26 - 02 - '16

    Titel: A vegetarian vampire at Hogwarts

    Afbeelding(en): Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kijk maar wat het makkelijkste is(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?

    Beschrijving: Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.


    Sfeer: Magisch en een beetje mysterieus

    Eventuele andere voorkeuren: Het Cullen en Zweinstein logo. En het meisje met rood haar is het belangrijkst.(Waarvan jij mag kiezen welke het makkelijkste is)


    save the bees

    nou ik ben op dit moment bezig met een verhaal en de cover die ik gemaakt heb is vrij basic aangezien ik totaal niet met al die programma's uit de voeten kan dus eens kijken of ik er wat uit kan halen


    Titel: The old gym (dit is een locatie in het verhaal waarom dit de titel is komt later nog wel naar voren maar waar het om gaat is dat het lettertype bij de locatie past. The old gym is een oude gymzaal die al jaren niet meer wordt gebruikt. Het pand is nu in gebruik genomen door een groep jongeren die er regelmatig feesten vieren en de kamers boven de gymzaal verhuren. Denk je maar iets in van een studentenhuis, Bovendien wil ik de titel graag wit hebben )
    Afbeeldingen: deze wil ik er sowieso duidelijk in hebben.
    Daarbij wil ik graag nog een foto van twee handen in elkaar gehaakt/verstrengeld zoals deze maar dan alleen de contouren en dus niet de achtergrond en de handen mogen niet overheersen hier nog wat foto's die eventueel voldoen je mag ook zelf kijken als je iets anders weet (ook heel leuk en dit kan ook. Voor allen geldt dat de achtergrond liever weg is of niet te veel aandacht opeist en dat de handen niet de cover overheersen.)
    beschrijving: Noor is een meisje dat alles voor het grijpen heeft maar wat als daar plots verandering in komt. Wat als ze haar luxe leventje moet inruilen voor een onzeker bestaan. Dan doet ze rare dingen, Noor ziet geen uitweg meer en er blijft er nog maar een mogelijkheid over. The old gym. Dat betekent echter dat ze onder een dak moet wonen met Lucas, de uitvinder van the old gym. Lucas en Noor minachten elkaar vanaf het allereerste moment dat ze elkaar hebben leren kennen en het feit dat ze constant op elkaars lip zitten maakt dat er op het eerste gezicht niet veel beter op.
    Sfeer: er mag iets van street style, grunge enz. in verwerkt worden door middel van accenten.
    Eventuele andere voorkeuren: Het verhaal is op het begin gebaseerd op de verschillen en haat tussen Lucas en Noor. Ik weet niet of je dat erin kunt verwerken door middel van een scheurtje in de afbeelding of hoe dan ook. + Mijn username hoeft er niet op want ik wil dit verhaal nog op een andere site zetten waar ik weer een andere username heb

    Zoals je ziet heb ik al een redelijk beeld in m'n hoofd maar ik snap heel goed dat het misschien een beetje veeleisend is daar moet je niet van schrikken ik heb het gewoon voor mijn idee zo ver mogelijk uitgediept maar ik laat je verder vrij in het maken dus verras me maar. Ik denk dat ik dit ook nog ergens anders vraag en dan kijk ik gewoon wat eruit komt en wat ik het leukst vind


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    xBritta schreef:
    Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Mila verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Mila wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

    Ik hoop dat je er iets mee kan!

    Ik hoop dat het een beetje in de richting komt van wat je in gedachten had :] Ik heb een meisje met een beanie tussen Mila en Niall gezet alsof ze Niall een beetje tegenhoudt... misschien wat vergezocht :')
    Er kan nog van alles aan veranderd worden. En het spijt me dat ie echt zo mega laat is!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Fierte schreef:
    Titel: Ich werde dich für immer lieben
    Afbeelding(en): Bastian Schweinsteiger - Doutzen Kroes - Eventuele achtergrond
    Beschrijving en/of sfeer: Dit is het verhaal - En de sfeer: Liefde, avontuur, warm.
    Eventuele andere voorkeuren: Geen usernames erop en ik vraag hem ook nog bij andere topics aan (: En zou dit lettertype mogelijk kunnen zijn? Gewoon in het wit met zo'n zwarte rand, zoals bij dat lettertype voorbeeld ook staat.


    Ik was best wel creativiteitloos en heb ze maar bij de bal gedaan :Y) Ik heb toch maar wat om de letters gedaan, omdat ze anders een beetje wegvielen, maar het kan heel goed zijn dat je dat minder vindt ><. Het spijt me dat ie zo laat is!
    Klik voor groter en ik kan 'm nog veranderen :Y)



    En een met een texture eroverheen, want ik vond de andere wel wat kil...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het wel jammer dat je me heel de tijd overslaat. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik vind het wel jammer dat je me heel de tijd overslaat. (huil)

    Sorry! Ik ben er (nog steeds >< ) mee bezig! Wilde er nu weer mee bezig, maar ik was inspiratieloos dus maakte in de tussentijd maar de volgende >< Ik zit een beetje met de indeling... Maar ben bezig ;)
    Dit is wat ik heb, maar ik ben er niet echt zeker over ;; Vooral die kanten rand om de fotoranden van de foto's van de personen te verbergen.. Dus ik zit daar een paar dingen voor te zoeken~ (Hij staat op de screenshot wat uitgezoomd, dus vandaar dat de letters pixel-achtig zijn. En de grijze rand is de achtergrond van photoshop ;] )
    Heb je misschien feedback of een idee? Dan weet ik wat ik kan veranderen! :]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:40 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Titel: Fire and rain
    Afbeeldingen:




    Beschrijving en/of sfeer: Sfeer is strijd
    Eventuele andere voorkeuren: Bij de laatste foto gelieve de achtergrond weghalen en de regen en het vuur als achtergrond gebruiken


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luhan schreef:
    (...)
    Sorry! Ik ben er (nog steeds >< ) mee bezig! Wilde er nu weer mee bezig, maar ik was inspiratieloos dus maakte in de tussentijd maar de volgende >< Ik zit een beetje met de indeling... Maar ben bezig ;)
    Dit is wat ik heb, maar ik ben er niet echt zeker over ;; Vooral die kanten rand om de fotoranden van de foto's van de personen te verbergen.. Dus ik zit daar een paar dingen voor te zoeken~ (Hij staat op de screenshot wat uitgezoomd, dus vandaar dat de letters pixel-achtig zijn. En de grijze rand is de achtergrond van photoshop ;] )
    Heb je misschien feedback of een idee? Dan weet ik wat ik kan veranderen! :]
    Hij is idd wel een beetje druk door die kant, dat mag eigenlijk wel een beetje simpelder, maar het blendwerk vind ik anders wel al leuk. Kan Chiara trouwens Claire worden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hij is idd wel een beetje druk door die kant, dat mag eigenlijk wel een beetje simpelder, maar het blendwerk vind ik anders wel al leuk. Kan Chiara trouwens Claire worden?

    Oké! Ik had 'm er nog staan voor mezelf, maar zou 'm sowieso nog veranderen~
    Wow, wtf, hoe ben ik ooit bij Chiara gekomen. Will change immediately!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Oké! Ik had 'm er nog staan voor mezelf, maar zou 'm sowieso nog veranderen~
    Wow, wtf, hoe ben ik ooit bij Chiara gekomen. Will change immediately!
    Dat stond er eerst, maar eigenlijk is de schrijfnaam Claire. Vandaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?