• Nou ik ging vandaag dus m'n B-brevet voor het paardrijden halen en stond aan de inrijpiste te kijken. Tot er opeens een meisje van haar pony viel en het zadel onder de buik van die pony terecht kwam. Dat beestje was dus helemaal in paniek en was in volle galop OP een geparkeerde auto gesprongen en toen tegen de auto ernaast opgelopen.
    Toen ze hem terug gevangen hadden had hij een wonde aan zijn linker voorbeen, en serieus, het bloed gutste er gewoon uit. Dus een vriendin van me doeken en bandages en zo gaan halen om het bloed te stollen, komt er een of andere medewerkster van die manège aan en zegt ze: "Oooh, dat is niet zo erg hoor, zet hem maar terug in de stal."
    Het fucking bloed gutste er gewoon uit! En ze wouden nog niets eens de dierenarts bellen.
    Nou, ik ben nu allang thuis en heb geen idee hoe het met die pony zit, maar vandaag ben ik toch een hoop achterlijke mensen tegengekomen hoor.

    Wie is hier nog meer zo van die mensen tegengekomen? En was er misschien iemand van quizlet die vandaag ook voor z'n brevet ging? Want daar waren superveel Hollanders/Nederlanders. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.