Status: tijdelijk gesloten.
Als je graag een cover wil, vermeld dan o.a. de:
Afbeelding(en) (graag zelf zoeken):
Beschrijving en/of sfeer:
Eventuele andere voorkeuren:
Je mag ook lettertypes geven, het liefst eentje die makkelijk te downloaden is, zoals op dafont en dat soort sites. Als afbeelding het liefste geen edits/graphics! Maar het mag natuurlijk wel, alleen kan het zijn dat de kwaliteit minder wordt omdat ze al bewerkt zijn en misschien al eens uitgeknipt en alles
Ik kan er eventueel ook een gif van maken. Ook al bewegen boekcovers normaalgesproken niet, dit is het internet
Als je wil, kan ik ook een achtergrond voor je computer, een banner e.d. maken~
Als je een achtergrond wil, geef dan ook even je schermresolutie (hoe groot je scherm is in pixels). Dan past de achtergrond precies bij jouw scherm. Ook voor banners de grootte in pixels even doorgeven.
Oh ja, ik hou altijd de project bestanden nog even, dus ik kan dingen heel makkelijk aanpassen. Dus zeg het gerust als je iets een beetje anders wil!
Een paar voorbeelden:
Gemaakt
Tisiphone
amazaynn
Truestars42
Amused
WINDSONG
Tragically
Stoppable
Myrnaaaaa
Fierte
HazelYewglow - versie 2
Santos
StarWarsGirl
Neenie
Myrnaaaaa
xBritta
Fierte
Komend
Errin
xEques
Momentum
Bleu
Merope
Broekiezz
- Graag even melden als je in de tussentijd al een andere cover hebt gekozen~
- Ik werk op zich best wel met een eigen stijl (bijv. zo min mogelijk half doorzichtige stukken), dus gewoon zeggen als je iets op een bepaalde manier wil hebben!
[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:19 ]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo