• Status: tijdelijk gesloten.

Het zoveelste coverstore topic, 'k ben zelf niet origineel genoeg om een andere naam te bedenken ><, maar ik verveel me vaak erg, dus kom maar op met de covers! :]

Als je graag een cover wil, vermeld dan o.a. de:

Titel:
    Afbeelding(en)
    (graag zelf zoeken):
    Beschrijving en/of sfeer:
    Eventuele andere voorkeuren:

Je mag ook lettertypes geven, het liefst eentje die makkelijk te downloaden is, zoals op dafont en dat soort sites. Als afbeelding het liefste geen edits/graphics! Maar het mag natuurlijk wel, alleen kan het zijn dat de kwaliteit minder wordt omdat ze al bewerkt zijn en misschien al eens uitgeknipt en alles ^^;
    Ik kan er eventueel ook een gif van maken. Ook al bewegen boekcovers normaalgesproken niet, dit is het internet (krul)
    Als je wil, kan ik ook een achtergrond voor je computer, een banner e.d. maken~
    Als je een achtergrond wil, geef dan ook even je schermresolutie (hoe groot je scherm is in pixels). Dan past de achtergrond precies bij jouw scherm. Ook voor banners de grootte in pixels even doorgeven.

Oh ja, ik hou altijd de project bestanden nog even, dus ik kan dingen heel makkelijk aanpassen. Dus zeg het gerust als je iets een beetje anders wil!

Een paar voorbeelden:

- Het kan natuurlijk even duren totdat een cover klaar is, maar ik probeer hem zo snel mogelijk te maken~ -edit: op dit moment duurt het wat langer, sorry daarvoor.
    - Graag even melden als je in de tussentijd al een andere cover hebt gekozen~
    - Ik werk op zich best wel met een eigen stijl (bijv. zo min mogelijk half doorzichtige stukken), dus gewoon zeggen als je iets op een bepaalde manier wil hebben!

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:19 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Myrnaaaaa schreef:
    (...)

Love it!
    Thanks (:

You're welcome ^^

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Jeej, voorbeeld 1 is van mij!!
    Bedankt nog trouwens

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Fierte schreef:
    Titel: November Rain
    Username erbij?: Beslist niet.
    Afbeeldingen: Eventuele achtergrond - Deze of deze [niet allebei] - Dit meisje.
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Wild, rock, vrolijk.
    Verder wensen: Sierlijk maar wel duidelijk leesbare titel en vooral niet te druk.

I'm not really sure about it, vooral of de sfeer wel goed is, maar ik kan 'm altijd nog aanpassen als je wil~

HazelYewglow schreef:
    Afbeeldingen:
    Titel of tekst: Zangwedstrijd Hazel Yewglow
    Kleur, zwartwit of iets anders: kleur
    Sfeer: gezellig
    Nog meer eisen: Je moet de foto's niet allemaal gebruiken!

Ik vond het best wel lastig om de afbeeldingen te blenden ^^; Maar ik vond een grotere versie van die met de microfoon en heb maar een rondje bij de andere afbeelding gedaan. Ik hoop dat het wat is~

Klik voor groter. Ik heb ook een versie 2, want ik zat wat met iets 3d-achtigs te prutsen bij het rondje, lol :Y)

[ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:16 ]

Andante schreef:
    I'm not really sure about it, vooral of de sfeer wel goed is, maar ik kan 'm altijd nog aanpassen als je wil~

Oh My God. Hij is perfect!

Fierte schreef:
    (...)
    Oh My God. Hij is perfect!

Glad you like it ^^

Titel: Jeroen van Koningsbrugge // God, wat is ze mooi
    Afbeeldingen: 1, 2 en 3.
    Sfeer: Romantisch
    Lettertype: Iets wat je erbij vindt passen
    Extra: Kan je in het klein Kingbridge (volgende username) erbij zetten?

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

DANKJE!

Titel: Remembering
    Afbeelding(en) (graag zelf zoeken): deze of deze, deze, deze en deze
    Beschrijving en/of sfeer: Vrolijk, maar rustig.
    Eventuele andere voorkeuren: dit of dit lettertype. (Liefst het eerste, maar moest dat niet mooi zijn, het tweede)

Thank you!

Hier ben ik weer (A):
    Titel: Broken Promises
    Afbeeldingen:
    - deze of deze
    - deze of deze
    - achtergrond mag je zelf uitkiezen, daar ben ik namelijk echt slecht in..
    Eventuele sfeer: rustig/ dromerig, misschien heel klein beetje droevig
    Eventuele voorkeur lettertype: niet te stijfjes en niet te speels
    Ik hoop dat je er iets mee kunt (:

[ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:10 ]

~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

@Santos
    Ik ben niet helemaal zeker over de indeling, maar ik hoop dat je 'm zo leuk vindt. Ik heb het bestand nog, dus zeg het gerust als je veranderingen wil :]

Ik heb al een mooie cover van Nynke voor het verhaal, maar ik wil op mijn computer alles samenbundelen in een documentje met een mooie cover. Ik zou dus een boekcover moeten in deftige kwaliteit en grote (liefst A4).
    Het verhaal heet Prisoners of love en het lettertype moet WINDSONG zijn.
    Graag met deze foto, maar als je makkelijker met iets anders werkt mag dat ook.

De personen die in het verhaal meespelen:

en

Deze personen mag je erin verwerken, maar dat hoeft niet.

Ik zou graag volgende namen voor auteurs erbij willen: Claire en Nana Nozhnisty.

Je bent echt vrij om te doen wat je wilt, want ik heb zelf geen idee hoe ik hem zou moeten maken. Als het niet lukt is het niet erg, laat het gewoon even weten dan. Je mag je laten inspireren op Nynke haar cover, maar je mag ook de hele andere toer opgaan.
    (Er zijn nog andere mensen die eentje gemaakt hebben, maar ik wil graag meerdere opties.)

[ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:01 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Mila verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Mila wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

Ik hoop dat je er iets mee kan!

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

StarWarsGirl schreef:
    Titel: Jeroen van Koningsbrugge // God, wat is ze mooi
    Afbeeldingen: 1, 2 en 3.
    Sfeer: Romantisch
    Lettertype: Iets wat je erbij vindt passen
    Extra: Kan je in het klein Kingbridge (volgende username) erbij zetten?

Sorry dat het wat langer duurde! Ik kan nog veranderingen maken als je dat zou willen~ klik voor de grotere versie.

Neenie schreef:
    Titel: Remembering
    Afbeelding(en) (graag zelf zoeken): deze of deze, deze, deze en deze
    Beschrijving en/of sfeer: Vrolijk, maar rustig.
    Eventuele andere voorkeuren: dit of dit lettertype. (Liefst het eerste, maar moest dat niet mooi zijn, het tweede)

Thank you!

De foto's in 1 proppen lukte niet zo lekker, dus ben ik maar voor zoiets gegaan. Maar toen werd het in kleur niet zo geweldig ;; Ik hoop dat dit een beetje goed is :] Als je iets veranderd wil, kan dat!