• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Lars:

    "Bijna, bijna." Herhaalde ik geschokt en keek er even sip aan. "Ah, nog nooit ben ik zo teleurgesteld geweest in iemand." Zeg ik mijn lach inhoudend. "Maar ach, ik mag je wel helpen met het plannen van de bruiloft toch?" Vroeg ik heel lief.

    (@Dragneel, je mag ons wel komen vergezellen.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik zuchtte even toen ik opkeek naar Mike. Ik verveelde me kapot in deze bus en ik wilde nu weleens op die camping zijn. Lekker genieten van het weer en niet in deze snikhete bus zitten. Om eerlijk te zijn maakte ik me best druk, ik ben nou eenmaal niet zo goed in nieuwe vrienden maken. Dadelijk loopt iedereen gezellig te doen met elkaar, overal stelletjes, en ben ik alleen, net zoals altijd. Ik had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven en ik snap echt niet waarom ik me ook alweer opgegeven had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'In wie ben je teleurgesteld? Of is dit een rare vraag?' lach ik. 'Maar natuurlijk mag je helpen! En dan vraag je of hij ook komt helpen en dan boem over van alles praten. Dan ga je over op een romantisch onderwerp, bam kus, bam ook een bruiloft voor jullie!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lars:

    Ik lachte om Jane's optimischme(I misspelled that.) en enthousiasme.(I misspelled that too.) "Ik weet nog geeneens of hij wel gay is." Zei ik wanhopig en schudde met mijn hood. "En eerlijk, ik denk van niet."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Niet geschoten is altijd mis,' lach ik. 'Larsje, ik heb even met hem gepraat en hij heeft dus een vriendin gehad, dat is al een tijdje uit, maar hij kan bi zijn?' Wat stom dat ik hem valse hoop had gegeven, ik was het totaal vergeten!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Het gaat dus echt over Austin, achja, wie weet wat er niet kan gebeuren haa (:]

    MyMisery schreef:
    Lars:

    "Bijna, bijna." Herhaalde ik geschokt en keek er even sip aan. "Ah, nog nooit ben ik zo teleurgesteld geweest in iemand." Zeg ik mijn lach inhoudend. "Maar ach, ik mag je wel helpen met het plannen van de bruiloft toch?" Vroeg ik heel lief.

    (@Dragneel, je mag ons wel komen vergezellen.)

    Austin

    Verveeld keek ik naar buiten. Ik liep naar vanvoor en ging naast de buschauffeur zitten. "Goededag" zei ik vriendelijk. Hij keek me even raar aan maar zei dan hallo terug. Ik stond op en nam de micro. "Mensen, alsjeblieft, deze bus is zo saai dat ik met de chauffeur praat, iemand alsjeblieft, ik smeek het jullie, geef wat party aan deze bus".

    Dragneel schreef:
    (...)


    (Oh, dat doe je niet hoor, ze zijn namelijk geen koppel, ik denk dat ze dat ook nooit zullen worden, if you know what I mean.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Okay then.]

    Ayame
    Na een tijdje dacht ik dat het ook geen leuke vakantie zou gaan worden als ik bijna niemand kende. Dus ik stond op en liep naar twee mensen, een jongen en een meisje.
    'Hoi,' zei ik.

    Jane
    'Dat laat ik me niet twee keer zeggen!' schreeuwde ik door de bus. Ik rende naar mijn ipod, zette die aan de speakers zodat de muziek in heel de bus te horen was. Ik ging op een stoel staan en gooide mijn armen in de lucht. 'Party hardyy!' gilde ik en begon mee te zingen/schreeuwen met de muziek.

    [Ik zou willen dat ik zoveel lef had als Jane xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lars:

    Terwijl Jane ervandoor ging klopte ik op de stoel naast me. "Ga zitten." Zeg ik vrolijk. "Ik ben Lars, ja gewoon Lars, nee ik heb geen achternaam." Zei ik serieus. Daarna lachte ik en keek haar nieuwsgierig aan. "En jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    Ik plofte naast hem neer op de stoel. 'Ayame. Ik heb wel een achternaam, maar ik denk dat dat niet erg interessant is, wel?' Ik keek naar het meisje die door de bus danste. 'En het feestbeest daar?' vroeg ik lachend.

    Austin

    Heel traag, zogezegd subtiel liep ik naar de boxen en duwde op het volgende liedje. "Ah deze is al beter" zei ik héél serieus. Ik keek hoe Jane echt raar aan het doen was wat weer lachwekkend werkte bij mij. Ik begon te lachen. "Komop Lars, dansen" grijnsde ik.

    Lars:

    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik praat met Ayame." Zeg ik knikkend en lach even heel overdreven. "Ga jij maar dansen met de andere." Ik knik nog steeds. Ik kijk even naar Ayame. "Dus vertel eens iets over je zelf."


    We've lived in the shadows for far too long.