• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    'Janiebanie! Jou heb ik een tijd niet gesproken!' zegt Jacky vrolijk tegen me.
    'Wacht even,' zeg ik snel. Ik haal de speakers uit mijn ipod en zet het geluid uit. Dan loop ik weer terug naar Jacky en ga op de stoel staan. ' Doe je mee?' grijns ik naar haar.
    Dan begin ik luid te zingen. 'Ik heb een potje met vet, al op de taafel gezet ik heb een potje, potje, potje, potje vet al op de tafel gezet dit was het eerste couplet, ik heb een potje met vet.' Dit blijf ik doorzingen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Ik keek naar haar en zag haar grote ogen. "Je kan dus echt geen tent opzetten ha ?" vroeg ik grijnsend, "Jup, dat wordt vast een supergoede tent". Ik schudde lachend mijn hoofd, "NOT".

    [Pff Kut Grieks ...]

    Felicia

    Ik schudde beschaamd mijn hoofd. 'Nee, ik kan echt geen tent opzetten en ik ben zo'n persoon die over de lijnen van de tent valt..' zei ik blozend en ik richtte mijn blik weer naar beneden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mike meldt zich!]

    [Hoe vond jij zwemmen Anne?]
    Jacky
    Jane begon keihard ik heb een poooooootje met vet te zingen. En ik blerde keihard mee. Tot we bij het 35e couplet aankwamen. Ik kon mijn lach niet meer inhouden, en ik bleef lachen. Dan vraag ik aan Jane:
    'Hoe zit het nou tussen jou en Finn? En die andere jongen, die met die rode spullen. Ik weet zijn naam niet eens, want ik heb hem nog niet gesproken. Maar goed, vertel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ugh, te zwaar voor mij. xd]

    Jane
    'Je bedoeld Austin? Hij is echt een toffe gozer. Je moet echt eens met hem gaan praten! Finnie heb ik eigenlijk niet meer gesproken, maar hij slaapt nu ook bij ons dus dat komt wel goed.' Ik pak mijn schoenen weer en doe ze aan, het ziet er nou niet echt charmant uit om op blote voeten te lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Die 20 baantjes waren bij mij wel snel klaar, gelukkig. Maar het omkleden daarna en het terugfietsen vind ik altijd echt bluh! xd]
    Jacky
    'Dus er is niet iets tussen jou en Finn? De bruiloft is gewoon vriendschappelijk? Want jullie zijn echt schattig samen hoor,' zeg ik glimlachend. Ik zie dat Jane haar schoenen weer aan doet,' iets mis met blote voeten?' vraag ik. En laat mijn eigen blote voeten zien. 'Ik vind het heerlijk lopen, zonder. En ik moet inderdaad eens met Austin praten, want ik wil natuurlijk wel de vrienden van mijn vrienden kennen. En hij lijkt heel aardig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kan ik ergens inspringen?]

    [Jacky en Jane zijn aan het praten, dus dat kan wel. En Jacky kent Mike al wel/]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Jacky en Jane zijn aan het praten, dus dat kan wel. En Jacky kent Mike al wel/]


    [Klopt. Dan voeg ik me bij jullie. (:]

    Mike Roberto Harrison.
    Felicia is verdwenen en ik loop door de bus naar Jacky. "Mooie voeten, hoor," Zeg ik tegen haar met een grijns en kijk van haar voeten naar haar gezicht.
    "Mike," Stel ik me voor aan het meisje waarmee Jacky aan het praten was.

    Jane
    'Nee, gewoon een vriendschappelijke bruiloft,' lach ik. Dan komt er een jongen naar ons toe. 'Mike,' stelt hij zich voor. 'Hoihoi, ik ben Jane. Heb ik ook geen prachtige voeten?' Ik schop mijn schoenen weer uit en gooi mijn voeten in de lucht.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:05 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky May White
    Dan zie ik Mike naar ons toe komen lopen.
    'Mooie voeten, hoor,' zegt Mike. Wat een openingszin voor een gesprek, denk ik sarcastisch bij mezelf. 'Mike,' zegt Mike tegen Jane.
    'Is Felicia niet meer bij je, het meisje dat je mooi vond, toen je uit je droom kwam?' vroeg ik aan hem. Ik vroeg me af wat hij bij ons kwam doen, aangezien ik niet echt met Mike gepraat had. Aha, dat was het, verveling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Goedemidag mensen.)


    We've lived in the shadows for far too long.