• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Felicia

    'Ja, ik ben Miss Holland geworden in 2009.' antwoordde ik sarcastisch. 'Nee, zo bijzonder zijn ze toch niet?' Oke, mijn ogen waren lichtblauw en dat was een aparte combinatie met mijn donkere haren, maar ik was er aan gewend dus zo bijzonder vond ik ze niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Niet. Zo. Bijzonder ?" herhaalde ik ongelovig, "Ik ken meisjes met blond haar en blauwe ogen, met bruin haar en blauwe ogen en met rood haar en blauwe ogen, ik ken er met blond haar en bruine ogen, zwart haar en bruine ogen en rood haar en bruine ogen, ik ken er met blond haar en groene ogen, met bruin haar en groene ogen en met rood haar en groene ogen" somde ik op, "Maar ik heb nog nooit een meisje gezien met zwart haar en zulke lichte ogen" knikte ik. Ik beet op mijn lip, "We praten over ogen," lachte ik zachtjes.

    Felicia

    'Ja dat doen we..' fluisterde ik terug. 'Dus, Alex, vertel eens wat over jezelf in plaats van over ogen.' zei ik. Hij was een mooie jongen viel me op. Hij had een schattig kapsel, een prachtige mond en zijn tanden stonden precies recht. Ik wist zeker dat menig jongen jaloers op hem was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik lette even niet op, want ik hoorde mijn naam niet. Maar wel Alex. Oh wacht ik was Alex. "Oh wacht, juist ja, ik ben Alex, weet je zeg toch maar Austin, of Andrew want dat is mijn tweede naam" zei ik glimlachend, "Voila, daar gaat het onderwerp ogen, welkom onderwerp tweede naam". Ik deed mijn flip aangezien mijn haar een beetje voor mijn ogen ging hangen en dat was iets waar ik niet tegen kon.

    Felicia

    'Ahw, wat een schattige hairflip.' zei ik en ik glimlachtte. 'Ik heb niet eens een tweede naam.' gaf ik toe. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en keek hem glimlachend aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Echt niet ?" vroeg ik ongelovig, "Wel eerst ging ik Austin Jake Felix heten, maar godzijdank dat dat niet is gebeurd". Mijn ogen waren iets groter en ik maakte een 'No Way'-gebaar met mijn handen. "En bedankt, ik weet dat ik schattig ben" zei ik met ontblote glimlach terug.

    Felicia

    'Arrogant iets.' fluisterde ik zachtjes giechelend. 'Felix vind ik meer een kattennaam en nee ik heb echt geen tweede naam.' zei ik en ik draaide me iets meer naar Austin toe. Ik weet niet, ik baalde er best wel van. Vriendinnen van mij hadden de namen van hun moeder, oma of tante bij hun eigen naam, en ik had eigenlijk helemaal niks buiten mijn voornaam en achternaam om.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Dan geef ik je een tweede naam" zei ik knikkend. Ik dacht even na met mijn o zo geweldige nadenkgezicht, "Oké je mag kiezen, Poppy of Rachel" zei ik, met moeite om mijn lach in te houden, "Oh sorry ik mag je zo niet pesten".

    Felicia

    'Poppy?' zeg ik ongelovig en ik barst in lachen uit. 'Wat een vreselijke naam. Doe dan maar... Austina.' zeg ik serieus en ik probeer mijn lachen in te houden maar het klinkt zo idioot dat ik na een tijdje al met een grote glimlach zit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Austina" herhaalde ik zachtjes, "Austina" zei ik weer, "Aus-ti-na, hmmm". Ik trok een nadenkend gezicht, "Kom die naam jou ook bekent voor, ik ken die van ergens ! Is het iemand die ik ken ?". Ik keek even niet-wetend voor me uit, "Natuurlijk ! Van Richard, dat ik er niet eerder op gekomen ben". Ik lachte mijn tanden bloot naar haar en keek haar met fonkelende oogjes aan. Ik was toch geniaal grappig.

    [Ik ga slapen, morgen sgool, weeral ...]

    Felicia

    Austin was echt een grappige jongen, hij had humor die ik kon waarderen, en dat was niet zo snel het geval. 'Ja, Richard inderdaad.' knikte ik en weer droomde ik weg in zijn ogen die zacht fonkelde. Ik mocht niet nu al iemand leuk gaan vinden, ik kende hem pas net en waarschijnlijk zou hij toch niks voor mij voelen. 'En, weet jij al met wie je je tent deelt?' vroeg ik uiteindelijk.

    [Slaap lekker, ik heb al vakantie hihi.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Toen hij me had losgelaten veegde ik de haren uit mijn gezicht en ging op de top van de stoel zitten die voor Austin en het meisje zat. 'Ik ben Jane,' zeg ik vriendelijk. 'Je ogen zijn zo mooi, echt jaloersmakend!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Een feestje op een jacht, zeg je hè?' zeg ik tegen Jasper. 'Ook met veel drank dan? Hee! Ik heb een idee, waarom combineren we niet jouw feestje op het jacht, met mijn verjaardag? Anders worden het wel heel veel feestjes,' zeg ik glimlachend.'Aangezien we ook de bruiloft van Finn en Janiebanie hebben. ' ik dacht na over mijn idee, het zou makkelijk gecombineerd kunnen worden. 'Ik ga even langs Jane,' zeg ik. En ik geef hem een kus en loop naar Jane toe.
    'Janiebanie! Jou heb ik een tijd niet gesproken!' zeg ik dan vrolijk tegen Jane.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 7:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Mijn ogen werden groter, "Tenten ?" vroeg ik. Oh-uh. Dat ging niet gezond worden. Ik en tenten ging niet samen, gewoonweg niet. "Nee, nog niemand, wil jij misschien ?" vroeg ik terwijl ik mijn ogen weer op haar richtte.

    Felicia
    'Dankje' zei ik tegen Jane. Alweer een compliment over mijn ogen. Daarna richtte ik me weer op Austin. 'Ja, lijkt me leuk' glimlachtte ik. Toen pas besefte ik dat hij zojuist mij had gevraagd om een tent te delen. Dat kon nog leuk worden aangezien ik totaal geen verstand had van tenten..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.