• Oké, iemand van m'n facebookvrienden deelde net deze foto van een kat:



    Deze kat was zo dus bij de eigenaars thuisgekomen, blijkbaar heeft iemand er bijtend product overheen gegooid en de nagels van haar achterpoten uitgetrokken. Ugh, ik kan hier zo niet tegen, hoe laf ben je wel niet als je je zieke gedachten wel niet gaat afreageren op dieren, die zich nooit kunnen verdedigen tegen een mens.
    Ohja, er stond ook bij de foto dat voor de mensen die in Mol wonen hun katten beter een tijdje binnenhouden..

    Uhg, wie heeft hier ook een of andere psychopaat die dieren haat in de buurt?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 22:21 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Alucard schreef:
    Aaahhww wat sneu! D:
    Ik kan snappen dat mensen zich soms irriteren aan katten maar dit gaat veel te ver.
    Ik zelf zou gewoon water gooien als je een kat wilt wegjaagen. :/


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ocharme die kat! Dat is echt verschrikkelijk :s
    Nu word ik bang dat iemand dat met mijn kat ook heeft gedaan D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    *didn't read* Ik zag het plaatje en, aaawhhhhhh. ;o


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Negligible schreef:
    Ocharme die kat! Dat is echt verschrikkelijk :s
    Nu word ik bang dat iemand dat met mijn kat ook heeft gedaan D:


    Hoezo? is je kat weg ? :o


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Yulivee schreef:
    Als iemand zich ooit riskeert om dat met mijn kat te doen gaat hij er serieus niet goed van zijn. Ik maak hem kapot. (cat)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    omg arm beest,
    het hondje van de buren die 3,5 jaar jong was is overleden voor ze narcose wouden doen voor een operatie. Miss. was het maar beter ook als ze het gered had had ze een hersenletsel want er was al iets bij de hersenen miss.
    Ik heb medelijde(huil)

    maar als ik dit zie omg die is zwaar ziek hoe zou hij/zij zich voelen dit moeten ze bij die persoon terug doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MsHutcherson schreef:
    omg arm beest,
    het hondje van de buren die 3,5 jaar jong was is overleden voor ze narcose wouden doen voor een operatie. Miss. was het maar beter ook als ze het gered had had ze een hersenletsel want er was al iets bij de hersenen miss.
    Ik heb medelijde(huil)

    maar als ik dit zie omg die is zwaar ziek hoe zou hij/zij zich voelen dit moeten ze bij die persoon terug doen


    Idd. Een houten paal in de kont, nagels uittrekken en in een pot zout doen, tandenstokers in de ogen, levend villen.
    Ik heb best wel zieke gedachten als het aankomt op mensen die dieren pijn doen :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Yulivee schreef:
    Als iemand zich ooit riskeert om dat met mijn kat te doen gaat hij er serieus niet goed van zijn. Ik maak hem kapot. (cat)


    The odds are néver in our favor.

    Aperio schreef:
    (...)

    Idd. Een houten paal in de kont, nagels uittrekken en in een pot zout doen, tandenstokers in de ogen, levend villen.
    Ik heb best wel zieke gedachten als het aankomt op mensen die dieren pijn doen :')
    Die beesten kunnen niks doen op school hebben we 2 jongen poesjes van de dood gered die zijn nu bij een dierenarts:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    OMG.. Arme kat.. Hoe kan iemand zo gesoort zijn.. Waarschijnlijk doen ze alleen dieren pijn om het fijt dat ze denken dat dat minder schadelijk is dan mensen pijn doen.. De wereld is gegeven aan de dieren, wij hebben het zowat ingevordert en nu gaan we ook de dieren nog mishandelen.. Ziek..


    Don't be like the rest of them, darling

    JeffSterling schreef:
    O.o Ohgod... please


    comfort in c h a o s

    Alucard schreef:
    Aaahhww wat sneu! D:
    Ik kan snappen dat mensen zich soms irriteren aan katten maar dit gaat veel te ver.
    Ik zelf zou gewoon water gooien als je een kat wilt wegjaagen. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan daar zo godverdomme boos om worden, ik ga daar echt uit mijn plaat van. Ook laatst bij een detective, het was nep, maar ik zat vloekend, tierend en gillend voor de tv, ik trek dat niet. Arme kat, ik hoop dat die psychopatische lul snel word gepakt. Ik neem aan dat hij ook geen benzine over hem heen wilt? Of zijn nagels eruit getrokken en zijn vingers gebroken?
    Ik ken iemand bij diens buurt een man was die met zijn luchtbuks katten dood schoot, echt zieker dan ziek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Dat vind ik nou echt zielig... Echt heel erg zielig. Zo'n beestje kan zich niet verdedigen. Dat is gewoon oneerlijk. Als ik iemand ooit zoiets zie doen laat ik hem dat bijtende spul drinken (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Symphonia schreef:
    Ik kan daar zo godverdomme boos om worden, ik ga daar echt uit mijn plaat van. Ook laatst bij een detective, het was nep, maar ik zat vloekend, tierend en gillend voor de tv, ik trek dat niet. Arme kat, ik hoop dat die psychopatische lul snel word gepakt. Ik neem aan dat hij ook geen benzine over hem heen wilt? Of zijn nagels eruit getrokken en zijn vingers gebroken?
    Ik ken iemand bij diens buurt een man was die met zijn luchtbuks katten dood schoot, echt zieker dan ziek.


    The most strange things on this planet are the humans (cat)
    Ten eerste was deze wereld nooit van ons maar gegeven aan de dieren, en wij hebben het 'Geclaimt' daarna zijn er verschijdene dieren uitgestorven doordat de mensen plek nodig hadden of de leefgebieden verwoesten, en het word nog erger doordat zulke gekken ook nog dieren gaan mishandelen, het is gewoon om misselijk & kwaad van te worden


    Don't be like the rest of them, darling