• Oké, iemand van m'n facebookvrienden deelde net deze foto van een kat:



    Deze kat was zo dus bij de eigenaars thuisgekomen, blijkbaar heeft iemand er bijtend product overheen gegooid en de nagels van haar achterpoten uitgetrokken. Ugh, ik kan hier zo niet tegen, hoe laf ben je wel niet als je je zieke gedachten wel niet gaat afreageren op dieren, die zich nooit kunnen verdedigen tegen een mens.
    Ohja, er stond ook bij de foto dat voor de mensen die in Mol wonen hun katten beter een tijdje binnenhouden..

    Uhg, wie heeft hier ook een of andere psychopaat die dieren haat in de buurt?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 22:21 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    O.o Ohgod... please

    Ik kan het niet aanzien! :'c


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als iemand zich ooit riskeert om dat met mijn kat te doen gaat hij er serieus niet goed van zijn. Ik maak hem kapot. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Als iemand zich ooit riskeert om dat met mijn kat hond te doen gaat hij er serieus niet goed van zijn. Ik maak hem kapot. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sorry, maar ik heb je titel aangepast. Ik denk dat dit schokkend kan zijn voor sommigen, dus een waarschuwing is wel gepast. :x

    en brr, arm dier. Hoe kan je nu zoiets doen. :s


    Let the Night embrace you

    Yulivee schreef:
    Als iemand zich ooit riskeert om dat met mijn kat te doen gaat hij er serieus niet goed van zijn. Ik maak hem kapot. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pusheen schreef:
    Sorry, maar ik heb je titel aangepast. Ik denk dat dit schokkend kan zijn voor sommigen, dus een waarschuwing is wel gepast. :x

    en brr, arm dier. Hoe kan je nu zoiets doen. :s


    Ja, toen ik het postte dacht ik er nog aan dat ik dat misschien beter in de titel had gezet.. :p


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ah gadver, dat is echt zielig! En vooral heeel ziek van de persoon die dit op zijn geweten heeft!

    Oh echt, als iemand dat met mijn kat zou doen, ik zou hem of haar serieus hetzelfde aandoen en hem daarna vermoorden! Ik kan hier echt kwaad om worden! Dat je je zieke gedachte op iets anders af reageerd waarbij je geen mens of dier kwaad doet! Idioot.


    Inspiration can hit you any time

    Arme kat! D:

    Het ergste wat hier in de buurt gebeurd is, is dat mijn buurjongen vuurwerk over de schutting had gegooid toen mijn hond buiten liep. (Ik kon mijn hond op tijd binnen roepen). Ben ik toch ook goed pissig over geweest -en dat heeft mijn buurjongen geweten ook.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerlijk is eerlijk, katten kunnen érg vervelend zijn, maar dit is natuurlijk nooit een oplossing... Vreselijk...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aaahhww wat sneu! D:
    Ik kan snappen dat mensen zich soms irriteren aan katten maar dit gaat veel te ver.
    Ik zelf zou gewoon water gooien als je een kat wilt wegjaagen. :/

    Constantine schreef:
    Ah gadver, dat is echt zielig! En vooral heeel ziek van de persoon die dit op zijn geweten heeft!

    Oh echt, als iemand dat met mijn kat zou doen, ik zou hem of haar serieus hetzelfde aandoen en hem daarna vermoorden! Ik kan hier echt kwaad om worden! Dat je je zieke gedachte op iets anders af reageerd waarbij je geen mens of dier kwaad doet! Idioot.


    Dat gevoel heb ik dus ook met mijn paarden. Ik durf ze 's nachts echt niet meer buiten te laten met al die psychopaten die hier rondlopen de laatste tijd D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wat in hemelsnaam gaat er in die mensen hun hoofd om. Breaks my heart :[


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat vind ik nou echt zielig... Echt heel erg zielig. Zo'n beestje kan zich niet verdedigen. Dat is gewoon oneerlijk. Als ik iemand ooit zoiets zie doen laat ik hem dat bijtende spul drinken (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is echt zielig!
    Mijn kat vecht wel eens, en dan heeft hij ook wondjes op zijn hoofd. Het ging eerst niet over, maar toen kreeg hij antibiotica en werd het weer beter.
    Maar, je bent echt ziek als je dat doet. Dat is toch... Dieren trekken jouw nagels er toch ook niet af?


    Food.