• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 10:00 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    koffie?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Koffie! Zwart met een shitload aan suiker.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hoofd in een bak met ijskoud water dompelen?


    Believe in yourself.

    heel veel suiker, maakt niet uit waar je het vandaan haalt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciferhoutjes om je ogen open te houden? Nee, laat maar, ik weet 't niet. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    suiker, druivensuiker, koude douche

    Blijven bewegen, niet gaan liggen of te lang zitten. Mijn zus werkt in een club en die heeft koninginnenacht gewerkt, koninginnedag doorgehaald en die avond ook nog gewerkt en ze is zo'n 48 uur opgeweest, en die heeft dus zo0 veel mogelijk bewogen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Tankstation?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Muziek opzetten en helemaal los gaan. Werkt gegarandeerd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De nacht is niet moeilijk, maar de dag er na is een hel. Gewoon dingen blijven doen, dan komt het vanzelf wel goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cooper schreef:
    Tankstation?


    Tell me about it, stud.

    MyFairyKing schreef:
    De nacht is niet moeilijk, maar de dag er na is een hel. Gewoon dingen blijven doen, dan komt het vanzelf wel goed.


    Shoganai i ne~

    Doe wat Ellen en ik deden.
    Download Sportify. Download dit. Maak een afspeel lijst met allemaal dubstep enzo. Plaats deze er iets van 20 keer tussen en als hij voorbij komt spring je op en begin je als een maloot te dansen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aurelia schreef:
    Koffie! Zwart met een shitload aan suiker.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jullie hebben anders nooit problemen met wakker blijven... ^^


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.