• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Dat is het in elk geval nog enigzins gokken wie het zal zijn,' zeg ik met een half-gefakte glimlach, de echte helft is doorhet feit dat Emma het lijkt te waarderen dat ik en Bo normaal tegen elkaar doen. 'Als je maar alleen bent weet je meteen dat jij het bent.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ja Summer is inderdaad hoe iedereen me noemt" zeg ik glimlachend. Ik dacht na "En jij bent dan als het goed is Daan"
    Ik keek naar Ron "Lach je ons nu nog uit ook?" vroeg ik terwijl ik het lokaal naar binnen liep en hem bleef aankijken. "Trouwens wees blij nu kan je nog slapen en straks niet meer"

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daan

    'Ja,' zeg ik sarcastisch. 'Ik denk dat ik ondertussen iets anders ga doen...Ik heb het ooit vijf minuten lang volgehouden. Langer niet.' Ik gaap en ga naar binnen.

    Harry

    "Niet zo sarcastisch Daan want wat je niet weet is dat ze geheugenverlies heeft" zeg ik terwijl ik ook het lokaal naar binnen loop. "En daar heb je wel weer gelijk in"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron

    Ik grijnsde en ging naar binnen, waarna ik naast Harry ging zitten. 'Zeg Summer, ik moet ook al mijn best doen tijdens waarzeggerij om niet in slaap te vallen.' zei ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Daan

    'Oh, echt?' vraag ik aan Summer terwijl ik achter Harry en Ron ga zitten. 'Niet cool, hoe komt dat dan?'

    Summer

    Ik draai me om zodat ik naar Ron kijk die achter me zit. "Daar heb je gelijk in, maar dat kan ook wel eens leuk zijn" zeg ik "Vooral als je dingen zelf verzint"
    Ik keek naar Daan "Gister flaw gevallen in de hal en verder weet ik het niet meer"

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [AAHHH ik loop bijn een heel RPG ding achter:O kan iemand me even vertellen wat er allemaal is gebeurd???(A)
    PS heeft iemand nog Pansy nodig(denk het nietxD) of Sydney????(nieuw personage) want ik loop beetje vast...beetje heel erg:X]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ehm, zowel Summer als Gabriëlle zijn gesprekspartnerloos maar ik laat Gabriëlle echt niet meer dat gebrekkige engels praten, fucking irritant om te typen.]


    Remember to be ridiculous.

    Ron

    Ik grijnsde. 'Nou ik en harry krijgen dan altijd extra huiswerk,' vertelde ik. 'Omdat we het zo goed doen enzo. Maar mijn inspiratie begint langzaam op te raken.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [haha herkenbaar! hebben jullie iemand nodig????
    pansy llop nu doelloos rond...en sydney...acht die had een verkeerde start:X]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Daan

    'Echt?' vraag ik. 'Simon liep gister in de hal tegen de muur aan. Misschien is die hal gewoon vervloekt of zo.'

    [Emily is lonely in de grote zaal.]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Als je inspiratie op is geven jullie het maar gewoon aan mij aangezien ik nog wel wat inspiratie over heb" zeg ik lachend.
    Ik keek naar Daan en knikte. Ik wist wel beter maar wist dat het beter is dat ik gewoon mijn mond zou houden "Ik denk het ook ja"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [prima wie wil je?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.