• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear .


    Keep your head up, keep your heart strong

    [doe sydney maar]


    Remember to be ridiculous.

    Daan

    Ik leun achterover en gooi een propje naar professor Kist, die hem door zijn hoofd raakt. 'Yes.' zeg ik. 'Ik geef je een galjoen als je hem door zijn oog raakt.' fluister ik tegen Ron.

    Ron

    'Oke,' zei ik tegen Summer. 'En Daan, als ik mis krijg jij geen galjoen van mij.' Ik mikte een propje op professor Kist's oog. Helaas raakte die alleen zijn buik. Professor Kist merkte het ook niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 15:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey]

    Sydney
    Vermoeid liep ik naar de zaal, misschien kon ik daar een beetje tot rust komen want ik had ook zo veel gedaan vandaag. Ik liet m'n afdelingsbank neer ploffen en legde m'n hoofd op tafel en zuchte diep.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ Ik moet gaan ;p er staat wel dat ik online ben omdat ik op mijn mobiel altijd ingelogd ben :P doeii]

    Emily
    Een meisje ploft naast me neer en ik kijk opzij. Ze heeft een beetje blondachtig haar en ik herken haar vrijwel onmiddelijk. 'Hi Sydney,' zeg ik. 'Ik heb je nog niet eerder gezien dit jaar, leuke vakantie gehad?'


    Remember to be ridiculous.

    Sydney
    Nu merk ik dat er een meisje naast me zat 'Hi Sydney' zei ze vrolijk 'Ik heb je nog niet eerder gezien dit jaar, leuke vakantie gehad?' gelijk werd ik een stuk vrolijker 'Hey Emily, ja hoor allen het was wel saai... hoe was jouw vakantie?'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    'Geweldig,' zeg ik. 'Mijn ouders hebben me meegenomen naar Italië, Rome.'
    Ik glimlach terwijl ik terugdenk aan de vakantie en aan de geweldige jongen die ik daar heb ontmoet. Helaas dacht hij dat er geen toekomst in een relatie zat omdat hij aan de andere kant van de oceaan woont.


    Remember to be ridiculous.

    Sydney
    'Geweldig!' zeg ik opgewekt 'deden mijn ouders dat maar...' ik zuchte maar als ik oud genoeg ben verdwijnsel ik wel naar Italië. 'wat heb je allemaal gedaan in Italië?' vroeg ik nieuwschierig


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    'Smoorverliefd worden op een superknappe Amerikaan,' zeg ik zuchtend. 'Die geen relatie wil omdat hij denkt dat het toch niet goed kan gaan met die oceaan ertussen. Wat is dat nou weer voor een stomme reden?'


    Remember to be ridiculous.

    Sydney
    'Geen idee' zeg ik verbaasd 'misschien had hij al een ander? ik zou zeggen als je 17 bent zoek hem op... hij is toch geen muggle he?' ik was blij voor haar dat ze iemand had om uren over te dromen, stiekem wou ik dat ook alleen had ik niet de juiste persoon ontmoet.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    Ik schud snel mijn hoofd. 'Nee joh,' zeg ik. 'Hij is een volbloed en het achterneefje van de Italiaanse minister van toverkunst. Hij heeft prachtige zwarte krullen en van die ogen, ik smelt gewoon als ik eraan terugdenk maar nu moet ik nog drie jaar wachten tenzij ik mijn ouders zover krijg om me volgend jaar mee naar Amerika te nemen.'


    Remember to be ridiculous.

    Sydney
    'Gelukkig maar' ik glimlachte eigenlijk voelde ik niet zo veel voor jongen met krullen maar ik zag hoe Emily vrolijk vertelde over haar droom jongen.
    'geef je ouders gewoon een paar goede redenen om daar naar toe te gaan'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    IK lach. 'Zoals een stel goede cijfers en puppyogen?' Vraag ik.
    Ik ben enigskind en krijg heel veel voor elkaar. Mijn ouders willen me niets weigeren, ik heb letterlijk alles wat mijn hartje begeert en tot hun grote opluchting haal ik perfecte cijfers.


    Remember to be ridiculous.