• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessiiicaa schreef:
    [omg geweldig!:P Echt zo'n quote die er lekker bij past, lol. Spijt hebben van een vrijpartij is niet chill. En ik snap dus niet dat je vrede met jezelf kunt hebben als je in die industrie zit, for real!]


    [En dat zegt iemand met een personage die op haar 18e een kind heeft gekregen. XD]

    Blanche schreef:
    (...)

    [En dat zegt iemand met een personage die op haar 18e een kind heeft gekregen. XD]


    [HAHAH de Ironie is weer grooooots in dit topic x'D -ligt in een deuk-
    En even voor de duidelijkheid: ik ben GEEN Sixteen and Pregnant geval hoor:P Ik ben 20 en kindloos :P ik dacht dus bij Noëmi van: iedereen heeft iets ergs meegemaakt, overleden vaders, broers, zussen etc, dus ik dacht: ik kies voor het leven ipv de dood en laat mijn karakter gewoon een dochtertje hebben:P]

    Blanche schreef:
    (...)

    [HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Ehm.. ik sleep hem wel mee aan zijn voet, terwijl zijn hoofd tegen ieder rotsje knalt.]


    [whahaha arme Luca!!]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:27 ]

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Ja," Antwoord ze toch op mijn opmerking. "Niet iedereen van de Tributen is ervan op de hoogte, alleen Fred, mijn District 12 genoot,"
    Ik sla mijn ogen neer. "Sorry, ik had het niet mogen zeggen," Mompel ik.
    Nadat ik mijn pols naar haar uitgestoken heb, pakt ze mijn pols vast en glijd met haar vingers langs de mijne.
    "Denk je dat ik dat wíl, Steef!?" Zegt ze verontwaardigd.
    "Ik mág je," Zegt ze kortaf. "Maar ik mag je principes niet. Dat is geen reden om je pols door te snijden," Zegt ze duwt mijn hand weg.
    "Ik heb Lisa ontvoerd, ik heb je bedrogen en nú zeg je dit? Ik begrijp je echt niet meer," Mompel ik.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Blijkbaar is het je niet opvallen dat ik je al die tijd aardig heb gevonden!' schoot ik onmiddellijk uit mijn slof en ik keek hem boos aan.
    'Dat je dit hebt gedaan.. ik snap niet waarom.. maar persoonlijk ben ik niet iemand die anderen graag uitmoord.. zeker niet als ze er andere principes op nahouden. In de vorige Opstand met het Capitool werd ik vreselijk onderdrukt. Moest onderduiken en vechten voor mijn leven. Ten eerste omdat ik District 12 was, een dochtertje had gekregen en ook nog eens omdat ze mij als rebel beschouwden en ik me zo gedroeg. Ik hield er andere principes op na en werd daarvoor afgestraft. Denk je nou echt dat ik dat anderen aan wil doen?'
    Opstandig sloeg ik mijn armen over elkaar heen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:36 ]

    Jessiiicaa schreef:
    [HAHAH de Ironie is weer grooooots in dit topic x'D -ligt in een deuk-
    En even voor de duidelijkheid: ik ben GEEN Sixteen and Pregnant geval hoor Ik ben 20 en kindloos ik dacht dus bij Noëmi van: iedereen heeft iets ergs meegemaakt, overleden vaders, broers, zussen etc, dus ik dacht: ik kies voor het leven ipv de dood en laat mijn karakter gewoon een dochtertje hebben]


    [Hahaha, ik snap je hoor. XD
    Edit; Als ik je profielfoto zie, zou ik je geen 20 schatten. Ongeveer 17/18 of zo.]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:36 ]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Hahaha, ik snap je hoor. XD
    Edit; Als ik je profielfoto zie, zou ik je geen 20 schatten. Ongeveer 17/18 of zo.]


    [dat kan heel goed kloppen, want dat is een oude foto van toen ik 18 ws x'D ik moet m nog steeds aanpassen haha.]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [dat kan heel goed kloppen, want dat is een oude foto van toen ik 18 ws x'D ik moet m nog steeds aanpassen haha.]


    [Hey. Ik kan goed schatten. ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Hey. Ik kan goed schatten. ;D]


    [perfect ingeschat zelfs:D deze profielfoto is iets recenter, maar ook niet van toen ik 20 was, maar 19 :P ik heb niet zoveel fotos van mij en 20 jaar hahah x'D
    edit; in mn fotoboek staan nu btw 2 fotos van me & 20 :P]


    [edit 2; oh ik moet eten:P tot zo xx]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:47 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [perfect ingeschat zelfs:D deze profielfoto is iets recenter, maar ook niet van toen ik 20 was, maar 19 :P ik heb niet zoveel fotos van mij en 20 jaar hahah x'D
    edit; in mn fotoboek staan nu btw 2 fotos van me & 20 :P]


    [edit 2; oh ik moet eten:P tot zo xx]


    [Eet smakelijk! ;D
    Ik ga kijken in je fotoboek.
    Edit; Op die foto's lijk je wel 20. ;p]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:49 ]

    [@xFreedom. OOOOOOH! Nu weet ik wie Luca is. Die foto ken ik wel. ;D]

    [Ik wil verder, alleen kan Luca niet echt het nodige zeggen x'D DRAMMMAAA. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Ik wil verder, alleen kan Luca niet echt het nodige zeggen x'D DRAMMMAAA. ]


    [Ehm.. verzin iets. Er zit geen zaagsel in je hoofd (Anders kan je geen 9.1 halen. Ik had een 5.7), dus verzin iets!]

    [Ehm, Ik ga Luca niet nog een keer laten vallen dan lijkt hij met een clown die struikelt over zijn eigen té grote schoenen. Maareh, om nu te zeggen gooi er maar een multitant in, doe ik niet vanwege Luca x'D. Dan is hij zo dood O.o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanche schreef:
    (...)

    [Eet smakelijk! ;D
    Ik ga kijken in je fotoboek.
    Edit; Op die foto's lijk je wel 20. ;p]


    [pfoei, gelukkig. Mensen schatten me altijd slecht in wat leeftijd betreft haha. Meestal denken ze dat ik jonger ben. Ze denken ook altijd dat mn 2,5 jaar jongere zusje ouder is dan mij -.-' kapot irritant is dat, dat kan ik je wel vertellen.

    Ik wacht op een spannende reactie van Steef:D]

    BOOM.
    Dit topic is gesloten omdat h- WE KENNEN HET WEL HOOR.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:35 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.