• Verhaal 1:
    Een meisje moet kiezen tussen haar beide ouders, maar kiest geen van beide en beslist weg te gaan van hun. Om alles te verwerken schrijft ze al haar gevoelens in een songtekst, en zingt het op straat om zo toch maar wat geld te kunnen verdienen. Ze word ontdekt door een producer, waardoor ze in contact komt met de 'grotere' mensen. Alles verloopt goed tot ze hem, Niall, ontmoet waardoor alles in het honderd lijkt te lopen.

    Verhaal 2:
    Hopeloos verliefd zijn op een jongen, maar hij bekijkt je niet, geeft je geen aandacht niets. Dit overkomt een mooi, jong meisje. Ze heeft voor niemand meer oog enkel voor die ene knappe, onbereikbare jongen. Alles probeert ze om toch maar iets van zijn aandacht te krijgen. Tevergeefs. Tot ze de liefde van haar leven voorbij laat lopen, zonder het te beseffen.


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    2, if it's without 1D.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    2, if it's without 1D.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Escritura schreef:
    2, if it's without 1D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    beide


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    2 zonder 1d anders heb ik mijn death note al klaar liggen :W


    Shoganai i ne~

    Escritura schreef:
    2, if it's without 1D.


    comfort in c h a o s

    MsHutcherson schreef:
    beide


    -

    2 ! oh en waarschuw me xxx


    i'm broken, do you hear me.

    2, without 1D.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Escritura schreef:
    2, if it's without 1D.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    foreverPayne schreef:
    2 ! oh en waarschuw me xxx


    The universal language of art.

    DrWhooves schreef:
    2 zonder 1d anders heb ik mijn death note al klaar liggen :W


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.