• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Welkom bij de 3e Hongerspelen!

    De privé sessies zijn van start gegaan. U kunt punten scoren door uw sessie in een PB naar mij, de spelmaker, te sturen. Wanneer deze te onrealistisch is, mag u hem nog één keer over doen.
    Zeer binnenkort zal de gong gaan en beginnen de spelen De hoorn ligt al klaar en daar zijn natuurlijk verscheidene spullen te vinden. Aangezien het niet de bedoeling is, dat mensen zomaar allemaal spullen uit het niets toveren, is het de bedoeling dat je even in een PB stuurt, welke spullen je allemaal op zou willen pakken. Dit wordt dan helemaal of deels goedgekeurd.
    Vanaf nu staan alle tributen op een plaat te wachten tot de gong gaat.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dawnelle

    Al mijn spieren zijn aangespannen. Zweet druppelt van mijn voorhoofd. We staan op een bloedhete zandvlakte met alleen maar een paar cactussen. Ik wil hier zo snel mogelijk weg, maar de gong is nog niet gegaan. De hoorn is nu een stuk minder aantrekkelijk.
    Voor mij zie ik in de verte zee en ik kan ook iets wat lijkt op een jungle onderscheiden. Ik kan niet zien wat er achter mij is en ga mij nu ook niet omdraaien. Ik besluit dat ik zo snel mogelijk de jungle in zal gaan. Dat lijkt mij het verstandigst.


    Happy Birthday my Potter!

    [mijn topic]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Mijn topics. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Mijn Topics ]


    Nobody is perfect

    [Mijn Topics]


    ~

    Luena Eleora

    Ik haal een paar keer diep adem wat vrij moeilijk gaat door de warmte. Mijn plak plakt aan mijn lichaam en het voelt of sta ik in de brand. Ik werp een blik op de rest. Elk gezicht staat gespannen en kijkend naar de Hoorn des Overvloeds. Ik bedenk me wat ik zal mee nemen als ik door de zon een boog zie glinsteren. Ik kijk even rond en bedenk een plan. Hoe krijg ik die zonder meteen vermoord te worden.


    ~

    Michael

    Ik kijk naar de hoorn ik heb het verschrikkelijk warm, maar ik zie iets wat me opvrolijkt, een klos met koperdraad en een lichte simpele speer.
    Twee dingen die niemand zal pakken, onnodig en simpel, ik blijf er maar naar kijken en luister naar de stem die door de arena galmt,
    54...53....
    Wat kan een minuut lang duren,
    Dan kijk ik naar links ik zie Jasmine staan, ik knipoog, zij weet denk wel dat ik mijn spulletjes wil hebben, maar niet nu.
    Als de gong gaat ren ik meteen weg, ik ben een te makkelijk doelwit...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:49 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik heb net mijn rol ingevult D 4 Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juliana
    Ik neem de omgeving in me op. We staan midden in de woestijn. Ik sta hier pas een paar seconden en nu al voel ik een zweetdruppel langs mijn gezicht glijden. Ik zie in de verte een bijl liggen. De bijl is niet te groot maar ook niet te klein. Je zou bijna denken dat de spelmakers hem er voor mij neer hebben gelegd. Die ga ik pakken. Voor me zie ik een waterflesje liggen, gevuld natuurlijk. Die kan ik zo meepakken. Gespannen hou ik mijn ogen op de bijl gericht, niemand zal die van me afpakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Heeft iedereen zijn sessie gehad, want ik heb zin om te beginnen :$)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik miss sessies en spulen verzoeken van: HurtedHeart, NightShot, RosalieBlack en FluffyFire. Aangezien RosalieBlack en HurtedHeart online zijn, zou ik dit graag eerst van hen ontvangen. Dan laat ik de gong gaan. Nou, ik wil in ieder geval een spullen verzoek van allen)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Carmen Grey "Karma"
    Mijn plaat schuift omhoog en ik kijk om me heen. Woestijn. Berg. As. Vulkaan zee en jungle. Ik kijk naar de andere tributen terwijl ik ook meteen naar de hoorn kijk. De teller gaat af en ik kijk naar de wapens. Messen. Pijl en boog. Speren. Die wou ikheel graag, maar het liefste toch de pijl en boog. Hij lag het dichtste bij mij. Ik kon snel rennen dus ik moest hem kunnen pakken. Ernaast lag een grote rugzak. In het rek waren Werpmessen en speertjes. Ik wou het hebben. En graag ook.

    [Mag mijne een pijl en boog en een setje Werpmessen pakken. Ze gebruikt ook even een zwaard, maar gooit deze meteen weer weg. Ik heb hem namelijk al geschreven..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Je koker heeft 8 pijlen. Nu alleen RosalieBlack nog)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okee, aangezien RosalieBlack niet reageert... Ik ga de gong laten gaan)


    Happy Birthday my Potter!