• Ja jongens ik zoek een Fleabass (A)
    *klik voor Fleabass*

    En het liefst zo goedkoop mogelijk en als het kan een winkel in de buurt van Zwolle, Emmeloord, Apeldoorn
    En anders een webwinkel die ze verkoopt (het liefst dan wel een Nederlandse).

    En dan had ik nog een vraagje voor de mensen die hier basgitaar spelen! (A)
    Moet je een speciale kabel erbij kopen voor naar de versterker? En moet je een speciale basgitaar versterker hebben om te kunnen spelen? Want ik speel elektrische gitaar en heb een versterker van 750 watt op mijn kamer staan (*klik*) en ik heb dus ook wel een kabel voor de versterker naar gitaar, maar als dat dus niet kan moet ik daar ook nog even naar kijken.


    dream, dare, fly!

    Ik weet alleen 2 winkels in Almelo en Enschede die dat soort dingen vast wel zal verkopen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Webwinkels kan ik niet vinden, alleen maar Engels.
    En ik woon totaal niet in de buurt van Zwolle / Emmeloord / Apeldoorn, dus ik heb geen idee wat daar allemaal is 8D
    Ze zijn wel heel erg vet trouwens <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kan de versterker gewoon gebruiken, dat weet ik zeker. Ik weet het alleen niet van het snoer, maar volgens mij ook wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je kan de versterker gewoon gebruiken, dat weet ik zeker. Ik weet het alleen niet van het snoer, maar volgens mij ook wel.


    Snoer is eigenlijk ook niet zo'n probleem die zijn nog wel betaalbaar maar als ik bijv. een hele nieuwe versterker erbij moest kopen dan werd het een duur grapje :')


    dream, dare, fly!