• Haaii..

    Ik voel me de laatstse tijd nogal down en zit met nogal wat in m'n hoofd. Het probleem is dat ik totaal niet weet wat te doen. Hier de problemen.

    - Ik ben echt hopeloos verliefd op een jongen die ik 2 jaar geleden heb leren kennen op vakantie maar weet niet of hij hetzelfde voelt. Nu heeft die jongen net een nieuwe vriendin en ik ben op van verdriet.
    - Overal en altijd word ik buitengesloten. Kijk maar naar m'n vrienden. Die zien me alleen staan als ze iets nodig hebben. Nog niet lang geleden heeft m'n oudere zus iedereen tegen me opezet zelfs m'n ouders! Als zij iets weten mag ik het nooit weten. In deze vakantie heb ik al verscheidene keren naar vrienden gebeld maar ze hebben nooit tijd voor me.
    - Echt de laatste tijd voel ik me door iedereen verlaten behalve door de vriend van m'n zus. Die lustert nog naar me maar ik wil hem niet vervelen met al die verhalen. Ik voel me echt down en weet totaal niet wat te doen en uhmm mensen. Ik doe dit écht niet om op te vallen ik wil het gewoon eens kwijt over hoe ik me voel. Waarschijnlijk kunne jullie hier niets mee maar dan heb ik het toch maar eens opgeschreven. Als julie er iets mee kunnen, willen jullie dan tips ofzo geven om me minder zo down te voelen?

    xxxx

    Wow ik vind het echt lullig voor je, maar ik weet niet echt hoe ik je moet helpen...


    I'm a barbie, let's go party.

    Ik vind het echt ereg.. Ik voel me soms ook zo )':
    Maar je moet wel weten, dat wij er altijd voor je staan ^^
    Ik heb btw. al heel veel vrienden leren kenne op Quizlet.nl..
    Dus dat kan je mss ook doen ^^
    Veel sterkte <3
    x Doraa

    Nou ik heb niet echt raad want dat heb ik nog nooit meegemaakt behalve met mijn ouders , die haat ik..

    Xx' Veel geluk nog !

    Um. Kut voor je dat je "vrienden" zo doen. Even helder maken dat het NIET je vrienden zijn. Vrienden staan voor elkaar klaar, maakt niet uit hoe of wat. Je zus en je ouders is echt klote voor je. Is er niemand in je familie waarmee je kan praten? Een tante.. Nichtje? Of heeft je zus hun ookal tegen je opgezet? -denkt- Ik wil je heel graag helpen maar ik ben hier, en jij bent daar.. ik kan niet veel doen ;'(


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik hoop dat je een goede vriendin vindt ofzo, dat helpt altijd zo. Misschien zit je komend jaar in een leuke klas of zo? Iig sterkte. n_n


    blame the bully.

    Hmm..
    dat is vervelend. heel erg KUT!
    alleen ik weet ook niet echt hoe ik je kan helpen..
    :|

    ik voel me [bijna] nooit down enzo..
    dus ik weet niet,
    ik kan ook niet zeggen wat ik zelf doe.

    nouja,
    in iedergeval sterkte!! (H)


    AAP

    Iedereen toch al bedankt voor de sterkte enzoo. [Oké ik ga slijmen nu] Ik waardeer het echt hoor dat jullie dat doen :)

    Dat zie je, je "vrienden" niet doen.. ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Njah Bambi. Daar ben ik "blind" voor want ik denk toch dat ze échte vrienden zijn terwijl dat zo helemaal niet is. Dat hoor ik vaak van : Ganiet met hun om want ze gebruiken je. Maar ik ben te blind om dat te zien

    Dan vind ik je dom en naïef. Sorry dat ik het zeg. Daar heb ik geen medelijden mee! Die "vrienden" van je komen alleen naar je als je niemand anders hebben, sorry hoor maar die mensen mogen terplekke dood vallen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    NJah veel kan ik er niet aan doen dat ik dom en naïef ben. M'n moeder zei vroeger dat dat "dom en naïef gedoe" in m'n karakter zat. En uhmm over welke mensen heb je het die terplekke mogen doodvallen.?

    Mensen die je gebruiken en net doen dat het je "vrienden" zijn. Had het niet over domme en naïefe mensen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar er is wel nog hoop voor me want ik laat sinds kort niet meer op m'n kop zitten. Ik zeg dit neit omdat jij me dom en naïef vind want het is gewoon zo en daar geef ik je gelijk in.

    Dat had ik eerst ook.

    maar door het geweldige quizlet durf ik meer in het echt en heb ik dat allemaal niet meer.
    Schop ik ze gewoon naaar de man, jom, waar ze thuishoren

    Nou meis Kwil je niet ontmoedigen ofzo, maar ik denk niet dat die jongen gevoelens voor je heeft. Anders neemt hij toch geen vriendin? En ik zou die vrienden van jou laten vallen en andere zoeken. Die hoeven niet persé op school te zijn hea. Hoewel dat wel handig is xp. Je kan ook gewoon bij enkele verenigingen gaan en daar nieuwe mensen leren kennen. Laat je vooral niet op je kop zitten!


    Frankly my dear, I don't give a damn.