• Binnenkort moeten we op school voor computerles een presentatie houden over 'de computer'. Wiarda en ik gaan het samen doen over Quizlet.nl, maar helaas kan ik niet veel informatie vinden over Q. Weet iemand misschien nog wat leuke YouTube filmpjes of een site met informatie? Of weet er iemand nog grappige weetjes? Alsvast heel erg bedankt! ^^
    Ps. Ik vind het niet erg als mijn klas het bestaan van Q weet. Het zou alleen maar meer leden opleveren. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]

    Orchideous schreef:
    (...)

    Die topics komen dan in het offtopic te staan, en daar heb je dan geen last van. Komop, meer dan de helft van die klas gaat niet eens een account aanmaken. Voor sommige mensen klinkt een site vol fanfiction niet echt aanlokkelijk, ook al zegt ze daar niets over, als je de site opent staat het er al vol van en kan je er niet naast kijken.
    en dat onderling praten gebeurt nu ook, maar omdat dit in het offtopic staat valt het niet op. Maak toch geen drama van iets dat het niet is.

    Uuuh, dan heb je bijvoorbeeld het topic niet gezien wat laatst nog in actieve topics stond en niet in het off-topic subforum stond. Daarin begonnen mensen ook onderling te praten waar wij dus niks van begrepen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh, dan heb je bijvoorbeeld het topic niet gezien wat laatst nog in actieve topics stond en niet in het off-topic subforum stond. Daarin begonnen mensen ook onderling te praten waar wij dus niks van begrepen.


    Dan meld je dat en is het opgelost, I don't see the why you're making a big deal out of that. He mag niet, klaar, punt, meld het en je bent er van af. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Die topics komen dan in het offtopic te staan, en daar heb je dan geen last van. Komop, meer dan de helft van die klas gaat niet eens een account aanmaken. Voor sommige mensen klinkt een site vol fanfiction niet echt aanlokkelijk, ook al zegt ze daar niets over, als je de site opent staat het er al vol van en kan je er niet naast kijken.
    en dat onderling praten gebeurt nu ook, maar omdat dit in het offtopic staat valt het niet op. Maak toch geen drama van iets dat het niet is.

    Ben ik het mee eens, het is maar een site zeg.
    Ik las ook een reactie 'ik wil niet dat mensen van q weten.' Eh.. klinkt heel logisch, er weten nu toch ook mensen van q? Dit is gewoon een algemene site, en ik vind dat iedereen van quizlet mag weten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh, dan heb je bijvoorbeeld het topic niet gezien wat laatst nog in actieve topics stond en niet in het off-topic subforum stond. Daarin begonnen mensen ook onderling te praten waar wij dus niks van begrepen.




    Is dat je ooit opgevallen? Daarmee kan je een topic melden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou zelf ook niet willen dat mensen uit mijn echte leven van Q wisten. Maar als zij daar geen probleem mee heeft, snap ik niet wat het de rest aangaat. So yeah.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Orchideous schreef:
    (...)



    Is dat je ooit opgevallen? Daarmee kan je een topic melden.


    _O_


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je zou het nieuwssubforum kunnen doorspitten, daar staan alle nieusberichten vanaf dat het forum bestat (eind 2007). Sindsdien i de site echt gegroeid in leden, functies etc. Natuurlijk staan daar de dingen die hier op het forum gebeurt zijn meestal niet bij, maar het is een begin?

    Orchideous schreef:
    (...)



    Is dat je ooit opgevallen? Daarmee kan je een topic melden.

    Ja, ik ben niet dom. Ik maak er vaak genoeg gebruik van :W
    Ik vertelde je alleen iets wat ik erg storend vind en gaf daarbij een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, ik ben niet dom. Ik maak er vaak genoeg gebruik van :W


    Waar maak je je dan druk om? En als ik me niet vergis zit je vriendin ook op Q, dus daat gaat sowieso al een deel van je privacy. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat zitten mensen te zeuren. Alsof er grote kans is dat al die mensen jou kennen ofzo :'D


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, ik ben niet dom. Ik maak er vaak genoeg gebruik van :W
    Ik vertelde je alleen iets wat ik erg storend vind en gaf daarbij een voorbeeld.


    Een voorbeeld dat niet echt een degelijk argument was aangezien daar met een knopje iets aan is te doen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Waar maak je je dan druk om? En als ik me niet vergis zit je vriendin ook op Q, dus daat gaat sowieso al een deel van je privacy. :W

    Orchideous schreef:
    (...)

    Een voorbeeld dat niet echt een degelijk argument was aangezien daar met een knopje iets aan is te doen. (:

    Mijn vriendin heb ik juist via Q ontmoet dus dat maakt niet uit :W
    En het hoefde ook geen argument te zijn. Het was een voorbeeld bij iets wat ik irritant vind.
    Dat heb ik geuit en daarmee is het klaar (bloos)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    Bad decisions make good stories.

    Orchideous schreef:
    Guys, die mensen uit haar klas kénnen ons NIET, waar maken jullie je druk om. Het zit hier vol met vreemde mensen, wat maakt het uit dat zij er wat over vertelt? Oké, ik ben ook blij dat hier niemand zit van mijn klas, en ik zou het ook niet aanhalen in de klas, maar wij kénnen haar klas niet en haar klas kent ons niet, doe toch eens normaal.
    Als er iets speciaals is wat je wilt weten, mag je het altijd vragen, maar dan liefst in pb, dat is wat overzichtelijker. (:


    Jij zegt het goed! En bedankt! Trouwens iedereen bedankt! Ik wist nog niet veel over Q, maar nu haal ik vast een 10+!!! _O_

    Dit is echt gigantisch aan het offtopicen! En ik wou alleen wat tips vragen.:S Ik denk dat ik nu wel genoeg weet! Nogmaals héél erg bedankt!(flower)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:03 ]